Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Minkä hintainen puhelin sinulla on?

Lähettäjä: gdd 
Päivämäärä:   24.6.25 01:23:04

Tai minkä hintaisia puhelimia sinulla on ollut.

Joillakin kavereillani on tapana ostaa joka vuosi uusin ja kallein malli, toiset taas singuttelevat mahdollisimman kauan mahdollisimman halvalla puhelimella. Minä en vaihda puhelinta kovinkaan usein, joten en viitsi ostaa kovin huonoa ja vanhaa mallia, kun haluan sen kestävän kuitenkin monta vuotta ja olevan käytössä hyvä.

Yleensä ostan puhelimen, joka maksaa "noin kolme sataa, max neljäsataa euroa". Pari aiempaa on ollut 300 e puhelimia, nyt on 350 e.

Re: Minkä hintainen puhelin sinulla on?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.6.25 01:50:47

Ensimmäisen älypuhelimen hankin vuonna 2012 ja nyt taitaa olla neljäs menossa. Laitetaas ihan listalle:
1. Samsung, jonka mallia en enää muista. 350e taisi olla hintaa. Palveli vuodet 2012-2015.
2. Iphone 5 tai 5s, en muista enää. 2015-2018. Taisi olla 500 tai 600 euroa?
3. Iphone 8, käytössä 2018-2023. 700e muistaakseni?
4. Eli nyt käytössä oleva puhelin on iphone 13 ja ostin vähän päälle pari vuotta sitten. Jospa vielä yhtä kauan pelittäisi. 700 taisi olla hintaa.

Eli 3-4 vuotta on keskimäärin mulla puhelin käytössä ja olisko keskihinta ehkä 600e.

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   24.6.25 07:23:18

1. 2014 Windows Phone reilu 100 e ehkä
2. 2016 Windows Phone 100 e
3. 2018 Huawei päälle 200 e
4. 2024 Honor noin 250e

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.6.25 07:28:55

Olen aina ostanut halvan puhelimen. Kolme vuotta sitten sain kuitenkin lahjaksi lapselta 1400€ maksavan iPhone 14 pro-mallin ja olen vakuuttunut että kannattaa panostaa laatuun. Tämä puhelin on kuin uusi edelleenkin vaikka käytän sitä surutta ja sillä saa upeita valokuvia.

Päivämäärä:   24.6.25 07:42:17

Saan töistä niin noin 800e. Nyt ollut reilu 5 vuotta. Pitäisi hankkia uusi

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   24.6.25 07:45:18

Mun kaikki omalla rahalla ostetut oli max. 200€ ja vaihdoin puhelinta ehkä parin vuoden välein. Nyt mennään työnantajan ostamalla laitteella. Edellinen oli jotain 500€ pintaan ja pidin sitä 4 vuotta, tuorein maksoi 750€ ja sain sen nyt keväällä

Päivämäärä:   24.6.25 07:56:43

Iphone 15 pro, maksoi muistaakseni n. 1200€. Tätä ennen oli 11 pro, varmaan aika samaa hintaluokkaa.
Xr, 8 ja 7 oli halvempia, mutten muista paljonko ne maksoi.

Lähettäjä: One+ 
Päivämäärä:   24.6.25 08:07:33

Mitä nyt Oneplus Nord 2 aikoinaan maksoi?

Voihan sitä ihminen tarvita tonnin kännyn johonkin mutta mulle ei ole selvinnyt vielä mihin. Hyvin pärjään tällä muutaman sadan hintaisella.
Pärjäsin aikoinaan lankapuhelimellakin puolet elämästäni.

Lähettäjä: Mari 
Päivämäärä:   24.6.25 08:13:31

Mulla on ollut iPhone siitä ajasta alkaen kun IPhone 4 tuli myyntiin. Ostan aina hyvän, en sitä kaikista kalleinta tai uusinta, mutta kuitenkin jonkun soivan pelin (nyt 15 Pro) ja pidän sitä siihen asti kun päivitykset lakkaa tulemasta.

Lähettäjä: HEJ 
Päivämäärä:   24.6.25 08:21:16

Noin tonnin puhelin on. Tykkään kun puhelin pyörittää kaikki pelit hyvin, akku kestää ja kameran laatu on hyvä. Puhelin on mulle niin päivittäinen työväline niin töissä kuin vapaallakin, joten haluan sen toimivan hyvin. Käytän puhelimen ns. loppuun, nykyinen on ollut kohta 4 vuotta käytössä ja toimii edelleen kuin uusi. Toivottavasti vielä pari vuotta ainakin kestäisi.

Lähettäjä: q 
Päivämäärä:   24.6.25 09:12:27

40€ taisi maksaa

Päivämäärä:   24.6.25 09:23:10

n. 350e maksanut, ja käytän loppuun. Nykyinen ollut nyt noin viis vuotta käytössä.

Lähettäjä: Paskahomma 
Päivämäärä:   24.6.25 09:29:17

9,90 e

Päivämäärä:   24.6.25 09:29:25

” Tykkään kun puhelin pyörittää kaikki pelit hyvin, akku kestää ja kameran laatu on hyvä. Puhelin on mulle niin päivittäinen työväline niin töissä kuin vapaallakin, joten haluan sen toimivan hyvin.”

Sama. Mitään lagisia samsungeja en jaksa viikkoa pidempään. Puhelin on mulla kädessä ainakin viisi tuntia päivässä.

Pikkusen vajaa tonnin puhelin, viisi vuotta ollut käytössä ja ei vielä tarvetta vaihtaa. Kamera on tipahtanut kehityksen kelkasta, mutta menettelee. Äkkiä siis maksaa itsensä takaisin, kun tällä mun käytöllä satasen puhelimia saisi vaihdella kolme kertaa vuoteen. Kokeiltu on.

Päivämäärä:   24.6.25 09:31:36

Olisiko maksanut jotain 800-900 kun ostettu, en muista. Kohta seitsemän vuotta vanha iPhone, toimii edelleen täydellisesti. Edellinen iPhone oli käytössä kuusi vuotta.

Vaikka ostohinta onkin kalliimpi, on käyttöikä ollut kaikissa iPhoneissa varsin pitkä, joten ovat mielestäni olleet hintansa väärttejä.

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   24.6.25 09:45:30

Kaikki olleet siinä ~200e en muista tarkalleen.
Vaihdan vasta kun pakko,eli tulee jotain käyttöä estävää vikaa.
Edellinen meni vaihtoon kun näyttöön tuli häikkää,alkoi painelemaan omiaan omia aikojaan.

Nykyinen ollut nyt vissiin kolmisen vuotta eikä ole osoittanut oireita jotka johtaisi vaihtoon.

Lähettäjä: i 
Päivämäärä:   24.6.25 09:52:57

Ihan max 350 euroa, mieluiten kakkosella alkava hinta. Iphone on työpuhelimena (ja on muuten AIVAN KAMALA, kuka hitto niitä käyttää??), mutta omana puhelimena Samsung, tämä on varmaan ollut 2-3 vuotta käytössä, toimii hyvin, ei mitään syytä vaihtaa.

Lähettäjä: .-. 
Päivämäärä:   24.6.25 09:57:00

Nyt on eka uutena ostettu älypuhelin, maksoi vajaat kolmesataa. Sitä ennen oli pari käytettyä, jotka ostin kavereilta lounaan hinnalla. Kestivät vuosikausia. Opiskeluaikojen puoliväliin selvisin kapulapuhelimella.

Päivämäärä:   24.6.25 10:01:19

Itse olen ostanut 200-300e puhelimia, mutta nyt kun on ollut mahdollista saada töistä niin onhan nää 800-900e puhelimet vaan laadukkaita. Tuntuu jo käteen ja lisäksi kamera on aina paljon parempi. Kun tykkään itse kuvata paljon puhelimella, kyllä laadukasta kameraa vaan arvostaa.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   24.6.25 10:02:23

Ostan aina uusimman iPhonen kun vanha tulee tiensä päätökseen. Yleensä noin 3-4 vuoden välein.

Lähettäjä: Asiakas 
Päivämäärä:   24.6.25 10:18:28

130€ Motorola. Hyvin toimii ja kilpailua tuo noitten muiden merkkien puhelimille.

Päivämäärä:   24.6.25 10:31:40

Kallein puhelin on ollut 800 euroa jonka olen itse ostanut, sitä aikaisemmat max 400 euroa… Lahjaksi sain iPhone 16 pro, ei hajuakaan mitä tämä maksaa mutta on varmasti kallein luuri minkä olen omistanut. Toivottavasti on pitkäikäinen!

Päivämäärä:   24.6.25 11:26:32

N. 400e.
En näe tärkeäksi sijoittaa puhelimeen enempää.
On oltava kosteuden kestävä puhelin.

Päivämäärä:   24.6.25 11:31:55

"Ihan max 350 euroa, mieluiten kakkosella alkava hinta. Iphone on työpuhelimena (ja on muuten AIVAN KAMALA, kuka hitto niitä käyttää??), mutta omana puhelimena Samsung, tämä on varmaan ollut 2-3 vuotta käytössä, toimii hyvin, ei mitään syytä vaihtaa."

Heh, mulla taas päinvastoin. Iphoneja ollut jo useampi omana ja tykkään. Nyt uudessa työpaikassa työpuhelimena Samsung, joka on _aivan hirveä_! En käsitä, että mten joku käyttää moista vapaaehtoisesti. Mutta makuasioitahan nämä.

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   24.6.25 11:46:34

Alle 200.

Päivämäärä:   24.6.25 12:05:41

Aiemmin ostin aina alle satasen puhelimia. Nykyiseen panostin, koska halusin kunnon kameran. Oikea hinta taisi olla vähän päälle 200, mutta maksoin 180 euroa alennuksessa.

Tämä nykyinen on ollut nelisen vuotta käytössä. Uuden ostan sitten, kun tämä menee käyttökelvottomaan kuntoon. Toivottavasti ei nyt vielä moneen vuoteen.

Päivämäärä:   24.6.25 12:40:06

Noin 150-250e, viimeisin ollut käytössä 3 vuotta ja sitä edellinen 5 vuotta. Seuraavaan ajattelin satsata ehkä kaksinkertaisen summan, paremman kuvauslaadun saamiseksi.

Päivämäärä:   24.6.25 12:43:30

”Heh, mulla taas päinvastoin. Iphoneja ollut jo useampi omana ja tykkään. Nyt uudessa työpaikassa työpuhelimena Samsung, joka on _aivan hirveä_! En käsitä, että mten joku käyttää moista vapaaehtoisesti.”

Komppaan. Samsung on todella kömpelö jo ihan kosketuksen tunnistamisesta lähtien verrattuna Appleen.

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   24.6.25 12:48:38

Olen pitänyt puhelimen hintakattona n. 500€, tämän hetkinen taisi olla reilu 300€.

Vaihdettua tulee 2-3v välein koska siinä vaiheessa alkaa yleensä tulla jotain ongelmaa esim. akun kanssa. Edellinen puhelin vain sekosi yhtäkkiä. Korjauttamaan en ala puolella ostohinnasta joten tämän hintaluokan puhelimet menee suoraan vaihtoon.

Päivämäärä:   24.6.25 12:53:59

200e yritän aina löytää ja toimivia olleet. En usko, että kalliimpi tuo lisää käyttöikää, pikemmin päinvastoin. Joku seniorikännykkä varmasti on kestävämpi kuin iphone.

Tärkeintä olisi ostaa omaan käyttöön sopivin. Huvittavaa on kun juuri ikinä mistään kuvia ottamaton henkilö haluaa kännykkään huippukameran ja valmis maksamaan 800e vaikka lähinnä selaa somea sillä. Sen sijaan jos esim. aktiivisesti tuottaa someen sisältöä, voi kameran ominaisuuksilla olla ihan oikeaa merkitystäkin.

Lähettäjä: Tiku82 
Päivämäärä:   24.6.25 13:05:49

300-400€ ja vaihdoin noin kolmen neljän vuoden välillä. Kaksi älypuhelinta ollut ja niitä aikaisempi oli saman hintaluokan nokia mikä oli käytössä yhdeksän vuotta. Olen tykästynyt samsungiin, ipad on ollut ja se oli myös hyvä ja helppo käyttää, mutta merkki maksaa siinä turhan paljon.

Päivämäärä:   24.6.25 13:08:49

”En usko, että kalliimpi tuo lisää käyttöikää, pikemmin päinvastoin. Joku seniorikännykkä varmasti on kestävämpi kuin iphone. ”

On varmasti kestävämpi, jos puhelimella soittaa ja laittaa ehkä teksiviestin. Mutta sitten jos puhelimesta haluaa jotain saada irti, niin kyllä se Apple vaan kestää ilman suorituskyvyn heikkenemistä.

Lähettäjä: i 
Päivämäärä:   24.6.25 13:16:34

Applen puhelimista ei löydä yhtään mitään, kaikki on jotenkin ihan hullusti sijoitettu. Mulla meni varmana vartti löytää esim. mistä saan puhelimen äänettömälle, saati sammutettua kokonaan. Samsungissa nuo on todella helposti saatavilla ja loogisestikin vielä.

Päivämäärä:   24.6.25 13:25:54

Mulla on nyt joku 150€ oneplus. Sitä ennen monta vuotta iPhone XR ja se oli uutena vähän kalliimpi. Käytän edelleen sitä varapuhelimena, mutta näyttö puoliksi pimeänä.

Samsungin kaikki puhelimet on hajonnut heti takuun jälkeen niin niitä en enää osta. Työpuhelimena on iPhone.

Lähettäjä: Najadi 
Päivämäärä:   24.6.25 15:18:23

Nykyinen maksoi jotain 250e jokunen vuosi sitten. Aiempien luurien hinnoista ei mitään muistikuvaa.

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   24.6.25 15:22:18

iPhone 11 pro. Uutena ostin. Ollut nyt reilu 6 v. Sikakallis oli, mutta hyvä ja helppo käyttää. Käytän niin kauan kuin toimii hyvin. En tykkää vaihtaa puhelinta kuin silloin kun on pakko.
Sitä ennen oli iPhone 5s. Se kesti 6 vuotta.

Päivämäärä:   24.6.25 15:43:02

”Applen puhelimista ei löydä yhtään mitään, kaikki on jotenkin ihan hullusti sijoitettu. Mulla meni varmana vartti löytää esim. mistä saan puhelimen äänettömälle, saati sammutettua kokonaan. Samsungissa nuo on todella helposti saatavilla ja loogisestikin vielä.”

No tämähän riippuu ihan siitä, kumpaan on tottunut. Mulle Apple on loogisempi, koska ensimmäistä kertaa samsungiin tutustuin vasta töissä kun ensimmäisen työpuhelimen sain.

Lähettäjä: riisimuro 
Päivämäärä:   24.6.25 15:48:33

Ostan aina halvan vanhan, mutta järkevän mallin iPhonen käytettynä (eli ei niin vanhaa versiota, että päivitykset lakkaa onnistumasta ihan pian tms), ~300e yleensä maksanut

Lähettäjä: 785 
Päivämäärä:   24.6.25 15:50:46

Nyt jo vanha Samsung, vuoden -22 lippulaiva. Oli yli 2000e ja ei mitään ongelmaa ikinä. Uudesta haaveilen mutta toimii edelleen tämä niin ei tarvii vielä vaihtaa.

Lähettäjä: Rove 
Päivämäärä:   24.6.25 16:23:23

Ikinä en ole maksanut ainakaan 200e enempää puhelimistani. Viimeisimmän hinta oli 149e, samoin sitä edellinen. Sitä edellinen taas oli lahjoitus, sitä edellinen jokin Lumia tai Nokia kuitenkin. Tai toisinpäin, mutta halvalla on menty. :D

Päivämäärä:   24.6.25 16:56:02

Vajaan 400 euron Galaxy toimii erinomaisesti. En tiedä mitä lisäetua mulle olisi kalliimmasta.

Lähettäjä: downshift 
Päivämäärä:   24.6.25 17:06:44

Muistaakseni 70-80€, Ranskasta tilasin puljusta joka huoltaa vanhoja puhelimia ja myy ne eteenpäin. Huawei Y6, tekee kaiken sen mitä luurilta vaaditaan ilman mitään turhia kommervenkkejä. Palvellut jo monta vuotta kuten edellinenkin joka oli samaa mallia mutta vanhemmalla androidilla, joten se piti laittaa muuten täysin toimivana pois kun OP:n nettipankkia ei enää pystynyt sillä käyttämään. Että se siitä nykyajan "ekologisuudesta"

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   24.6.25 17:16:46

Käytin pitkään näppäinpuhelimia, eli alle 100e hintaluokkaa. Vastasi parhaiten tarpeitani. Sitten kun niiden laatu romahti siten, että 10v sijaan ei puhelin toiminut edes 10kk, niin ostin sitten 1200e taittuvanäyttöisen älykännyn, että mahtuu edelleen taskuun.

Päivämäärä:   24.6.25 17:20:55

Tällä hetkellä 100e maksava. Edellinen meni rikki ja piti äkkiä saada illalla puhelin. Ollut mulla kohta vuoden. Kipuraja ennen oli siinä 400e, mutta pitäisi perehtyä tarkemmin että tietäisi hintaluokista ja mitä tarjolla.

Lähettäjä: hm 
Päivämäärä:   24.6.25 18:15:01

Olen aina ostanut puhelimen käytettynä. Noin vuodesta 1998 alkaen. Ehkä joskus pitäisi kokeilla millaista on ostaa uusi mutta tällä tavoin on pärjätty vallan mainiosti tähänkin asti. Nykyisessä Samsungissa on kaikki ominaisuudet mitä tarvitsen ja akkukin ok, menee toivottavasti vielä useamman vuoden. Olikohan tuo 50e tai jotain.

Lähettäjä: Linn 
Päivämäärä:   24.6.25 18:20:01

Mulla ollut nyt 3,5 vuotta sama Samsung, maksoi silloin jotain 200-250 e. Samaa hintaluokkaa olleet aina. Käytän niin kauan kun toimii, en koe tarvetta "päivittää uudempaan". Sama pätee muihinkin kulutushyödykkeisiin, olen ajanut autot loppuun ja nyt ollut 5 vuotta ilman. Fillaria huollan säännöllisesti.

Päivämäärä:   24.6.25 18:26:24

Ostaessani otan aina sen suorituskyvyiltään parhaan iPhonen mitä silloin on tarjolla, ja käytän sitä samaa puhelinta monen monta vuotta. En rehellisesti muista tarkkoja hintoja, mutta tonnin toisella puolella kuitenkin. Koskaan ei ole lakannut puhelin toimimasta, lähinnä kun muutama vuosi kuluu niin alkaa tekniikka kehittyä ja sen takia sitten päivittänyt. Nyt tekniikan kehitys on hidastunut selvästi ja uskon että nykyinen puhelin menee vielä ainakin pari kolme vuotta, nyt on 6. vuosi menossa tätä puhelinta.

Lähettäjä: Suide 
Päivämäärä:   24.6.25 18:31:59

Maksoin muistaakseni 110e joulukuussa -20. Ostan aina halvimman mahdollisen.

Päivämäärä:   24.6.25 18:55:07

"Applen puhelimista ei löydä yhtään mitään, kaikki on jotenkin ihan hullusti sijoitettu. Mulla meni varmana vartti löytää esim. mistä saan puhelimen äänettömälle, saati sammutettua kokonaan. Samsungissa nuo on todella helposti saatavilla ja loogisestikin vielä."

Mulla samankaltaisia kokemuksia, mutta Samsungeista. Itsellä ollut useampi iphone ja jos yritän esim. auttaa äitiäni hänen Samsunginsa kanssa, en meinaa osata käyttää koko puhelinta ollenkaan. Kyse on ihan siitä mihin on tottunut.

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   24.6.25 19:16:34

Ensimmäinen uusi kännykkäni maksoi 1890mk. Erikson 688
Sitä ennen oli systerin vanha Nokia 2110
Nykyiset noin 200€ kpl.
Kestävät noin 3 vuotta ja sitten ovat fyysisesti niin paskana, että täytyy vaihtaa uuteen.
Kamerat on sitä luokkaa, että pystyy duunit dokumentoimaan ja niin tarkkoja, että pienetkin yksityiskohdat erottuu. Eli pelkkää rahan tuhlausta pistää luuriin toista tonnia kameran takia, koska halvemmissa on ihan riittävät ominaisuudet. Mutta toisten täytyy esittää ja leveillä ja jos ei muuta niin kännykän hinnalla.

Lähettäjä: Nana 
Päivämäärä:   24.6.25 21:04:05

Alle 300 e. Ei sitten niin harmita, jos se putoaa tallin lattialle tai kastuu sateessa.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   24.6.25 21:17:08

Joku Samsung tämä on, jotain 700e uutena, työsuhdepuhelin.

Lähettäjä: Hnmmnn 
Päivämäärä:   24.6.25 21:25:51

Nykyinen Samsung jotakin, 99 euroa uutena huhtikuussa. Sitä edeltävä vuonna 2020 ostettu Samsung, maksoi 103 euroa. Sitä edeltävä 2015 samoja hintoja. Eipähän haittaa, jos katoaa tai särkyy.

Lähettäjä: Örrör 
Päivämäärä:   25.6.25 02:14:44

Ostan vuoden-parin välein sen uusimman ja kalleimman, tän hetkinen maksoi 2000e. Ollut nyt puolitoista vuotta, on kyllä niin hyvä ettei ole vielä tarvetta päivittää.

Lähettäjä: cowboy 
Päivämäärä:   25.6.25 06:28:32

Huawei 79euroa uutena,hyvin pelittää,kolme vuotta vanha.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   25.6.25 06:42:28

Piti tarkistaa. Hieman alle 400 e oli, täyttää pian 2 v tämä. Ostan uuden, kun löytyy sopiva. Harvinaisempi android.

Lähettäjä: Ällö 2 
Päivämäärä:   25.6.25 06:54:00

Minullapa on vielä harvinaisempi.

Päivämäärä:   25.6.25 07:03:45

Ok, kiva kuulla, että moni muukin käyttää vastaavia. Itse olen ollut tyytyväinen tähän iskun- ja vedenkestävään malliin, mutta huoltoa on toki vaikeampi saada, jos tarvetta tulee. Onneksi sellainenkin järjestyy tarvittaessa. :) Ja tosiaan, en tunne kyllä ketään, jolla olisi sama android kuin minulla, niin pidän hivenen erottuvana mallina. Olen tykännyt kyllä. Kivaa ylisviiva, että sinullakin on!

Iphonea en ota koskaan, turhaa rahastusta. Tällä mennään varmaan vielä vuosi ainakin, akku ihan riittävä toistaiseksi.

Päivämäärä:   25.6.25 07:14:13

Onko Caterpillar?

Yhteen väliin niitä oli raksalla joka toisella.

Päivämäärä:   25.6.25 07:18:24

Riku, ei ole. Kuullutkaan moisista.

Päivämäärä:   25.6.25 07:19:17

>iphone
>ylihintainen

Pitkä päivitystuki (5-7v), korjattavuus, jälleenmyyntiarvo, hidastumattomuus...

Päivämäärä:   25.6.25 07:23:56

Kertoo aika paljon ylisviivasta tyuo mäkkiuskovaisuus. :) Opinnoissa monia ärsytti, kun kaikki vastaavat sovellukset maksoi, androidilla ilmaisia. Kaikki ohjelmat ja tehtävät oli tehty eri pohjalle, aina sai kikkailla. Mutta eipä kai se juuri häiritse, jos ei tarvitse tiettyjä asioita ja maksaa mieluusti merkkilisää.

Päivämäärä:   25.6.25 07:26:29

Ainoat miinukset on keskimääräinen käyttäjäkunta sekä homo- ja ilmastopakotus.

Päivämäärä:   25.6.25 07:28:37

Mä en maksaisi tietokoneestakaan samaa, mitä joku puhelimesta. Edellinen, huollettu yrityskannettava maksoi 500 e ja joku typerys maksaa 2000 e puhelimesta. Apinaa koijataan, mikäs siinä.

Päivämäärä:   25.6.25 07:30:22

>2025
>pc

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   25.6.25 07:31:51

130€ nykyinen. Edellinen 69€

Päivämäärä:   25.6.25 08:02:22

Viimeisimmät puhelimet ovat ollee Samsungin S-sarjaa ja vielä plussalla eli uutena hinta yli 1 000€. Kaikki toimii kuin ajatus, eikä minkäänlaisia ongelmia ole ollut. Kestää vuositolkulla ja enemmänkin.

Päivämäärä:   25.6.25 08:39:08

"joku typerys maksaa 2000 e puhelimesta"

Köyhille kaikki on kallista. Mulla ei 2K summa puhelimeen laitettuna ole yhtään mistään muusta pois. Ihan pelkkiä äänipuheluita varten en tämmöistä hankkisi, mutta puhelin on normaalin painoinen ja kompaktin kokoinen, ja sen saa taitettua tabletiksi.

Päivämäärä:   25.6.25 08:40:27

Olisi kannattanut kouluttautua eikä jäädä tarjoilijaksi.

Päivämäärä:   25.6.25 08:41:54

Örrör, köyhyydestähän tässä ei ole kyse. Voisin minäkin ostaa 2000 euron puhelimen vaikka nyt heti. En vaan näe järkeä ostaa jotain statussymbolia.

Päivämäärä:   25.6.25 08:44:11

Entä jos kerron että niihin saa värikkään sateenkaaritaustakuvan ja että ne kertoo milloin töpselistä tulee tuulisähköä?

Lähettäjä: Kai 
Päivämäärä:   25.6.25 08:45:36

Oiskohan tää nykyinen ollut jokin 250e? Ostin 2020 keväällä. Nyt keväällä vaihdoin tähän näytön lasin, sen käytettynä eli maksoi 60e, joten ~300e. En ymmärrä tavalliseen käyttöön tulevaan puhelimeen upotettuja useita satoja euroja.

Päivämäärä:   25.6.25 08:46:38

Ylisviiva, käytän rahani siihen, mikä on järkevää. 2000 euron puhelin on yhtä järkeävä kuin auto, jonka hinnasta putoaa 10000 kun sen ajaa ulos autoliikkeestä.

Päivämäärä:   25.6.25 08:48:08

400e maksimi. Ymmärrän, että somettajat tarvitsevat paremman puhelimen (kameran) mutta itse tyydyn tähän.

Päivämäärä:   25.6.25 08:49:55

Ei minulla ole mitään statusta eikä ihmiset tunnista tätä puhelinta ulkonäön perusteella kalliiksi. Ostin koska halusin ja keksin sille myös käyttöä, jos sä et halua niin älä tosiaan osta :D

Mun auto on suunnilleen saman arvoinen kuin tää puhelin ja mielestäni se on hyvä auto ja ajaa (heh) asiansa eli pääsen sillä töihin ja kauppaan.

Päivämäärä:   25.6.25 08:50:00

Ja jos työpaikka maksaa, niin ostakaa vaikka kultaharkoista valmistettuja puhelimia. Henkilökohtaisen puhelimen maksan itse ja se 350-500 alkaa olla maksimi. Aivan sama, vaikka voisi ostaa kalliimman. En matkuistaisi Australiaankaan, jos hintataso olisi mielestäni liikaa.

Päivämäärä:   25.6.25 08:51:23

Örrör, näinhän se menee.

Päivämäärä:   25.6.25 08:51:32

Minun elämänlaatua ei kallis puhelin nosta. Enemmän vitutta, kun sellainen hajoaa.

Päivämäärä:   25.6.25 08:56:08

Miksi olet niin kallu että rikot puhelimesi?

Päivämäärä:   25.6.25 09:26:53

Iphone se -24, 550e

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   25.6.25 12:45:09

Huawein lippulaiva on varmaan uutena maksanut tonnin, mä etsin hyvin pidetyn käytetyn ja pulitin 240€.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.