Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Työtön

Lähettäjä: Mari 
Päivämäärä:   24.6.25 13:52:54

Ihmettelen kun ei ollut laitettu työmarkkina torille viestiä vielä tauon jälkeen hakee 4 paikkaa taas. Onko muilla sama?

Re: Työtön

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.6.25 14:00:25

Ihmettelen mitä tuo lause tarkoittaa.

Lähettäjä: Hyväksyntä 
Päivämäärä:   24.6.25 14:03:28

Oletko käynyt aikaisemmin hyväksymässä työllistymies suunnitelman. Siellähän käydään läpi useiden kuukausien jakso ja jos olet sen aikaisemmin hyväksynyt jo suunnitelman, ei ilmoitusta tule enää uudelleen.

Lähettäjä: jassåå 
Päivämäärä:   24.6.25 15:57:45

Mulla päättyi työllistymissuunnitelma toukokuun alkupuolella. Kyselin ennen sen päättymistä jatkosta kun olisi vähän omat ajatukset slekiytyneet sen suhteen mitä haluaisin tehdä työllistyäkseni. Ei kuulemma tarvi mitään tehdä, työkkäristä ollaan yhteydessä parin viikon kuluttua suunnitelmän päättymisestä. No se pari viikkoa oli ja meni useamman kerran. Tässä pitäisi kirjata haetut työpaikat yms. mutta minnekäs ilmotat kun ei ole sitä työllistymissuunnitelmaa. Lyön vaikka vetoa että saan kuitenkin automatisoidun viestin (kolme kpl + 2 kirjettä postissa) koska olen "laiminlyönyt velvollisuuteni" XD Ikäähän mulla on sen verran ettei niitten varmaan omasta mielestään kannata muhun paukkuja laittaa. Olishan se kiva päästä töihin vanhankin.

'Ehkä ap:lla on sama tilanne. Vaikea sanoa kun aloitus on jokseenkin kryptinen.

Lähettäjä: // 
Päivämäärä:   24.6.25 16:17:28

Mulla päättyi viimeisin 3 kuukaudeksi asetettu 4 työpaikan hakuvelvoite viime marraskuussa. Sen jälkeen ei työkkäristä ole kuulunut mitään. Ei ole uutta velvoitetta avattu, eikä myöskään ole pyydetty suunnitelmaa päivittämään. En siis ilmoittele hakemistani työpaikoista, kun ei ole omissa tiedoissa kohtaa mihin ilmoitella. Joka kerta on ollut niin, ettei ole heti avattu uutta velvoitetta, vaan välissä on mennyt kuukausia ennen kuin työkkäristä on tullut uutta yhteydenottoa.

No nyt oli vuodenvaihteessa se muutos, joten ajattelinkin, ettei siinä kohtaa mitään yhteydenottoja varmasti tulekaan, kun on kaikkea muuta hässäkkää. Nyt on kuitenkin mennyt jo siitäkin puoli vuotta, eikä ole mitään kuulunut.

Päivämäärä:   24.6.25 16:33:13

Oi kiitos tiedosta mulla just tuo sama kun jäss nimimerkki. Ehkä laittavat sinne uudet työ haku tehtävät

Lähettäjä: // 
Päivämäärä:   24.6.25 16:41:58

Lisään vielä, että mun kohdallani lienee samat ajatukset siellä:

"Ikäähän mulla on sen verran ettei niitten varmaan omasta mielestään kannata muhun paukkuja laittaa. Olishan se kiva päästä töihin vanhankin."

Päivämäärä:   24.6.25 16:46:49

Sama sekin ikää on....

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   24.6.25 16:55:16

Työtön

LähettäjäMari 

Päivämäärä24.6.25 13:52:54

Ihmettelen kun ei ollut laitettu työmarkkina torille viestiä vielä tauon jälkeen hakee 4 paikkaa taas. Onko muilla sama?

En lainkaan ihmettele, että olet työtön.
Tuollaisen kirjoitusvirheitä täynnä olevan jargonin kirjoittaminen vaatii kyllä taitoa, mutta ei sellaisia taitoja, mitä työelämässä tarvitaan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.