Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Evidensian työntekijöille (=hoitajien ja lääkäri

Lähettäjä: DensiaEvi 
Päivämäärä:   21.6.25 14:09:46

en kokemukset ihan maks. viiden v.takaa) kysymys.

Millaiset työolot teidän klinikalla/sairaalassa on nyt tai oli maks. viisi vuotta sitten, kun työskentelit siellä?

Piditkö joka päivä lakisääteiset taukosi?

Yrittäkääpä nyt muut ymmärtää, keneltä tässä kysyttiin. Ei siis kysytty sellaisilta, jotka eivät ole Evidensian hoitajia tai lääkäreitä olleet maks. 5 vuotta sitten. Ei kysytty myöskään sitä mitä IL tai IS sanoo tai pikkuveljesi tyttöystävän serkun kaverin "kokemuksia".

Re: Evidensian työntekijöille (=hoitajien ja lääkäri

Lähettäjä: Apuja 
Päivämäärä:   21.6.25 14:21:01

Oikein hyvät työolot ainakin meillä on Tampereella.
Tosi kiva työyhteisö.
Joskus saattaa jäädä joku kahvipaussi pitämättä, jos on vaikka vaativa häntäleikkaus. Mutta ei se haittaa mitään. Ruokatunnit pidetään aina.

Olen työskennellyt täällä kohta 20 vuotta.

Lähettäjä: here here 
Päivämäärä:   21.6.25 14:35:17

Täällä yksi kyseisen ketjun klinikalla työskentelevä (hoitaja), olen ihan tyytyväinen työoloihin ja meillä on hyvä tiimi töissä. Tauot meillä pidetään kyllä. Toki jos nyt on joku akuuttitilanne päällä, niin sitten tauko toki luonnollisesti siirtyy.

Lähettäjä: huonoa 
Päivämäärä:   21.6.25 17:47:43

En halua kertoa tarkemmin tai tunnistettavammin tilanteestani koska ala on hurjan pieni ja tässä firmassa ei varmaan ruusuista jatkoa ole tarjolla jos käy ilmi että kertoo rehellisesti.

Olen ollut ketjulla töissä aloituksen aika haarukassa, en ole enää. Taukoja ei ehditty pitää juuri koskaan, se on tietysti hyvä ettei ehdi syödä tai juoda niin ei tarvitse vessataukoihinkään tuhlata sekuntejaan. Aivan järkyttävä määrä töitä joihin kukaan ei pystynyt. Potilaita kuoli käsiin ja klinikalla sisällä olevat potilaat makasivat kakassa ja pissassa koska kukaan ei ehtinyt edes katsoa sinne päin. Burniksessa varmaan puolet toimi paikan työntekijöistä. Johto piiskasi koko ajan vaan enemmän ja enemmän, pitää tutkia enemmän ja laskuttaa enemmän eikä yhdellekään potilaalle saa myydä ei-oota. Pidettiin laskutus-sulkeisia ja käytiin nimi kerrallaan läpi että kuinka monella eurolla kukakin on onnistunut tyrkyttämään firman maahan tuomaa(?) ruokamerkkiä. Yritettiin pakottaa lain vastaisuuksiin, esim että vapaapäivinä täytyisi lukea ja vastata sähköpostit sekä lukea intranettiä. Huom olin siis rivityöntekijä jolla on tietty viikko työaika sekä pieni palkka, en mikään isolla rahalla palkattu johtaja jolle tuo on tietysti oletuskin. Palkankorotukset olivat jäissä yli 5vuotta, paitsi tietysti pomon kavereilta jotka saivat suuria korotuksia etteivät vaan lähtisi muualle.

Toivon todella että tilanne on muuttunut, mutta toivon myös ettei minun ihan heti tarvitse ketjulle palata.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.