Lähettäjä: ll
Päivämäärä: 27.6.25 14:16:30
Jos ilmoittaa myöhästymisestä ja kertoo, milloin tulee, niin ei ole niin paha. Mutta jos odotuttaa minua tyhjänpanttina, niin soitan 10 minuutin päästä enkä jää sitten enää odottelemaan vaan lähden pois/itsekseni johonkin. Tulkoot perässä tai jääkööt matkasta.
Jonkun kaverin kanssa piti nähdä klo 12. Soitin klo 12.15 että missä on, kuulemma juuri lähdössä kotoa, asuu 150 m päässä. On paikalla 20 minuutissa. Odottelin. Kyselin perään, odottelin, kyselin perään. Aina kuulemma ihan just, muutaman minuutin päästä paikalla. Lopulta oli 2,5 tuntia myöhässä.
Olisi voinut sanoa, että ei ole aikoihin lähdössä ja kestää vähintään tunti, niin olisin osannut mennä tekemään omia asioitani. Mutta kun aina piti odottaa vain ihan hetki, niin en sitten viitsinyt lähteä itsekseni. Mutta tuo 2,5 TUNNIN odottelu oli jo ihan liikaa.
Hän oli aina myöhässä. Mutta kun minulta puhkesi joskus rengas matkalla ja soitin, että tulen vähän myöhässä, niin hänpä suuttui minulle, kun hän olisi ollut ajoissa lähtövalmiina. Ja minä kuitenkin soitin vartin etuajassa. Kummallista, että minulle voi suuttua, vaikka ilmoitan etukäteen myöhästyväni hyvästä syystä, mutta hänelle ei saa sanoa mitään ja pitää vain hymyille olla häntä odottelemassa, vaikka hän on monta tuntia myöhässä. Ja kun joskus soitin hänen ollessa myöhässä, etten ehdi enää odotella vaan menen edeltä, hän suuttui. No olisi ollut ajoissa!! En minä voi sille mitään, että minulla on sovittu tapaaminen klo 13 enkä voi odotella häntä lounasseuraksi ikuisuuksia vaan syömään on mentävä silloin kun sovimme, että ehdin vielä omiin menoihini.
|