Lähettäjä: Norah
Päivämäärä: 22.6.25 08:02:36
Lähettäjä: *
Päivämäärä: 22.6.25 05:07:41
Mä en tajua kuinka jotkut malttaa ostaa melkein tonnin kypäriä... :O kun eikös noi kaikki nyt kuitenkin melkolailla yhtä turvallisia ole. Että eikö se 200 e kypäräkin toimisi ihan hyvin... itse jos edelleen ratsastaisin, niin kyllä 100 e olis ehdoton yläraja kypärälle. Mutta onko vaan niin että se kypärä pitää olla se trendimerkkinen ja joku horzen potta on ihan nolo.
Kalliimmista mallit on yleensä ratsastajan omaan makuun kustomoituja, eli itse omaan mieleen valitut koristelut jne esim niin että ne sopii hyvin kisa-asuun.
Itse olen ollut pienestä lapsesta asti sen tyyppinen ihminen, jolle visuaalinen ilme ja värien harmonia on tärkeä kaikessa (sisustuksessa, arkivaatteista, kotivaatteissa, harrastusvälineissä jne, jos koen itseni tai vaikka kotiympäristöni epäsiistiksi tai esim värit riitelee pahasti, niin se tekee oloni epämukavaksi ). Se piirre minua vaikuttaa myös kypärän hankintaan, ostan mielummin sopivan omaa silmääni miellyttävän kalliimman mallin kuin sopivan halvimman turvallisen joka ei ole minun silmiini niin kaunis. Merkillä ei ole mulle mitään väliä, vaan ihan puhtaasti kypärän ulkonäöllä (ja pakollinen itsestäänselvyys eli tietenkin istuvuudella).
|