Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Elisan 1 vko ilmainen ruutu+, tulikin maksu

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.6.25 14:35:03

Sain siis tuotteen kylkeen tuollaisen ja yritin tarkkaan katsoa, mutta silti on veloitettu 0,53 e. Eihän tuo nyt iso summa ole, mutta silti ärsyttää. Onko muille käynyt näin? Täytyy kyllä kysäistä jahka ehtii jonotella, että mikä juttu.

Re: Elisan 1 vko ilmainen ruutu+, tulikin maksu

Lähettäjä: Hipsu 
Päivämäärä:   25.6.25 14:38:17

Mulle tuli joskus myös luottokortilta tollanen veloitus, kun otin jonkun ilmaisen kokeilun. Se pikkusumma hyvitettiin takaisin jonkun ajan päästä.

Päivämäärä:   25.6.25 14:41:32

Hipsu, tuo on siis tämän kuun laskuun lisätty

Päivämäärä:   25.6.25 14:45:30

Itse en enää ikinä tilaa Elisalta yhtään mitään. Pari vuotta sitten kaupittelivat nettiyhteyden + Elisa viihteen sillä mantralla että maksaa saman verran mitä silloinen nettiyhteys. Todellisuudessa kun lasku tuli olikin melkein tuplahinta eikä tilausta voinut enää peruuttaa.
Oppirahoina olen nyt maksellut tätä pari vuotta, onneks sopimus loppuu ens kuussa enkä enää Elisalta ota mitään tilauksia/liittymiä.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   25.6.25 14:49:22

Joo Elisa on mestari näissä. Mullekin laitettiin väkisin joku ilmanen tietoturva 1kk jonka "voi kätevästi itse perua", ihan kuten muutkin vastaavat palvelut. En edes ottanut käyttöön, mutta peruin vasta 2pv:n päästä niin parista päivästä jouduin maksamaan koska siinä olikin 30pv:n peruutusaika toisin ku esim. suoratoistoissa :D

Päivämäärä:   25.6.25 14:50:14

Elisa on Suomen paskin operaattori.

Päivämäärä:   25.6.25 16:40:52

Lähettäjä: .
Päivämäärä: 25.6.25 14:45:30

Itse en enää ikinä tilaa Elisalta yhtään mitään. Pari vuotta sitten kaupittelivat nettiyhteyden + Elisa viihteen sillä mantralla että maksaa saman verran mitä silloinen nettiyhteys. Todellisuudessa kun lasku tuli olikin melkein tuplahinta eikä tilausta voinut enää peruuttaa.
Oppirahoina olen nyt maksellut tätä pari vuotta, onneks sopimus loppuu ens kuussa enkä enää Elisalta ota mitään tilauksia/liittymiä.

Jos puhelimitse tilasit, niin heillä pitäisi olla kaikki puhelut tallessa. Sen kanssa olisi voinut asian riitauttaa.

Lähettäjä: Kaisla 
Päivämäärä:   25.6.25 16:56:37

Oliko siis niin, että olet aktivoinut sen Ruutu+? Mulle kaupiteltiin tuo myös, tuli ne koodit mut en käyttänyt niitä. Silti jotenkin mietin et voiko olla jo käynnissä mun nimillä tilaus.. tuskinpa kuitenkaan.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   25.6.25 16:57:27

Elisa on mulle ollut hyvä - en tosin ikinä ole ottanut mitään "kylkiäisiä", mutta niitä tarjoaa muutkin. Ehdottomasti halvimmat datapaketit EU:n ulkopuolella + puhelut jne myös. Jos näitä ei tarvitse, niin sitten ehkä turha. Joskus katsottiin, että Telian paketti sisälsi paljon vähemmän dataa ja maksoi miltei tuplat.

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   25.6.25 17:03:41

Ruutu pitää ites irtisanoa sen ilmais viikon aikana, muuten alkaa laskutus. Laskutus alkaa vaikka ei aktivoisi tunnuksia .Elisan kautta tilatut laskuttuu laskulla, nelosen kautta tilatut kortilta.

Lähettäjä: tykki 
Päivämäärä:   25.6.25 17:17:07

Juuri tuosta syystä en enää ikinä tule olemaan Elisan asiakas. Mullekin yritettiin tunkea tuota Ruutua, enkä koskaan ottanut käyttöön. Puhelimessa vielä sanottiin, että voin aloittaa ilmaisjakson kun minulle sopii, mutta olikin alkanut heti automaattisesti ja alkoi laskua pukkaamaan. Asiakaspalvelu oli huonoa ja ylimielestä, joten ei koskaan enää.

Lähettäjä: Kaisla 
Päivämäärä:   25.6.25 17:20:02

Huh, onneksi tarkistin. Oli muka tosiaan voimassa. Sain peruttua aspan kautta.

Lähettäjä: Luottokortti 
Päivämäärä:   25.6.25 17:23:16

itse huomannut jos kuukausimaksut kytkee luottokortin puolelle, tulee pikkusumman testilasku joka peruuntuu muutamassa päivässä.
Tuo siksi että opereettori varmistaa että kortti on toimiva ja ei maksuliikenne rajoituksia päällä ja raha liikkuu.

Päivämäärä:   25.6.25 18:05:48

jep, oli irtisanottu ja katseluoikeus päättynyt.

Ja kyllä, monella tulee katevaraus kortille kun se tarkastetaan. Tässä on kuitenkin kyse ihan laskutetusta maksusta

Päivämäärä:   25.6.25 22:14:43

Näemmä on ensimmäinen päivä ollut maksullinen, ja elisan viikko on 6 päivää. Täytyy kyllä koittaa metsästää telian myyjää, josko saisi paremman tarjouksen..

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   25.6.25 23:15:55

Tee ihmeessä reklamaatio. Jos eka päivä on oikeasti maksullinen ei kyse ole ilmaisesta jaksosta. Onpa törkeää.

Lähettäjä: Minä 
Päivämäärä:   26.6.25 08:56:23

"Todellisuudessa kun lasku tuli olikin melkein tuplahinta eikä tilausta voinut enää peruuttaa."
Eikö sieltä tullut sähköpostiin sopparia?

Lähettäjä: Molemmat 
Päivämäärä:   26.6.25 09:15:39

Ei se teliakaan ole välttämättä sen parempi kuin elisa. Molemmista kokemusta ja molempien kanssa saanut vääntää. Telialla tekivät tupla veloitukse tuotteesta ja yksinkertaisen asian hoitamiseen ja rahojen takaisin saamiseen meni minulla yli kuukausi, kun useampi aspa ei osannut hoitaa asiaa. Lopulta kun kohdalle osui osaava työntekijä lähti homma rullaamaan ja sain rahat 2 päivässä takaisin. Sitä ennen joutui säätämään kuukauden aspojen kanssa.

Telialla eivät onneksi sentään pommita viihde tarjouksilla toisin kuin Elisalla. Osa Elisan myyjistä ei myös usko kieltävää vastausta vaan joutui lopulta lyömään luuri korvaan.

Lähettäjä: Sillee 
Päivämäärä:   30.6.25 14:36:49

Se tarjous no niin sanottu jatkuva tilaus jonka ensimmäinen viikko on maksuton. Eli ns. kesto tilaus. Näin mun mielestä. Eli ekan viikon jälkeen juoksee normaali kuukausi laskutus jos et ole irtisanonut tilausta heti viikon jälkeen.

Päivämäärä:   30.6.25 15:36:46

Sillee, ylempänä sanottu, että tilaus on katakaistu eikä katselemaankaan enää pääse.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.