Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Noloa mainostaa itse itseään :D

Lähettäjä: voijeesus 
Päivämäärä:   27.6.25 11:45:44

Omaa toimintaa saa ja pitää mainostaa, mutta sitä ei ehkä kannata tehdä ihan tällä tavalla :')

Mainostaa itse omia deittivalmennuksiaan, mutta naamioi sen niin, että jonkun asiakkaansa treffikumppani olisi laittanut hänelle viestin ja kehunut hänen valmennustaan:

https://aijaa.com/5yV879

Ensinnäkään kukaan ei koskaan kerro naiselle, että on ostanut deittivalmennuksen ja käyttäytyy sieltä opittujen maneerien mukaan saadakseen naisia ja päästäkseen treffeille. Ehei... Tuollainen asia pidetään visusti omana tietonaan, sillä teennäisyys on turn off ja aitous se, joka ihmisiä miellyttää. Ja tässä yritetään esittää, että jonkun deittivalmennuksen ostaneen treffikumppani olisi laittanut viestin ja kehunut, miten hyviä valmennuksia teillä onkaan. Voi hyvänen aika... :') Luuleeko joku, että tuollaista kukaan uskoo?

Lisäksi huvittavaa on se, että noita deittivalmennuksia pitää joku kolmekymppinen kloppi, joka on sinkku ja jonka kokemus parisuhteista on joku muutaman kuukauden kestänyt tapailu.

Lisäksi hänen selostamansa asiat vaikuttavat tekoälyn hölpötyksiltä, jossa hän on tehnyt promptin "miten saan naisia" ja sitten vain lukee suoraan ruudulta kuuntelematta yhtään, mitä suustaan päästää. Todella teennäistä ja ylimielistä ja ylimielisyyshän karkottaa ihmisiä ja kielii epävarmuudesta.

Apua... :D

Re: Noloa mainostaa itse itseään :D

Lähettäjä: .-. 
Päivämäärä:   27.6.25 11:53:12

No on kyllä pokkaa :D

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.6.25 11:55:38

Valmennus on lukematta paskaa ja en sinänsä epäile, etteikö tuo voisi olla mainosta varten tehty feikkiviesti, MUTTA...

...itselleni ainakin tulee tuosta viestistä se kuva, että sitä ei ole lähettänyt "treffikumppani" vaan kaveri/sukulainen/muu tuttu.

Lähettäjä: flr 
Päivämäärä:   27.6.25 12:05:49

Kai sen miehen pitää olla huomaavainen jo ennen kuin tuollaiseen osallistuu, jos kyseisen henkilön on tuntenut jo pidempään. Tai sitten pitäisi kertoa, että on muuttunut huomaavaisemmaksi. Jos taas on uusi tuttavuus, niin tuskin kertoo ostaneensa valmennuksen saadakseen naisia. Todella nolo tyyli mainostaa itseään.

Lähettäjä: ii 
Päivämäärä:   27.6.25 12:08:02

No joo, ei kyllä kukaan kerro ostaneensa jonkun valmennuksen. Ei sitä todellakaan kenellekään kerrottaisi. Noloa.

Lähettäjä: Figaro 
Päivämäärä:   27.6.25 12:15:14

No enpä tiedä, mikä on noloa nykyisin. Yhtä noloa on postata omaa naamaa joka paikkaan ja sitähän 90% somettajista tekee. Elämme narsistista aikakautta

Lähettäjä: kraisa 
Päivämäärä:   27.6.25 12:17:59

Tuokin olisi uskottavampi, jos joku olisi kertonut kavereidensa sanoneen hänen muuttuneen fiksumman oloiseksi. Mutta ei noin, että se kaveri ottaa yhteyttä ja kehuu valmennuksia. Huhhuh.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.