Lähettäjä: Täysikuu
Päivämäärä: 22.6.25 05:30:45
Ei kukaan voi sulle sanoa, mikä on paras väylä ja mistä tulee, itse sen tiedät.
Mikä on sun kohderyhmä?
Missä he ovat vapaa-ajallaan?
Ovatko he kiinnostuneet palveluistasi?
Onko sijainti/ajankohta/hinta sopiva tälle kohderyhmälle?
Puhutteleeko mainoksesi tätä kohderyhmää?
Kuka tekee ostopäätökset kohderyhmässä?
Miten erotut muista?
Ja sitten ihan perinteinen, onko mainoksesi kunnossa? Onko ne kirjoitusvirheettömiä, puhuttelevia, helppolukuisia? Käykö niistä ilmi tarvittavat asiat? Esim. Sijainti puuttuu monesti, somessa mainoksesi näkyy kauas joten ihan paikkakunta on oleellinen vaikka paikalliset tietäisivätkin ”pollelan mutkan”.
Lisävinkkejä:
Mene paikallisiin tapahtumiin eläinten kanssa.
Järjestä arvonta.
Ota yhteyttä paikalliseen vaikuttajaan tms ja tehkää yhteistyötä jotta saat näkyvyyttä
Mittaatko mainontaa mitenkään? Onko sinulla maksettua mainontaa?
Onko kotisivut ja ostopolku kunnossa?
Ja onhan tuote tuotteistettu hyvin?
|