Lähettäjä: .y.
Päivämäärä: 26.6.25 00:38:26
Minulla ei ole koskaan ollut tuota tilannetta, mutta olen seurustellut miehen kanssa, joka oli minua pari senttiä pidempi (165 cm), minä 163 cm. Hänelle kaikki häntä pidemmät miehet olivat uhka. Hän oli todella epävarma pituudestaan. Halveksi ja arvosteli kaikkea ja kaikkia oman epävarmuutensa vuoksi. Tuo oli yksi syy siihen, miksi erosimme.
Serkkuni vaimo on häntä pidempi. Vaimo jotain 180 cm ja serkku ehkä 175 cm. Serkkuani (miestä) asia ei haittaa, mutta vaimonsa seisoo ja istuu aina ihan lysyssä kun ovat vierekkäin. Myös häissään vaimo oli aivan läjässä ja lysyssä ja hääkuvassa aivan vinossa, ettei näyttäisi miestään pidemmältä. Minusta tuo on surullista, koska serkkuni ei ole epävarma heidän pituuserostaan ja serkun vaimo on todella kaunis, ja ansaitsisi kantaa itsensä ryhdikkäänä. Hänellä siis on ihan hyvä ryhti, jota jaksaa kyllä ylläpitää, mutta miehensä vieressä on aina ihan lysyssä. Ovat olleet yhdessä jo kuinkahan kauan, naimisissa 15 vuotta.
Ja oikeasti ketään heidän ympärillään ei ole kiiinnostanut se, että mies on naista lyhyempi. Joten jos haluat olla kyseisen miehen kanssa, niin älä anna pituuseronne häiritä.
Minua ei haittaa se, että mies on lyhyt. Mutta se kyllä haittaa, että mies on huonoitsetuntoinen asian X vuoksi. Oli se sitten pituus tai joku muu asia.
|