Lähettäjä: Fiuu
Päivämäärä: 24.6.25 22:35:45
Juuri tänään miesystävä päätti, että ei vain pysty enää jatkamaan kanssani. Ikäeroa 13v (mies nuorempi). Seurustelua ehti kestää vain pari kuukautta, mutta olemme tunteneet jo pidempään. Parisuhde itsessään sujui hyvin, en oikeastaan edes tiedä, mikä sai miehen tekemään eropäätöksen. Toki juhannuksena oli hieman eripuraa minun ja miehen isän välillä, liekö tuo vaikuttanut asiaan. Tai se, että ihan aiheesta huomautin hänen veljeään, kun olimme porukalla (minä, mies ja hänen kaksi pikkuveljeään) kalastamassa. Tosin veljelleen huomauttamisesta mies sanoi sen olleen hyvä asia.
Huvittavinta tilanteessa on se, että olemme samassa opiskeluryhmässä ja elokuussa pitäisi kohdata taas koulussa (amk). Tässä on tullut jo huomattua, että ainakin sosiaalisessa mediassa mies on estänyt minut, joten liekö välttelee koulussa minua kuin ruttoa. Itse olen tehnyt päätöksen, etten yritä ottaa yhteyttä, vaikka haluaisinkin tietää syyn tälle erolle. Annan hänelle tilaa ja aikaa käsitellä omat ajatuksensa ja ottaa sitten itse yhteyttä, jos haluaa asiasta puhua. Mahdollisesti saatan koulussa kysäistä häneltä, josko voisimme keskustella, mutta sen suhteen täytyy hieman aistia ilmapiiriä.
|