Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hevospuuhakirjoja julkaistu

Lähettäjä: HM 
Päivämäärä:   23.6.25 09:01:50

Moi! Huomio poniäidit, -mummut, -kummit, -sisarukset jne.

Amazonista löytyy ihan uusia hevosvärityskirjoja, word search -kirja hevossanoilla sekä Opi hevosesta 1 ja Opi ratsastuksesta 1 aloittelijoiden tietopaketit/tehtäväkirjat. Toivottavasti näistä on iloa nuorisolle! Hinnatkin tosi kohtuulliset! <https://www.amazon.de/-/en/s? k=heidi+mattila&dc&crid =3IPCCA11LR620&sprefix=heidi+mattila %2Caps%2C1288&ref=a9_asc_1> (poista välilyönnit) Löytyy myös kirjoittamalla Amazonin jossain verkkokaupassa mun nimi hakukenttään.

Nämä on suunnattu tuotteesta riippuen 4-7v, 8-12v, 10v ->. Omassa heppanuoruudessa ´80-luvulla ei tällaisia ollut, joten toivottavasti joku muu saa näistä hyötyä ja kivaa tekemistä :)

Re: Hevospuuhakirjoja julkaistu

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   23.6.25 09:06:41

Kiitos, tutustun kohta!

Lähettäjä: .,. 
Päivämäärä:   23.6.25 09:15:58

Ai kuvia... :/

Lähettäjä: HM 
Päivämäärä:   23.6.25 09:29:55

Onko sillä jotain väliä? Osa on omista valokuvista muutettu värityskuvamuotoon, osa AI:n luomia promptin perusteella. Katsoin itse, että tärkeintä on saada lapsille ja nuorille kivaa tekemistä, eikä AI ole sen este. Teksteihin ei ole käytetty tekoälyä - ainoastaan kuviin, koska valitettavasti en osaa itse niitä taiteilla. Mutta jos joku osaa, niin yhteyttä vaan rohkeasti! Piirrä sä kuvat, niin mä laitan ne vihoksi. Saat vaikka 80% myyntituloista :)

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.