Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kun parisuhdekumppani kehuu muita, mutta

Lähettäjä: moittii puolisoa 
Päivämäärä:   24.6.25 13:20:29

ja silti haluaa jatkaa suhdetta? Miksi ei mene ja ota niitä kehumisen arvoisia "muita" vaan roikkuu puolisossa, joka on ärsyttävä, tyhmä, ruma ja kaikin tavoin huono? Miksi on edes ottanut alunalkaenkaan niin huonoa? Mikä ihmisiä vaivaa? Pakko olla joku, vaikka se joku olisi muuta kuin mitä haluaa ja jollaista ei kuitenkaan saa?

Re: Kun parisuhdekumppani kehuu muita, mutta

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   24.6.25 13:23:22

Sehän se mysteeri on.

Ehkä se liittyy siihen häpeällä kasvattamiseen, mistä oli toisessa ketjussa tänään puhetta. Mitään omaa ei saa kehua, tai tulee tukkapölly. Tai sitten koukkun nimenomaan haluttiin alunperinkin joku likasanko, joka ei pidä kiinni omista oikeuksistaan ja on kiitollinen päähänpotkimisesta.

Joka tapauksessa kenenkään ei tarvitse sietää tuollaista käytöstä, eroon ei tarvita miehen lupaa. Nokka kohti parempaa elämää.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.6.25 13:27:25

Yleensä se on tapa ulkoistaa tunnesäätely toisen niskoille. Tuntee itse olonsa paremmaksi, kun saa kertoa toiselle, kuinka huono hän on.

Lähettäjä: hh 
Päivämäärä:   24.6.25 13:56:13

Tuollaiselta kannattaa kysyä, että "Miksi haluat olla kanssani, jos olen kerran niin vastenmielinen", tai "Ja silti vonkaat jatkuvasti", tai "Hyvä on. Erotaan sitten. Ei minun tarvitse jatkuvaa mollausta kuunnella". Yleensä tuossa vaiheessa se toinen joko alkaa haukkua entistä enemmän, joka vahvistaa eropäätöksen, tai sitten alkaa anella, että et sä voi mua jättää. Oli kummin vain, niin kannattaa erota.

En ymmärrä minäkään, miksi jotkut jäävät tuollaiseen suhteeseen. Eräs kaverini lopulta teki noin, että sanoi tyynesti "Hyvä on. Erotaan sitten. Minä vuokraan itselleni asunnon ja muutan pois". Mies alkoi älistä ja vänistä, että ei nainen voi häntä jättää. Keskustelivat asiasta puolitosita tuntia, kunnes nainen päätti jäädä. Vuoden päästä kuitenkin erosivat, kun ei mies kyennyt olemaan asiallinen, vaan edelleen valitti vähän väliä ties mistä.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   24.6.25 14:01:13

Nuorena yksi seurustelukumppani ilkeili minulle jatkuvasti ja kehui toisia. Jopa eksänsä oli ihana silloin kun herra oli humalassa. Ja väänsi oikein itkua kun annoin aina samalla mitalla takaisin. Esimerkiksi kun minulla oli niin rumat riippurinnat että napa näkyi kuulemma välistä. Kysyin eikö prinssinakki jöpötä. Lihoin pari kiloa, josta tuli noottia. Kysyin uskaltaako herra käydä vaa'alla kun vaatekoko kasvoi m-l koosta xxl:n lyhyessä ajassa. En osannut tehdä ruokaa. Tein kuitenkin toisin kuin eräs, joka ei tiennyt mitä salaattiin tulee ja salaattia oli saatava.

Lähettäjä: S-ennu 
Päivämäärä:   24.6.25 14:01:52

"Miksi ei mene ja ota niitä kehumisen arvoisia"

Tämän kun tuollaiselle oma suhteen pilaajalle sanoo, niin vastaus on että en mä HALUA sellaista. Syinä esim. somepyllistelijät on noloja bimboja, fitnessnaiset liian salikeskeisiä, esiintyjien mukana tulee julkisuus jne, ikäänkuin kuka tahansa random kyylääjäukko saisi kenet tahansa. Ilmeisesti tämän harhan vuoksi sitä omaa puolisoakin dissataaan ja vertaillaan niihin haaveiltuihin naisiin, jollainen ei kuitenkaan kelpaa (heh).

On jotenkin tämän ajan ilmiö, että varsinkaan naiset eivät enää riitä vaikka olisivat millaisia. Varmaan miehilläkin on samaa, heillä tosin vertailu ja arvointi kohdistuu oletettavasti enemmän statukseen ja varallisuuteen, naisillahan se kohdistuu selkeästi eniten ulkonäköön. Somessa on aina uusia kuvia, toinen toistaan käsitellympiä, toinen toistaan muokatummista naisista erilaisine lisäkkeineen. Jos parisuhdekumppania kovasti miellyttää tämä kuvasto ja omalle kumppanille ei ole kuin huomauteltavaa ja moitittavaa niin kaikkien kannalta paras vaihtoehto on antaa kuviin ja fantasioihin mieluummin kuin oikeaan ihmiseen ja kanssakäymiseen mieltyneen jäädä fantasioimaan kuvista.

Lähettäjä: Muahaha 
Päivämäärä:   24.6.25 14:32:26

Vähän aiheen vierestä, entinen miesystävä ei kehunut koskaan mistään, mutta esitti milloin mitäkin ehdotuksia, mitä minun pitäisi tehdä tai laitattaa ulkonäköni kohentamiseksi. Hän seurasi juurikin "tietynlaisia" sometilejä. Kun sitten aloin itse tehdä samaa kuin hän, moittia ulkonäköäni, sekään ei ollut hyvä vaan häntä ärsytti kun mollaan itseäni ja olen niin ulkonäkökeskeinen. Siis hän sai sanoa, että sulla on ruma x, mutta jos itse sanoin saman tai vastaavan asian, se ärsytti ja olin ulkonäkökeskeinen. WTF ja LOL :D

Lähettäjä: sukupolviongelma? 
Päivämäärä:   24.6.25 15:03:56

Näitä tuntuu nykyään olevan yhä enemmän. Parilla keski-ikäisellä kaverilla on kahta puolta 60-v olevat miehet ja he eivät ole arvostelleet puolisoitaan, päinvastoin kehuneet vaikka eivät ns. kedon kauneimpia kukkasia kaikilta osin enää tietenkään olekaan. Että olisiko 4-kymppisten ja sitä nuorempien miesten ongelma enemmän tämä kun ovat netin ja sen feikkimaailman parissa kasvaneet ja kuvittelevat kaiken todeksi mikä oikein netissä näkyy.

Lähettäjä: VinkVink 
Päivämäärä:   24.6.25 15:12:33

Pitäisi jo tyyliin ensitreffeillä kysyä, että tykkääkö naisystäväehdokas katsella muiden naisten kuvia netissä, ihailla ja kehua niitä miehelle ja hyväksyy, että mies moitti tätä siitä kun tämä on niin epäviehättävä, koska miehellä olisi oikeasti oikeus instabeibeen vaan kun ei saa ja joku pitää olla.

Lähettäjä: v 
Päivämäärä:   24.6.25 17:08:45

Ei niitä parempia kehumisen arvoisia niin vaan mennä ja oteta. Aloittaja on puolisolleen paras, jonka on saanut - ja ainoa!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.6.25 17:21:11

Ystävän mies 51v tekee tätä. En katselisi itse hetkeäkään, mut ystäväni ei vaan välitä...

Todella kiusallista kuunnella vieressä.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   24.6.25 18:48:02

^ Jos todistaisin tuollaista, en todellakaan pystyisi pitämään turpaani kiinni vaan puolustaisin kaveriani luettelemalla kaikki vastaavat viat miehessä, vitsinä ja kauniisti hymyillen tietysti

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.