Lähettäjä: Lakritsa
Päivämäärä: 23.6.25 06:36:05
Olen onnekas, koska
*minulla on ihana, rakas miesystävä
*minulla on mahtavia ystäviä
*olen jo nyt tänä kesänä saanut tutustua uusiin mukaviin ihmisiin
*saan harrastaa asioita mitkä tuovat hyvää mieltä
*kivut on pysynyt hallussa eli kipulääkitys kohdallaan sen verran hyvin, että pystyn esim ulkoilemaan, olemaan harrastuksissa aktiivinen, nukkumaan suht hyvin ja olemaan oma iloinen itseni (taustalla voimakkaita kipuja ja muita oireita tuottava krooninen sairaus)
*tiedossa syksylle leikkaus, jonka pitäisi parantaa elämänlaatua huimasti, olen todella onnekas että pääsen siihen operaatioon!
*olen taloudellisesti ns turvallisessa tilanteessa ja löytänyt itselleni työn jonka tekeminen ei ketuta joka päivä ja joka antaa vapautta suunnitella itse aikatauluja. Erityisesti nyt, kun sain vihdoin keväällä yliopiston paperit kouraan ja opiskelujen takaakin putosi pois, niin jää jaksamista kokea maailmaa. Eli voin enemmän keskittyä siihen oikeaan elämiseen vapaa-ajalla
*festareita ja illanviettoa ystävien kanssa tiedossa ja saan odottaa niille pääsyä
… ja miljoona muuta syytä, kun miettii :)
On toki myös niitä hankalia, epäonnisia ja ikävämpiäkiin asioita, mutta en minä halua keskittyä niihin. Tämä lyhyt elämä on kivempaa, kun yrittää keskittyä hyvään aina jos ja vaan voi.
|