Lähettäjä: Lala
Päivämäärä: 24.6.25 09:10:06
Mitkä ovat parhaat vinkkinne aikarosvoille, joita voi olla vaikea päästä karkuun esim. töissä.
Minulla on esimerkiksi ollut tylsistynyt kotirouva, joka tuli työpaikalleni juttelemaan. Saattoi hengailla siellä parikin tuntia ostamatta mitään. Hoidin työasioita, kävin tauoilla jne -seurasi joko perässä (ei sentään henkilökunnan tiloihin), vetosin kiireeseen jne, seurasi vain perässä höpöttämässä. Joskus pyysin kollegoita hälyttämään minua avuksi johonkin jne -miten tuollainen olisi ystävällisesti, mutta topakasti estettävissä?
Sitten minulla on yksi työkaveri, joka on kamala aikarosvo. Soittaa yleensä puhelimella. Saatan tehdä töitäni samalla kun puhuu ja oikein suuttuu jos en keskity täysin hänen yksinpuheluunsa, vaikka kuinka vetoaisin työkiireisiin. Joskus kun alan ehdottaa hänelle omien töideni ottamista jos ei ole kiire, niin pääsen hänestä eroon. Olen lähtenyt miljoona kertaa "palaveriin" tms ja näin päässyt hänestä hetkeksi eroon, en aina vastaa jne, mutta en pääse lopullisesti eroon, koska työajalla on pakko vastata. Sanon, että on viisi minuuttia aikaa,venyttää vaan.
Miten olette päässeet tällaisista eroon? Ikävästi sanominen ei ole vaihtoehto, kostonhimoisia juonittelijoita.
|