Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitähän tämä uni tarkoitti? Talouni

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   27.6.25 11:34:15

Olen nähnyt talounia ennenkin, ne ovat olleet selkeämpiä. Talo olen ollut minä itse. Ja elämänmuutostilanteessa olen esimerkiksi puhkaissut seinän kahden asunnon väliin. Olen nähnyt selkouniakin ja käynyt kurkistelemassa taloihin.

Nyt oli kuitenkin outo uni. Asuin ihanassa kaksiossa pitkään. Muutin sieltä pois varmaan 15 vuotta sitten. Nyt unessa asuin tässä nykyisessä talossa, ja muistin yhtäkkiä että hitto soikoon, minullahan on se kaksio siellä kaupungissa edelleen vuokralla! En ole muistanut lopettaa vuokrasopimusta mutta en kyllä ole maksanut vuokraakaan. Otin avaimet (joo, ne olivat heti siinä hollilla) ja lähdin asunnolle. Siellä oli sen näköistä että hieman tavaroita oli pakkailtu ja viety, mutta huonekalut olivat paikoillaan, tv päällä, ikkuna auki, kukat hengissä jne.

Naapurit tervehtivät ihan normaalisti. Paitsi että seinänaapuriin oli muuttanut todella pahasti huumekoukussa oleva pari. Ystävystyin heidän kanssaan ja nainen pyysi minua puhumaan mummolleen puhelimessa jotta mummo kuulisi että naisella on selviä kavereita. Itse taas mietin saisinko ujutettua asunnon noille naapureille vai annanko vuokrien mennä ulosottoon vai otanko tavarat ja häivyn. (Tuossa naapuriasunnossa asui oikeasti mies, joka oli kiva, mutta jonkinlainen huumemies. Hän on kuollut)

Hain oman mieheni paikalle ja hän sanoi, etteivät aurinkotuolit mahdu kyytiin ja ajattelin antaa ne niille narkkareille. En kertonut miehelleni etten ole maksanut vuokria, mutta ei hän ihmetellyt asunnon olemassaoloa.

Yritin katsoa netistä vuokrataloyhtiön irtisanomisjuttuja, mutta talo olikin vaihtanut omistajaa. Päättelin ettei laskut siksi ole tulleet perille. Minulla oli aivan hirveä hätä niistä maksamattomista laskuista, olihan niistä kertynyt useita kymmeniä tuhansia.

Sitten heräsin ja luulin että se asunto on minulla edelleen. Se tunne oli hirveä, kunnes heräilin kunnolla ja tajusin että se oli unta eikä minulla enää ole tuota asuntoa. En nyt kuitenkaan pääse irti tuosta tunteesta.

Mitä alintajunta halusi minulle kertoa noin voimakkaalla unella?

Re: Mitähän tämä uni tarkoitti? Talouni

Lähettäjä: ll 
Päivämäärä:   27.6.25 11:39:41

Historiassa selvittämättämättömiä asioita. Ei tarkoita välttämättä mitään muiden ihmisten välillä vaan ihan omissa ajatuksissasi. Ehkä nykyinen elämäntilanteesi ei oikeasti tyydytä ja halajat sitä "vanhaa".

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.