Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi tämä jäi vaivaamaan mieltä?

Lähettäjä: ki 
Päivämäärä:   21.6.25 21:12:11

Tästä on jo kulunut aikaa 3kk, mutta edelleen välillä mietin että mitenhän tässä kävi näin.

Yhteisen harrastuksen kautta alettiin juttelemaan netissä ja about 3 kuukautta juteltiin päivittäin. Hän oli huomattavasti aktiivisempi osapuoli, päivittäin melkein viestiteltiin ja hän oli nimenomaan innokas tapaamaan seuraavan kerran kun tulee Suomeen. Huomattiin että meillä onkin aika paljon yhteistä, ikäerosta huolimatta. (Molemmat ihan aikuisia ihmisiä.) Jaettiin lopulta aika paljon elämistämme rehellisesti, en oikeastaan muista milloin viimeksi olisi jonkun kanssa käynyt noin hyviä ja avoimia keskusteluita. Onko tämä ihan normaalia että muistelen jotain nettituttua vieläkin jota en edes ikinä tavannut?

Kertoi vähän aikaa sitten pitkäaikaissairauteen menehtyneestä vaimostaan myös ja miten on koittanut käsitellä noita vaikeita tunteita. Sain itseasiassa häneltä aika hyviä elämän neuvoja omaankin elämään liittyen. Ymmärrän kyllä järjellä että eihän sitä voi tietää oltaisiinko oikeasti tultu niin hyvin juttuun livenä ja todennäköisesti olin jo rakentanut jonkinlaisen haavekuvan ihmisestä ja ehkä tässä jäi kaivelemaan eniten miten dramaattisesti hän päätti vaan blokata mut kännykästään pari päivää ennen kuin meidän piti Suomessa nähdä, sekä myös poisti usean vuoden vanhan profiilinsa tuolta harrastukseen liittyvältä sivustolta jolla alettiin juttelemaan, joka oli useita vuosia vanha. Jätti vain kryptisen hyvästi viestin siitä että ei voi syitä nyt tälle kertoa. Mun oma vanhempi oli joutunut onnettomuuteen muutamia päiviä sitten josta myös kerroin hänelle, joten en välttämättä ollut parhaimmillani.

Hankala vaan ymmärtää että ihminen joka pysyi vaimonsa rinnalla kuolemaan asti, ja työskentelee vielä sosiaalisesti heikossa asemassa olevien ihmisten kanssa ei kuitenkaan voinut minulle olla rehellinen?

Re: Miksi tämä jäi vaivaamaan mieltä?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   21.6.25 21:13:44

Ei ehkä ollut sitä mitä väitti olevansa?

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   21.6.25 21:15:57

Keksi tarinan omasta päästään.

Lähettäjä: .,. 
Päivämäärä:   21.6.25 21:16:26

"joten en välttämättä ollut parhaimmillani."

Oisko tossa syy?

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   21.6.25 21:17:42

Et ole ikinä edes tavannut..?

No ei ole! Mikä lie satusetä. Uutta matoa koukkuun.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.6.25 21:17:46

Lohduttaudu sillä, että sun tunteet oli kohdistunut sun omaan itse rakentamaan henkilöön eikä tähän tyyppiin. Todennäköisesti livenä ihan erilainen kokemus.

Nimim. been there done that

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   21.6.25 21:19:37

”Kuollut” vaimo tais löytää teidän viestittelyt…

Päivämäärä:   21.6.25 21:25:47

.,.// Minähän pyytelin vielä anteeksi että jos vaikutan etäiseltä nyt, ja hän sanoi kyllä hyvin ymmärtävänsä. :D

jep// Tämäkin kävi kyllä mielessä.

.// Hyvä huomio, kokemus livenä olisi todennäköisesti ollut sitten erilainen..tämän kun saisi taottua vielä päähän. Uusia matoja on kyllä koukussa mutta edelleen mietin välillä tätä keissiä...

Lähettäjä: Anne 
Päivämäärä:   21.6.25 21:27:00

Sillä oli varmaan useampi kirjoittelukumppani ja joku muu tärppäs. Muakin pommitti kaverimies heti kun näki että olen eronnut. Siis meseviestiä tuli jo melkein häiriöksi asti. En ole eron jälkeen halunnut uutta suhdetta ja vastailin ihan kaverilinjalla ja meidän jutut oli hyvin arkipäiväisiä. Yhtäkkiä viestit loppui ja muutama viikko sen jälkeen huomasin facessa että oli viimein löytänyt uuden kumppanin. En voinut olla ajattelematta sitä, että kirjoitteli aktiivisesti yhtäaikaa useammalle naiselle ja lopulta joku tärppäsi. Vaikkei harmitakaan sikäli etten halua hänestä muuta kuin kaveruutta, niin tuli vähän typerä olo.

Lähettäjä: elli 
Päivämäärä:   21.6.25 21:32:02

Anne// Voi olla, mutta minua ei ole kyllä ikinä yksikään mies blokannut ja tuo koko profiilin poistaminen samassa hötäkässä oli kyllä erikoista. Yleensä yhteydenpitoa jätetään vähemmälle mutta pidetään kuitenkin ''varalla'' jos jonkun muun kanssa homma ei toimikaan.

Päivämäärä:   21.6.25 23:02:45

elli// Tämä ja kertoi kuinka edellisenä päivänä oli mulle jotain tuliaisiakin ostanut ja sitten seuraavana iltapäivänä olin jo blokattu.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   21.6.25 23:12:20

Eiköhän tämä ole ihan pelkkä haaveilija. Tuskin huijarikaan, jos rahaa ei ole pyydetty.

Ei ole mitään kuollutta vaimoa, kunnioitettavan kuuloista työpaikkaa, matkaa suomeen saati ostettuja tuliaisia. Tällaisia unelmissa eläjiä on netissä, jotka elävät viesteissä ihan eri elämää kuin todellisuudessa. Kaikki on viimeisen päälle hienoa ja kaunista. Sitten kun se lopullinen todellinen kohtaaminen on tulossa, täytyy lyödä liinat kiinni ja kadota.

Päivämäärä:   21.6.25 23:22:41

Mulla ei kyllä missään vaiheessa herännyt epäilyksiä että olisi valehdellut ja ainakin kuvista joissa oli, niin hänen kertomansa kyllä täsmää mutta eihän tietysti mistään voi olla 100% varma ja olikin ihan tavallisen näköinen etten usko valehdelleensa, eikä mielestäni missään vaiheessa esittänyt elävänsä hienoa elämää. :D

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.