Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Op mobiili ei toimi

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   23.6.25 15:58:37

Yritin kirjautua pankkiin normaalisti mobiili avaimen kautta mutta nyt etusivulle tuleekin että "tervetuloa op mobiiliin" ja sitten että "aloita"
Pitäsi avainlukulistan kautta ottaa mobiiliavain käyttöön. Mutta eihän minulla sellaista ole enää kun kerta olen tuon mobiiliavaimen jo aikoinaan ottanut käyttöön.
Toisen laitteen avulla myös ilmeisesti kirjautuminen onnistuisi mutta ei minulla siihen ole mahdollisuutta.

Ilmeisesti sovellus on päivittynyt kun tausta oli hieman muuttunut. Mutta ei nyt luulisi että koko op mobiilin joutuu alusta aloittamaan.

Muilla vastaavaa?

Täytyykö minun nyt tosiaan olla pankkiin yhteydessä että saan uuden avainlukulistan? Miten sen tilaaminen onnistuu kun en pankin sivuille kerta pääse. Puhelimitse on aivan turha yrittää pankkiin soittaa.
Kaipa se sitten täytyy mennä käymään siellä.

Re: Op mobiili ei toimi

Lähettäjä: nccx 
Päivämäärä:   23.6.25 16:02:55

Avainlukulistaa ei kannata hukata, vaikka mobiiliavaimen ottaisikin käyttöön. Minä tarvitsin sitä kun asensin OP-mobiilin tablettiin, vaikka puhelimessa se olikin käytössä. Samoin tarvitsin sitä kun asensin OP-mobiilin uuteen puhelimeen, kun vanha hajosi eikä lähtenyt enää päälle. Tarvitsin avainlukulistaa, vaikka tabletissa OP-mobiili olikin toiminnassa...

Samoin S-pankin sovellusta en saanut asennettua uuteen puhelimeeni ilman avainlukulistaa. Jouduin hankkimaan uuden listan, kun en vanhaa löytänyt mistään.

Eli joudut sinäkin varmaankin hankkimaan uuden lukulistan ja pidä se jatkossa tallessa.

Päivämäärä:   23.6.25 16:05:00

Okei, hyvä tietää

Lähettäjä: ddd 
Päivämäärä:   23.6.25 16:05:10

Pankin sivuilla pitäisi onnistua kirjautumaan muidenkin pankkien tunnuksilla, jos sinulla sellaiset on. Mutta jos ei ole, niin sitten voit soittaa, sekin onnistuu kyllä. Tai sitten mene käymään konttorilla. Tarvitset viralliset henkkarit, passi tai henkilökortti, ajokortti ei välttämättä käy.

Päivämäärä:   23.6.25 16:16:34

Ei ole muiden pankkien tunnuksia.
Yritin tässä taannoin soittaa pankkiin yhden muun asian vuoksi useana päivänä ja useamman kerran. En saanut ketään kiinni, iso lasku vain.

Joten täytynee mennä käymään...

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.