Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Julkkiskaverit

Lähettäjä: Juupajuu 
Päivämäärä:   22.6.25 11:08:48

Varsinkin tällaisina juhlapäivinä some täyttyy aikuisista, jotka tägäävät jonkun julkkistuttunsa. Jotenkin hassua, kun taviskavereita ei koskaan julkaisuihin tägäillä. Mistä tämä "mulla on julkkiskavereita" juontaa juurensa? Hassua, kun aikuinen joutuu tuollaiseen

Re: Julkkiskaverit

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.6.25 11:12:31

Sitä on silloin vaan enemmän bättre folk... Tavisten yläpuolella;)

Päivämäärä:   22.6.25 11:24:36

Julkkiksilla tai vaikka kilparatsastajatutuilla leveily on tyypillistä just paremmalle väelle. Ja hieman noloa myös.

Päivämäärä:   22.6.25 11:31:28

^ no sepä, kun oot piireissä oikeasti ei sun tarvitse tiedottaa siitä kaikelle kansalle...

Lähettäjä: Nippe 
Päivämäärä:   22.6.25 11:37:05

Itselläni kaksi ihan fiksua aikuista mutta jostain syystä nolaavat itsensä näillä nimeä omaavilla "kavereillaan" somessa...ihmettelen

Lähettäjä: Riippuu 
Päivämäärä:   22.6.25 12:14:31

Riippuu varmaan, onko kaveri ”oikea julkkis” vai joku ”lööppilehtien turhis”.

Jälkimmäiset varmasti haluavatki, että heidät tägätään somessa joka paikkaan.

Kaveripiiriin kuuluu pari ”oikeaa julkkista”, joille julkisuus on tullut työn tai harrastuksen kautta pakollisena pahana. Jos voisivat tehdä työtään/harrastustaan ilman julkisuutta, tekisivät mieluummin niin. He ovat tehneet jo aikaisessa vaiheessa selväksi, ettei heistä saa julkaista kuvia tai heitä ei saa tägätä mihinkään somepostauksiin, saati myydä kuvia edelleen lööppilehtiin. Jos näin tekee, on välit poikki välittömästi ja lopullisesti. Muutama kaveri on tuosta kaveripiiristä potkittu pois.

Lähettäjä: duu 
Päivämäärä:   22.6.25 12:25:14

Siis kyttäättekö te oikeasti ketä teidän kaverit tägäilee / ei tägäile somessa?

Lähettäjä: !!! 
Päivämäärä:   22.6.25 13:17:39

Siis eihän kukaan kyttäile vaan näkee siinä postauksessa

Lähettäjä: 87 
Päivämäärä:   22.6.25 14:47:31

Kun ei ole somessa, tämäkään ei pääse häiritsemään.

Päivämäärä:   22.6.25 15:08:45

Oman egon boostaus ja luullaan että oma "arvo" nousee. Hävettää aina näiden puolesta jotka ratsastavat toisen työllä. Eri asia jos kaks saman tason, saman alan julkkista tägää toisensa

Lähettäjä: gukg 
Päivämäärä:   22.6.25 16:07:17

Minustakin on huvittavaa, jos muuten ei juurikaan jaeta kaverikuvia somessa, mutta julkkiksen kanssa otetut kuvat kyllä jaetaan :D

Minulla on sellainen tilanne, että useampi kaveri on julkkikisen puoliso ja muutama sukulaiseni on itsekin julkkis. En viitsi nimiä mainita, mutta joskus kyllä herättää hilpeyttä, kun jossain kaveriryhmäkuvassa tai sukulaiskuvassa on tunnistettava julkkis, ja ihmiset siitä nälvivät "julkaisitko kuvan vaan siks ku siinä on julkkis" johon vastaan, että "Se on mun serkku/serkun aviopuoliso/kuvassa olevan kaverin puoliso". Moni sitten saa slaagin, että tunnenko oikeasti jonkun julkkiksen. No joo, kyllähän tohon naapurikorttelin poikaan tuli jo nuorena tutustuttua kun hänen pikkusisarus on mun luokalla ja myöhemmin se isosisarus sitten alkoi seurustella mun bestiksen kanssa ja sitten siitä naapurin pojasta tulikin julkkis... Tai sitten joku serkuistani on julkkis, tai mennyt naimisiin julkkisen kanssa. Minkä minä sille voin? :D

Päivämäärä:   22.6.25 17:23:07

"Oman egon boostaus ja luullaan että oma "arvo" nousee. Hävettää aina näiden puolesta jotka ratsastavat toisen työllä. Eri asia jos kaks saman tason, saman alan julkkista tägää toisensa"

Tekö siis pidätte julkkiksia jotenkin parempina tai arvokkaampina ihmisinä kuin muita? Nyt on kyllä noloo.

Lähettäjä: Ananas 
Päivämäärä:   22.6.25 18:08:13

Mulla on pari ystävää jotka sattuvat olemaan myös julkisuudessa tunnettuja henkilöitä. Luonnollisesti tägään ystäviäni ja myös heitä esim stooreihin, jos satun someen jotain laittamaan jos vaikka ollaan jossain. Minulle he ovat ystäviä, ei julkkiksia.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.