Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kumpa joku elättäisi mut

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.6.25 12:28:29

Ja mun ei tarttis tehä mitään itte!

Re: Kumpa joku elättäisi mut

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   24.6.25 13:10:38

Jos olet nuori 30v tai alle etsi vanhempi varakas mies. Keuhuihan jossain jutussa perheellinen nainen, että hänellä on useampi suggardaddy jotka elättää ettei hänen tarvi käydä töissä puoliso vaan käy

Lähettäjä: Paskahomma 
Päivämäärä:   24.6.25 13:17:26

Laiskotuttaako noin pahasti?

Lähettäjä: Paskahomma 
Päivämäärä:   24.6.25 13:17:52

Ja se on kunpa, ei kumpa.

Päivämäärä:   24.6.25 13:24:55

Eihän tuo haave nyt mitenkään hankala tai mahdoton ole.

Minulla on jo kolmas mies menossa joka mahdollistaa sen ettei minun tarvitse ”tehdä mitään”. Ei siivota, laittaa ruokaa tai maksaa laskuja. Minullakin on tuloja, saan nuoren eläkettä sillä en ole työkuntoinen.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   24.6.25 13:27:45

Juuri eilenhän teeveessä esiteltiin domina, joka on erikoistunut miesten taloudelliseen alistamiseen. Katso se Yle Areenasta.

Päivämäärä:   25.6.25 09:29:22

up, sama fiilis vaan jatkuu.

Lähettäjä: sokolate 
Päivämäärä:   25.6.25 10:04:05

Suomi elättää kaikki.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   25.6.25 11:32:41

Onko sellaisia sugar daddyjä olemassa keitä ei tarvis nähdä ainakaan livenä tai mitenkään muutenkaan viihdyttää kun ehkä puhelimitse? T. Köyhä 30v :D

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   25.6.25 11:34:50

No ehkä elämä olis vähän yksitoikkoista ja tylsää ?

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   25.6.25 12:31:57

Kyl mä voisin samal nykyisissä töissä käydä, mut olis kiva olla vähän varakkaampi :D tai joku vois maksaa mun velat pois, sekin auttais

Päivämäärä:   25.6.25 12:35:28

On lottovoitto syntyä naiseksi. MOT

Lähettäjä: kerma 
Päivämäärä:   25.6.25 13:31:19

No millaisia daameja te olette jotka elättäjää haluatte?

Köyhä 30v :D : ai että puhelinviihdykettä? Jaa-a, tuosta tulee muutama kiva juttu mieleen jostain nuoruudesta. Kai tuollaisella voisi pientä elätystä saada :D

Päivämäärä:   25.6.25 14:09:03

Jos ei halua parisuhdetta tai tehdä onlyfanssia niin ei kyllä elättäjää itselleen kovin helposti löydä.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   25.6.25 16:19:25

Joo kyl mä oon ihan tyytyväinen näinkin ja pärjään, kunhan heitin että olishan se rikkaampana helpompaa :D no oon maksanut velkani pois siihen mennessä ku täytän 40v niin sit helpottaa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.6.25 16:29:06

Sellainen on ainoastaan lapsi. Eli käytännössä haaveilet olevasi taas lapsi, jolla ei ole velvoitteita ja josta vanhemmat huolehtii ja antaa ehdotonta rakkautta.

Valitettavasti nämä sugardaddy jutut vaativat jotain vastikkeeksi, joten kuvio on työtä vastaava. Ja seksityöntekijät tekevät ihan työtä eikä esim. domina ole toisten elätettävä vaan hän tarjoaa palveluaan (joka vaatii oikeanlaista karismaa) ja saa maksavia asiakkaita. Tai muutenhan toki voisi ajatella, että jokaisen työnantaja elättää heitä ja juuri mitään ei tarvitse tehdä, muuta kuin sitä ja tätä ja tota.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   25.6.25 16:33:11

Emmä kyllä lapsikaan haluais olla jos mulle kirjottelit. Veloista ainoastaan hankkiutua eroon ja vitsillä heitin et löytyykö sellasia sugar daddyjä jotka ei halua nähdä. Työni ei ole ihan kauheaa, mut kyllähän sitä tahtois enemmän lomailla kun nää lakisääteiset jutut. Ja siivoaminen sekä muut kodinhommat ei tuota ongelmia.

Ja itse asiassa joskus pari vuotta sit taisin käyttää Facebook datingia kun vielä jaksoin kiinnostua miehen etsimisestä, niin joku minua 10v vanhempi ukko olis tahtonut ryhtyä mun sugar daddyksi :D minua ei vaan kiinnostanut

Lähettäjä: kerma 
Päivämäärä:   26.6.25 10:12:56

siis minä jäin vaan kiinni tuohon puhelinviihdytykseen :D Kun sellaisesta kokemusta jostain vuosien takaa.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   26.6.25 11:29:52

No yleensä jos puoliso elättää niin kotona täytyy tehdä suurin osa.. siivoamiset, kokkaamiset, lapsetkin usein. Että ei siinä "mitään tekemättä" saa vielä kaikkea rahaakin. Sugar daddythän eivät ole luotettava, pitkäaikainen tulonlähde vaan voi katketa koska vain. Kotimaisilla se on sitäpaitsi lähinnä illallisia ja tavaroita, esim laukkuja ja kosmetiikkaa, ei ilmaisia asuntoja ja autoa ja sellaista isompaa kuten maailmalla voi olla.

Lähettäjä: Vieno 
Päivämäärä:   26.6.25 11:58:29

Mä oon lukenut yhtä blogia, jota kirjoittaa nainen jota käsittääkseni miehensä elättää. Näillä ei ole lapsia ja syövät usein ulkona, joten kotihommiakaan ei älyttömästi ole. Mukavalta elämä vaikuttaa kun on aikaa harrastuksille. Tekee paljon kaikkea ja asuvat usein myös pidempiä aikoja ulkomailla, joten on uutta nähtävää ja koettavaa. Matkustelevat paljon. Kyllä mulle tuollainen elämä kelpaisi eikä todellakaan olisi tylsää mitä tuolla joku epäili, että elätettävän elämä olisi.

Lähettäjä: piu 
Päivämäärä:   26.6.25 11:59:50

Ulkomailta vaan hakemaan ukkoja, siellä niitä on MUTTA ne kaikki ei oo rikkaita :)

Lähettäjä: Lady D 
Päivämäärä:   26.6.25 12:03:15

Mä jään syksyllä pois töistä ja jään miehen rahoilla eläjäksi. Hänellä on varaa elättää ja tämä on yhdessä sovittu. Että kyllä näitä miehiä on maailmalla.

Päivämäärä:   26.6.25 13:10:34

Jos olet nuori, kaunis, hauska, iloinen ja älykäs niin voit löytää elättäjän, mutta suomalaisissa näitä on harvemmin. Ja niitä elättäjiä etsii kaikki kansalaisuudet, että aloittajan pitäisi erottua sieltä joukosta jotenkin :)

Tai jos matalampi elintaso kelpaa niin mene Kainuuseen tapailemaan niitä maa jusseja, jotka ei löydä naisia mistään :D

Päivämäärä:   26.6.25 13:14:23

Ilmaisia lounaita ei ole.

Lähettäjä: V 
Päivämäärä:   26.6.25 19:42:37

Mulla on ”elättäjämies”, toki kuten mainittiin, ei ilmaisia lounaita ole. Hoidan pääasiassa siivoukset ja ruuat ja olen kotiäitinä. En maksa mitään laskuja, ostoksia, matkoja, autoa ym. Mun työstä ei makseta veroja ja teen sitä kotona :) Koen kyllä saaneeni ihan lottovoiton tästä miehestä. En piittaa työurasta ja asuntolainoista, ja koen välillä oloni aivan huijariksi, kun elo on niin rentoa ja mies maksaa kaiken.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   26.6.25 20:50:36

^ Kuulostaa hyvältä. Toivottavasti tulevaisuus on turvattu joillakin erorahoilla, jos lusikat menisivät jakoon? Itseä ainakin hirvittäisi, ettei ole vuosiin kerryttänyt mitään omaisuutta tai eläkettä.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   26.6.25 21:56:54

Joo emmä kyllä mitään sugar daddyä löytäisi ulkomailtakaan :D en ole hauska ja mitenkään poikkeavan kauniskaan, tylsä ja vähän älykäs. Ehkä keskityn lottoamiseen :D

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.