Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ehdota liikuntaharrastusta laiskalle

Lähettäjä: Laiskuri 
Päivämäärä:   20.6.25 20:14:10

Olen tosi laiska liikkumaan. Normaalipainoinen, mutta lihakseton ja huonokuntoinen. Ratsastan ja sen takia teen kotona (hyvin vähän) keskivartalotreeniä ja venyttelyä, että ratsastaisin paremmin, mutta minun on vaikea liikkua pelkästä liikkumisen ilosta. En tykkää hikoilla tai hengästyä, en saa siitä itsessään mitään fiilistä.

Esimerkiksi juokseminen on mielestäni aivan kammottavaa. :D Pyöräily on ok, jos pyöräilylle on joku tarkoitus ja määränpää.

Tykkään siis selvästi lajeista, joissa on joku juttu ja "tavoite". Esim. eksäni kanssa kävin sulkapalloilemassa, mutta se ei ole enää vaihtoehto, kun pelikaveria ei ole. Siinä ei haitannut hikoilu tai hengästyminen, kun peli vei mennessään.

Olen laiska lähtemään yksin, joten olisi kiva, jos löytyisi joku ohjattu (ryhmä)harrastus, jossa voisi opetella jotain uutta ja siinä sivussa kunto kasvaisi. Esimerkiksi joku tanssi voisi olla hauskaa, mutta mistä lähteä liikkeelle?

Re: Ehdota liikuntaharrastusta laiskalle

Lähettäjä: Eikä 
Päivämäärä:   20.6.25 21:02:03

Tarvit siis lajeja, joissa liikunta on sivutuote ja varsinainen tavoite joku muu. Ehdotan suunnistusta ja tanssia

Lähettäjätassu 
Päivämäärä:   20.6.25 21:09:13

Mites itsepuolustuslajit? Niissäkin on mistä valita.

Lähettäjä: savossa 
Päivämäärä:   20.6.25 21:09:58

Ehdotan lavatansseja näin kesällä. Ihan mahtavia kohtaamisia ihmisten kanssa.

Lähettäjä: Vesi 
Päivämäärä:   20.6.25 21:36:01

Uinti/vesijuoksu tai jos pitää olla ohjattua, niin vesijumppa. Minäkin vihaan hikoilemista (ratsastus ok), mutta vedessä sitä hikoilun tunnetta ei tule.

Jos rahaa, aikaa ja sosiaalisuutta riittää, niin golf. Siinä tulee käveltyä useita kilometrejä. Yksinäisille pelaajille kentät järjestävät pelikavereita (kaverini pelaa ja kun hän tulee käymään luonani, käy samalla läheisellä golfkentällä, jossa ei hänellä ole tuttuja, mutta jotenkin kenttä järjestää hänelle aina pelikavereita).

Lähettäjä: Erakkorapu 
Päivämäärä:   20.6.25 21:49:51

Etsi uusi sulkapallokaveri. Vaikka jostain paikallisesta puskaradiosta.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   20.6.25 22:24:18

Raviurheilu on sopivaa urheilua laiskallekin

Lähettäjä: Laiskuri 
Päivämäärä:   20.6.25 22:40:23

Oho, tuli tosi hyviä ehdotuksia! Suunnistus ja golf kuulostavat juuri sellaisilta (ulkoilma)lajeilta joista voisin pitää.

Muistin juuri, että frisbeegolfia kävin heittelemässä joskus vuosia sitten. Sekin voisi olla hyvä. Isompaa innostusta siihen ei syttynyt, mutta se on kiva matalan kynnyksen laji. Pitääpä mennä joku päivä taas.

Talveksi pitää keksiä vielä jotain, ehkä käyn kokeilemassa sitä tanssia.

Lähettäjä: Lilli 
Päivämäärä:   20.6.25 23:28:59

Minä harrastan myös ratsastusta ja se on oikeastaan paras motivaatio sille että harrastan muitakin urheiluita. Haluan olla hyvässä kunnossa hevosen selässä. Itse olen todennut yhdeksi parhaimmista pilateksen/ratsastuspilateksen. Tämän lisäksi poljen työmatkat, käyn puistossa porrastreeneissä, salilla, polkujuoksemassa, frisbeegolfaamassa, teen tallitöitä jne. Crossfit?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.