Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pelkään että jään lapsettomaksi

Lähettäjä: Emppa 
Päivämäärä:   26.6.25 20:44:31

Pelkään että jään lapsettomaksi siksi etten löydä kumppania. Ikää löytyy 33 ja tuntuu että biologinen kello tikitää kiihtyvää vauhtia. Kaverit ja sukulaiset lisääntyy. Tuntuu että jään paitsi jostain jo nyt.

Arkeni täyttää isosti työelämässä eteneminen ja hevonen. En tiedä mistä löytäisin kumppanin. Baarit ei kiinnosta ja töistä en ketään löydä. Tinder on niin nähty, siellä on lähinnä kirjekavereita. Oon monelta osin melko normaali. Perusterve, hyvin toimeentuleva, liikunnallinen ja teen ihmisten parissa töitä. Takana myös pari ihan pitkää ja hyvää suhdetta.

Hyviä vinkkejä pariutumiseen otetaan vastaan.

Re: Pelkään että jään lapsettomaksi

Lähettäjä: Panda 
Päivämäärä:   26.6.25 20:46:45

Ylioainoisillakin on kumppanit. Isompi ongelma on ylityöt ja loppuaika heppatallilla.

Ellet löysä koti-isää, jolla uranainen on ok ja itse tykkää olla kotona.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.6.25 20:48:04

Elä elämääsi, jos alat jahdata jotain asiaa elämässäsi, karkaa se haluamasi asia aina vain kauemmas. Nauti tässä hetkessä siitä mitä sinulla on nyt.

Tuurilla tapaat elämäsi kumppanin 35 vuotiaana, tulet raskaaksi 37 vuotiaana ja saat lapsen 38 vuotiaana.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   26.6.25 20:50:46

"Isompi ongelma on ylityöt ja loppuaika heppatallilla."

No on.. Kuluvan ajan lisäksi siihen tulee helposti tietty asenne myös. Mutta ennen kaikkea se aika, se pitäisi viettää paikoissa missä niitä miehiä voi tavata jos ei tinderiä (ole aikaa!) kahlata läpi.

Lähettäjä: Tgyh67 
Päivämäärä:   26.6.25 20:51:00

Elä toki elämääsi, mutta ei se kumppani löydy kyllä kovin todennäköisesti töistä tai tallilta, että pitää sun jotain aktiivisesti itsekin tehdä.

Itse löysin omani täältä :D

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   26.6.25 20:51:17

Ja jos on niin kova halu ja finanssit kunnossa niin itselliseksi äidiksi vaan, vaihdat hepan äippäilyyn !

Päivämäärä:   26.6.25 20:52:17

No mitä olet ajatellut konkreettisesti tehdä asian suhteen? Tietäisivätkö kaverisi puolisot joitain kivoja sinkkumiehiä?

Päivämäärä:   26.6.25 21:41:01

Itse löysin itselleni aviomiehen ja lapseni isän sieltä niin kuluneesta tinderistä.

Parisuhteelle ja perheelle pitää olla aikaa. Onko sitä jos pitkien työpäivien jälkeen asuu kaiket ajat tallilla.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   26.6.25 21:54:20

Täällä saman ikäinen jolla ei muuta olekaan kun aikaa, mutta ei löydy kunnollisia miehiä, jotka vielä kiinnostaisi. Olen pyöritellyt mielessä jo ajatusta, ettei minulla tässä elämässä tule olemaan lapsia, vaikka se joskus toive olikin.

Päivämäärä:   26.6.25 22:09:33

Sitähän tässä just kyselen että miten voisi omaa pariutumistaan jouduttaa. Tinderiä ja muutamaa muuta deittisovellusta oon kokeillut, mutta 90% miehistä livistää siinä kohtaa kun ehdotan tapaamista.

Toki vietän aikaani tallilla ja töissä, kun sinkkuna yksin elelen. Hevoselle löytyy kyllä tarvittaessa vuokraaja ja töitä voin halutessani vähentää.

Itsellinen äitiys varmaan yksi vaihtoehto, mutta jos nyt hetken voisin vielä puolisoa toivoa.

Päivämäärä:   26.6.25 22:12:02

"mutta 90% miehistä livistää siinä kohtaa kun ehdotan tapaamista."

Mikä vika siinä 10 % on jotka sinut haluaa tavata? Miksi haluat juuri niitä jotka eivät sinua halua tavata?

Päivämäärä:   26.6.25 22:30:47

Näihin 10% ketä olen tässä viimeisen vuoden aikana tavannut kuului mm. Harras kristitty ja veneessä asuva maailmanmatkaaja. Heidän kanssaan ei vaan yhtään kipinää livenä ollut ja arvot kohdanneet. Sitten oli yksi joka asui sukunsa tilalla 300km päässä kaupungissa johon en voisi ikinä muuttaa.

On myös oikeesti tosi turhauttavaa jatkuvasti viestitellä Tinderissä. Aina uudelleen tutustua ja pitää yhteyttä. Kun livenä ihmiset voi kuitenkin olla ihan erilaisia. Jos edes suostuvat livenä tapaamaan. Tälläkin hetkellä Tinderissä 4 avointa keskustelua. En näe että tinder nyt ratkaisee ongelmani, kun ei sitä oo vuosiin tehnyt....

Lähettäjä: Tgyh67 
Päivämäärä:   26.6.25 22:31:22

Sovi tapaamiset heti niin et haaskaa aikaasi

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   26.6.25 22:46:07

Entäs kumppanuusvanhemmuus? Moni mies haluaa isäksi, mutta ei löydä puolisoa. Ei olisi paineita löytää puolisoa ja toimivaa parisuhdetta jos löytyisikin ystävä ja joku jakamaan vanhemmuus?

Päivämäärä:   26.6.25 22:53:39

Miten tuo kumppanuus vanhemmuus toimii sitten, jos toinen löytääkin toisen ihan parisuhteeseen? Erolapsi?

Lähettäjä: Niin 
Päivämäärä:   26.6.25 23:04:20

Ihanaa että joku muukin miettii tällaista. Olen itse 31-vuotias. Kun 25 vuotiaana erosin edellisestä suhteesta, olin varma että muutaman vuoden päästä löydän jonkun ja perustan perheen. Sillä aikaa olen opiskellut uuden tutkinnon ja keskittynyt harrastuksiin. Itsekään en käy baarissa. Muutaman miehen tapasin tinderistä, mutta niistä ei vielä tullut mitään. Minä käyn siis töissä useammassa eri paikassa, tallilla, salilla, lenkkipoluilla ja vapaaehtoistoiminnassakin. Jostain syystä en vain ole tavannut ketään. Saatan kyllä kiinnostua, mutta useimmat tämän ikäiset elävät jo sitä perhe-elämää. Tiedän kyllä että minun täytyy tehdä töitä asian eteen. Olen suunnitellut nyt meneväni muutamille festareille. Lisäksi keskityn tinderiin ja sovin lisää treffejä. Itse olisin kiitollinen jos saisin kokea äitiyden edes kerran.. Tsemppiä <3

Lähettäjä: Maija 
Päivämäärä:   26.6.25 23:10:07

Jos sulla ei ole aikaa löytää edes kunppania, niin kannattaako sitä sitten lisääntyä?

Lähettäjä: Nina 
Päivämäärä:   26.6.25 23:20:02

Ei siihen kumppanin löytämiseen yleensä varata mitään aikaa tai lähdetä etsimällä etsimään. Yleensä se vain tulee jostain. Yleensä aika hyvä neuvo on elää omaa elämää ja tehdä asioita mistä nauttii niin sieltä se löytyy. Kyllä ne kiireisetkin ihmiset löytävät kumppaneita ja hankkivat lapsia.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.