Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hölmöjä asioita, joista liikutut?

Lähettäjä: pistepilkku 
Päivämäärä:   23.6.25 21:15:21

Tuskin olen ainoa, joka välillä liikuttuu hassuista tai hölmöistä asioista. Jakakaa omianne!

Eilen satuin avaamaan telkkarin, kun sieltä tuli Free Willy -elokuva. Jätin sen pyörimään taustalle samalla kun tein kotihommia. Lapsena rakastin Free Willy -elokuvia (1 & 2) ja katsoin niitä usein, mutta nyt vuosikausiin en ole niitä nähnyt tai aktiivisesti mitenkään muistanut. Olin ripustamassa pyykkejä, kun kuulin menossa olevan kohtaus, jossa Willy hyppää elokuvan lopussa Jessen ja muurin yli vapauteen. Tippa tuli linssiin, vaikken edes varsinaisesti katsonut elokuvaa sillä hetkellä. Ilmeisesti kohtaus oli lapsena jättänyt niin suuren vaikutuksen, että herkistyminen kumpusi sieltä asti pintaan. :D

Re: Hölmöjä asioita, joista liikutut?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.6.25 21:17:22

Perikadon loppu liikuttaa aina.

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   23.6.25 22:06:58

Asiat joista liikutun ei ole hölmöjä mun mielestä. Holmöistä asioista en liikutu.

Lähettäjä: Hilla 
Päivämäärä:   23.6.25 23:09:13

No siis vaikka elokuva ”Englantilainen potilas”, hitto vie itken alusta loppuun joka saamarin kerta. Tai vaikka dokumentti Saaga S, taas silkkaa itkua ekasta kuvasta alkaen.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.6.25 23:13:33

Black beauty saa itkemään vaikka satu onkin.

Lähettäjä: pupu 
Päivämäärä:   23.6.25 23:18:52

Urkumusiikki. Ihan sama onko häät vai hautajaiset, kun urut alkaa soida kirkossa, kyyneleet tulee saman tien. Kauneimmat joululaulutkin riittää.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   24.6.25 01:08:25

Miehen aamuviestille joka ikinen päivä. Jotenkin ihana että jän ekana amulla ajattelee juuri minua

Lähettäjä: Fanny 
Päivämäärä:   24.6.25 06:32:12

Aina jos näen vanhempien halaavan lapsiaan, vaikka kyseessä olisi jo aikuiset lapset ja heidän vanhempansa. Esimerkiksi nyt juhannuksena kun kävimme kylässä parhaan ystäväni vanhempien luona ja lähtiessämme ystäväni isä halasi häntä - välittömästi tippa linssiin :D Tai jouluna kun mieheni vanhemmat halasivat häntä mennessämme heille kylään. Jotenkin se herättää minussa niin suurta onnea heidän puolestaan, että heillä on vanhemmat jotka selkeästi rakastavat heitä. Minun vanhempani kun taas eivät koskaan ole halanneet minua.

Lähettäjä: novoi 
Päivämäärä:   24.6.25 06:37:56

Halaamattomuus ei tarkoita, etteikö rakastaisi.

Lähettäjä: Pouni 
Päivämäärä:   24.6.25 06:45:50

Kun joku onnistuu hevosensa kanssa. Ratsastaa hienon radan tai voittaa, tai saa vaikka hankalan hevosen harjoittelun jälkeen rennosti traileriin. Yritän tätä peitellä, onneksi vaan pari pientä kyyneltä tirahtaa

Lähettäjä: reh 
Päivämäärä:   24.6.25 08:34:41

Täällä kanssa, about joka kunniakierroksella liikutun. Kun ne hepat niin kiltisti suoritti <3

Lähettäjä: Q 
Päivämäärä:   24.6.25 08:37:52

Monet urheilusuoritukset, yksinäiset joutsenet, tien yli kävelevät sorsan tms poikaset :D liikutun todella helposti

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.