Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Suhde lyhyemmän miehen kanssa

Lähettäjä: Pitkä 
Päivämäärä:   25.6.25 21:22:38

Onko täällä pitkiä +170cm naisia, jotka ovat suhteessa itseään lyhyemmän miehen kanssa? Itse olen aina ajatellut haluavani pitkän miehen, mutta nyt olen ihastunut itseäni aavistuksen lyhyempään mieheen. Tottuuko pituuteen vai jääkö asia häiritsemään? En ole oikein sinut oman pituuteni kanssa, vaan olisin mieluusti lyhyempi joten se ehkä pahentaa tätä epävarmuutta meidän pituuksista.

Re: Suhde lyhyemmän miehen kanssa

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   25.6.25 21:35:03

Oon 175cm, mies on alle 170cm en ees tiedä miten paljon. Hän on roteva, niin en tunne itseäni jättiläiseksi. Mulla ei oo ollu oman pituuden kanssa koskaan ongelmaa, oon tykännyt olla pitkä.

Lähettäjä: Joku vaan 
Päivämäärä:   25.6.25 21:37:53

Mies ei ole sinua varten olet pinnallinen ja epävarma itsestäsi. Ajattelet liikaa mitä muut ajattelee sinusta. Sitten kun olet 60 sillä ei ole mitään merkitysstä.

Lähettäjä: Kinkeri 
Päivämäärä:   25.6.25 21:42:30

Minä 172cm ja mies 170cm.
Yhdessä ollaan oltu 20vuotta, eli ei oo haitannut pituusero. Ja käytän korkkareitakin jos huvittaa, ollaan molemmat vaan omia itsejämme ihan rohkeasti eikä häpeillä kumpikaan tätä kokoeroa.

Lähettäjä: kolme plussaa 
Päivämäärä:   25.6.25 22:15:34

Kesätöissä työpaikalle saapui pariskunta, jossa vaimo oli huomattavasti miestään pidempi. Ensimmäinen ajatukseni oli, että haittaakohan pituusero parisuhdetta. Opastin pariskuntaa noin tunnin kiertueella, jonka aikana tajusin, että molemmat olivat äärettömän mukavia ihmisiä, ja ymmärsin, miksi he olivat yhdessä. Ihana pari, jota muistelen lämmöllä vielä 35 vuoden jälkeenkin. Harvoin olen yhtä onnellisen oloista pariskuntaa tavannut.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   25.6.25 22:19:47

Jos mies on keskipohjanmaalta niin suosittelen kiertämään kaukaa… :D

Lähettäjä: Argh 
Päivämäärä:   25.6.25 22:27:39

Ei ole keskeltä vaan sieltä sivupohjanmaalta.

Lähettäjä: en suosittele 
Päivämäärä:   25.6.25 22:30:44

Jää luultavasti häiritsemään, ei jatkoon.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.6.25 22:35:05

Mulla oli vähän aikaa juttua itseäni vähän lyhyemmän miehen kanssa. Tai nuoria oltiin molemmat, että ehkä voi sanoa pojan. Olin siinä vaiheessa jo ihan ok oman pituuteni kanssa, mutta taustalla toki kiusaamista siitä ala-asteella. Jotenkin tuossa suhteessa poika/mies vielä käyttäytyi niin, että koin itseni korostetun isoksi ja tuntui että se pituusero oli valtava. Loppui muista syistä tosin se juttu. Nykyinen mies on mua pidempi ja musta on ihana tuntea itseni joskus ns pieneksi. Kun päivät on itsenäinen ja kykenevä, iltaisin saa olla pieni ja se sopii mulle. Kaipa siihen pituuseroon olisi tottunut, mutta olisin varmasti paljon tietoisempi esim omasta painosta jne, jos mies olisi lyhyempi.

Itse olen kyllä aina viehättynyt enemmän itseäni pidemmistä miehistä. Toiset tykkää tietystä hiusten väristä tai jostain muusta, mulle se pituus on vastaava. Mutta jos nyt olisi nykyinen mies ollut lyhyempi, varmaan meillä silti olisi onnellinen suhde, koska mies muuten on ihana.

Lähettäjä: .y. 
Päivämäärä:   26.6.25 00:38:26

Minulla ei ole koskaan ollut tuota tilannetta, mutta olen seurustellut miehen kanssa, joka oli minua pari senttiä pidempi (165 cm), minä 163 cm. Hänelle kaikki häntä pidemmät miehet olivat uhka. Hän oli todella epävarma pituudestaan. Halveksi ja arvosteli kaikkea ja kaikkia oman epävarmuutensa vuoksi. Tuo oli yksi syy siihen, miksi erosimme.

Serkkuni vaimo on häntä pidempi. Vaimo jotain 180 cm ja serkku ehkä 175 cm. Serkkuani (miestä) asia ei haittaa, mutta vaimonsa seisoo ja istuu aina ihan lysyssä kun ovat vierekkäin. Myös häissään vaimo oli aivan läjässä ja lysyssä ja hääkuvassa aivan vinossa, ettei näyttäisi miestään pidemmältä. Minusta tuo on surullista, koska serkkuni ei ole epävarma heidän pituuserostaan ja serkun vaimo on todella kaunis, ja ansaitsisi kantaa itsensä ryhdikkäänä. Hänellä siis on ihan hyvä ryhti, jota jaksaa kyllä ylläpitää, mutta miehensä vieressä on aina ihan lysyssä. Ovat olleet yhdessä jo kuinkahan kauan, naimisissa 15 vuotta.

Ja oikeasti ketään heidän ympärillään ei ole kiiinnostanut se, että mies on naista lyhyempi. Joten jos haluat olla kyseisen miehen kanssa, niin älä anna pituuseronne häiritä.

Minua ei haittaa se, että mies on lyhyt. Mutta se kyllä haittaa, että mies on huonoitsetuntoinen asian X vuoksi. Oli se sitten pituus tai joku muu asia.

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   26.6.25 00:47:43

Ihmiset ovat aina jollain asteella pinnallisia. Toisia häiritsee enemmän toisia vähemmän.

Mutta jännä juttu, että miehen pituus on kuitenkin asia, jolle hän ei voi minkään, mutta jos kysytään naisen lantion ympärystä tai painoa, niin hui kauhistus. Sille hän kuitenkin voi tehdä jotain.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   26.6.25 00:56:03

En käsitä, mitä ihmeen merkitystä tuolla on kenellekään, kun kuitenkin puhutaan aivan tavallisen pituisista ihmisistä.

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   26.6.25 01:24:14

Me Marinin nimeämät boomerit olemme lyhyempiä, kuin jälkikasvumme.
Minunkin lapset ovat minua pidempiä ja syynä on varmasti parempi ravinto kasvuaikana, koska miten muuten lapsista tulee molempia vanhempiaan pidempiä?
Sama pätee myös minuun. Olen vanhempian ylii 10 senttiä korkeammalle kasvanut.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.