Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Älyttömimpiä syitä, miksi olette eronneet tai

Lähettäjä: lähes eronneet? 
Päivämäärä:   22.6.25 21:44:52

Mitä älytöntä, merkityksetöntä tai käsittämätöntä on ollut syynä eroamiseen tai lähes eroamiseen parisuhteesta? Siis omasta mielestäsi käsittämätöntä.

Itsellä se, kun deitin vanhemmalla veljellä oli vuotta nuorempi tyttöystävä. Deitillä veljeään nuorempana ei tietenkään voinut olla vuotta vanhempaa tyttöystävää kuin isoveljellään :D

Re: Älyttömimpiä syitä, miksi olette eronneet tai

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.6.25 22:54:07

Mies ei halunnut tarjota missään koskaan mitään ja sanoi tämän suoraan. Ok, ei ongelmaa ja maksoin itse, mutta sekään ei ollut hyvä, koska oli noloa kun kassalla maksoin vain omani vaikka olimme pariskunta. Oli liian vaikeaa käydä kahvilla tai syömässä kun samaa peliä olisi pitänyt pelata eri säännöillä.

Lähettäjä: Löpö 
Päivämäärä:   23.6.25 06:22:12

Silloinen miesystävä jätti, koska hänen siskonsa erosi pitkäaikaisesta liitosta.
Lause meni kutakuinkin: "Kaikki vaan eroaa, niin ei ole järkeä meidänkään edes yrittää."

Lähettäjä: Viivi 
Päivämäärä:   23.6.25 06:50:45

Ei pitänyt koirista.

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   23.6.25 10:55:22

Lähdin opiskelemaan yliopistoon, olin kuulemma liian fiksu.

Lähettäjä: # 
Päivämäärä:   23.6.25 12:28:11

Koska en pitänyt samoista tv-ohjelmista ja musiikista/esiintyjistä kuin mies. Kuinka ollakaan, hänen ihailemansa esiintyjät ja laulajat olivat kaikki naisia ja ns. hänen tyyppiään. Minun katsomani ohjelmat ja kuuntelemani musiikki olivat "p-skoja", jota hän ei halunnut kuulla edes taustalla, varsinkin miespuolisista (toisin kuin hänelle, minulle esiintyjän sukupuoli tai ulkonäkö ei vaikuta siihen, onko esiintyjä hyvä vai huono) nauroi että ton näköinen - no mitä väliä sillä on minkä näköinen on jos musiikkinsa miellyttää. Tästä aiheesta tuli useimmat ja isoimmat riidat; jos en intoillut uudesta biisistä, olin "loukannut" (ketä?) niin että minulle sai sanoa miten törkeästi tahansa. Kompromissi olisi ollut kuulemma se, että minä alan pitää samoista kuin hän, mutta hän ei sellaista p-skaa katso ja kuuntele kuin minä. Jepjep.

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   23.6.25 12:32:52

Harrastin hevosia, niin syytti että petän häntä, ei oikeastaan vielä edes seurusteltu :D

Päivämäärä:   23.6.25 16:30:38

"Koska en pitänyt samoista tv-ohjelmista ja musiikista/esiintyjistä kuin mies. Kuinka ollakaan, hänen ihailemansa esiintyjät ja laulajat olivat kaikki naisia ja ns. hänen tyyppiään."

Jos oli ihan aikuinen mies niin todella noloa.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   23.6.25 16:52:03

"Mies ei halunnut tarjota missään koskaan mitään ja sanoi tämän suoraan. Ok, ei ongelmaa ja maksoin itse, mutta sekään ei ollut hyvä, koska oli noloa kun kassalla maksoin vain omani vaikka olimme pariskunta."
Siis sunko olisi sitten pitänyt maksaa hänen ostoksensa??

Päivämäärä:   23.6.25 16:52:41

"Ei pitänyt koirista."
Eihän toi oo älytön, varsinkin jos itsellä on/ aikoo hankkia koiria. Ei siitä mitään tulisi.

Päivämäärä:   23.6.25 16:53:40

"Koska en pitänyt samoista tv-ohjelmista ja musiikista/esiintyjistä kuin mies. Kuinka ollakaan, hänen ihailemansa esiintyjät ja laulajat olivat kaikki naisia ja ns. hänen tyyppiään."
Kuulostaa exältä :D
Mutta ai että sitä piikittelyä jos itse pidin jotain miespuolista hyvänä laulajana/ näyttelijänä

Päivämäärä:   23.6.25 17:07:24

"Siis sunko olisi sitten pitänyt maksaa hänen ostoksensa??"

Varmaankin, koska pöydässä oli naama norsunveellä kun vtutti kun olen niin pihi etten voi edes kahvilassa maksaa molempien ostoksia vaikka henkilökunta näkee että ollaan yhdessä kahvilla ja on noloa kun aikuinen pariskunta maksaa omansa. Ilmeisesti ainoa ei-nolo vaihtoehto olisi ollut, että nainen maksaa.

Oli muutenkin vähän sellainen, että jos pyysi tuomaan kaupasta jotakin itselleen kun menin hänen luokseen, olisi "unohtanut" maksaa ellen olisi kysynyt ja laittanut kuittia eteen. Jos hän toi minulle jotakin, maksoin aina pyytämättä heti takaisin. Oli tarkka itsensä kohdalla, mutta "unohteli" kun itse oli velkaa.

Älytöntä oli juuri nuo eri säännöt, ei niinkään se ettei tarjoa.

Päivämäärä:   23.6.25 17:08:42

- juu tommonen on TODELLA ärsyttävää ja luotaan työntävää.

Lähettäjä: j 
Päivämäärä:   23.6.25 17:53:34

Eksäni (ja syy siihen että on eksä) oli sellainen, että hanakasti kehui muita naisia, mutta minussa ei ollut kuin moitittavaa, ei tainnut kehua koskaan muuta kuin että kiva kun ei ole selluliittia. Olin ja olen siis hoikka, juoksua ja salia harrastava, mutta siitä huolimatta oli kuulemma jatkuvasti löysää siellä ja reenintarvetta täällä. Esimerkkeinä näytteli instasta kuvia, että en minä vertaile mutta tollanen. Erikoista oli se, että eksissään oli niin ylipainoista kuin lapsia saanuttakin, joten oletettavasti eivät olleet bikinimallin näköisiä. Vaikka en kehuja tarvitsekaan niin en kuuntele aiheettomia veetuiluja enkä varsinkaan sellaiselta, jolla ei ole ollut mitään bikinibeibejä ennenkään. Moittimatta vähemmän timmejä, en koskaan ymmärtänyt miksi mikään minussa ei riittänyt tai kelvannut, vaikka aikaisemmin paljon ns. vähempikin oli riittänyt. Tai mistä minä tiedän vaikka olisi heillekin veetuillut.

Lähettäjä: ' 
Päivämäärä:   23.6.25 19:28:55

^ Ja tämäkin sankari itse varmaan oli vimpan päälle treenattu ja alusvaatemallin näköinen? :D

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.6.25 19:34:47

Hah, yks tyyppi jota tapaulin. Ei nyt siis seurusteltu vielä, mutta hän siinä sanaakaan sanomatta hävisi. Ja ilmestyi myöhemmin, kysyin mikä tuli. Niin hänen piti keskittyä uuden auton hankintaan

Päivämäärä:   23.6.25 20:43:26

ja, moukka mikä moukka ja varmastikin on ollut kaikille tuollainen tavalla tai toisella.

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   23.6.25 21:20:14

Normaalin fantasian takia. Vaimo ei ymmrtänyt fantasian ja realityn eroa.

Lähettäjä: Tiku82 
Päivämäärä:   23.6.25 22:19:19

En saanut hankkia koiraa. Vanha koirani kuoli ja rupesin suunnittelemaan uuden koiran hankkimista niin ex päätti ettei talouteen tule enää koiraa. Lähdin ja hankin kaksi koiraa. Oli tuossa suhteessa monta muutakin epäkohtaa, mutta koira oli piste iin päälle.

Lähettäjä: XXX 
Päivämäärä:   23.6.25 22:52:08

Tiedän kaksi pariskuntaa, joissa vaimo on antanut ehdon, että miehen pitää valita vaimo tai miehelle tärkeä koira. Kummassakin mies joutui luopumaan koirasta. Ensimmäinen koira palasi kasvattajalle, en muista, minne toisessa tapauksessa koira meni (meille sitä tarjottiin).

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.6.25 07:42:35

Oli hevosvastainen. Oltiin hankkimassa maapaikkaa ja sinne oli tulossa myös mun hevoset. Exän mielestä ollaan välillä viikonloppu mökillä ja hevoset jätetään talliin siksi aikaa. Talutti hevosta ja pui sille nyrkkiä ja ilveili naamallaan kovisilmettä, sitähän hevonen ymmärtää :D Kaikki hevosiin liittyvä oli turhaa ja tuhottavaa, koska oli mustasukkainen niille. Ihan jo alkaen siitä että tupakka piti tumpata siihen veteen jolla hevosten heiniä kasteltiin.

Lähettäjä: Jatta 
Päivämäärä:   24.6.25 08:10:31

Kehonkuvan takia. Sanoi, että jos lihot yhtään hän jättää minut. Painoin 45kg. Olin huomattavan alipainoinen. Jätin tyypin tuon takia. Ei ihminen yleensä pysy samassa painossa koko elämää varsinkin jos haluaa lapsiakin tehdä.

Lähettäjä: Mie 
Päivämäärä:   24.6.25 10:05:09

"Tiedän kaksi pariskuntaa, joissa vaimo on antanut ehdon, että miehen pitää valita vaimo tai miehelle tärkeä koira. Kummassakin mies joutui luopumaan koirasta. Ensimmäinen koira palasi kasvattajalle, en muista, minne toisessa tapauksessa koira meni (meille sitä tarjottiin)."
Äärimmäisen surullista

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   24.6.25 10:25:35

Hain ja pääsin poliisikouluun ja mies ei halunnut minkään kytän kanssa olla.
Oikeasti hyvä niin, pääsin tyypistä eroon. Tämä joka oli kaikesta mustasukkainen, jopa hevosista kun olin tallilla. Ettei se mikään älytön syy ollut vaan erittäin hyvä ;D

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   24.6.25 10:30:28

No ei tässä ketjussa montaa älytöntä syytä ole tullut vaan ihan valideja syitä.

Lähettäjä: Ehh 
Päivämäärä:   24.6.25 11:50:08

"Normaalin fantasian takia. Vaimo ei ymmrtänyt fantasian ja realityn eroa."

Miksi kerroit vaimolle siitä? Jos et aikonut/halunnut tehdä siitä realityä, miksi vaimon piti saada siitä edes tietää? Ei kaikkea kannata kertoa puolisolle.

Lähettäjä: Sohvapöytä 
Päivämäärä:   24.6.25 14:40:44

Erottiin, mutta palattiin. Eron syy oli se, että olin menossa kuninkuusraveihin "siellä käy vaan sinä ja mustalaiset". Oli vähän kireänä, koska pelasi yötä päivää nettipokeria. Onneksi lopetti sitten ihan oma-aloitteisesti pelaamisen.

Lähettäjä: purseri 
Päivämäärä:   24.6.25 15:04:36

Mies käytti valkoisia kenkiä ja kengän koko oli 38. Näytti ihan pikkutytön kengiltä.

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   24.6.25 16:03:16

"No ei tässä ketjussa montaa älytöntä syytä ole tullut vaan ihan valideja syitä."

Mutta älyttömiä kumppaneita kuitenkin.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   24.6.25 16:10:56

Mies oletti, että värjään hiukseni hänen haluamikseen. Minä lähdin, etsikööt tyyppi jonkun, jota voi muovailla halujensa mukaan.

Päivämäärä:   24.6.25 18:34:50

Kasvissyöjä jäi ole rannalle, aivan konkreettisesti eräänä juhannuksena. Jos ei pysty edes lihaa näkemään, niin se oli siinä.

Käytännössä aivan mahdoton kombo oli puuhailla kahta lämmintä ruokaa. Minähän joitain kasvisruokia söinkin myönnytyksenä, mutta kun toisinpäin ei mitään suvaitsevuutta.

Lähettäjä: Ei omalla 
Päivämäärä:   24.6.25 18:44:34

Olen lähihoitaja ja mies vaati minua irtisanoutumaan työstäni dementiayksikössä koska hänen mielestään tyydytin vanhuksia tekemällä alapesuja. Joo en irtisanoutunut muusta kuin miehestä.

Lähettäjä: Linn 
Päivämäärä:   24.6.25 19:10:21

Mun yksi kaverimies oli ikisinkku ja erosi ihan kivoista mimmeistä mitä erikoisimmilla tekosyillä. Liian iso pää, outo etunimi, harrasti veneilyä, osasi saksaa ja mies ei, you name it. Kunnes sitten salamarakastui nelikymppisenä ja nyt onnellisesti naimisissa.

Hyviä valintojahan hän teki, oikea syy näihin eroihin oli se ettei tuntunut oikealta muttei osannut pukea sitä sanoiksi. Nämä tekosyyt vaan oli aika absurdeja :D

Lähettäjä: Emppu 
Päivämäärä:   30.6.25 13:56:07

Muija osti hevosen, salasi asian ja paljon muutakin multa. Kun asia selvisi, niin erottiin.

Päivämäärä:   30.6.25 14:45:18

Lähettäjä: Mies
Päivämäärä: 24.6.25 18:34:50

Kasvissyöjä jäi ole rannalle, aivan konkreettisesti eräänä juhannuksena. Jos ei pysty edes lihaa näkemään, niin se oli siinä.

Käytännössä aivan mahdoton kombo oli puuhailla kahta lämmintä ruokaa. Minähän joitain kasvisruokia söinkin myönnytyksenä, mutta kun toisinpäin ei mitään suvaitsevuutta.

---
No ei tuo mikään älytön syy ole? Hän oli jyrkkä ja joustamaton joten ehkä oli hyvä liikku laittaa vaihtoon?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.