Lähettäjä: delilah
Päivämäärä: 21.6.25 04:44:19
Täällä yksi laiskimus, joka ei myöskään saa yhtään mitään kiksejä liikunnasta tai hikoilusta, vaan haluan homman olevan ennenkaikkea hauskaa. Inhoan kaikenlaista suoritusten tai elintoimintojen mittaamista, joku sykkeiden, kulutuksen tms tarkkailu älykelloata olisi pahin painajaiseni ja kuntosalit ja ohjatut jumpat on minulle vastenmielisiä.
Minä rakastuin balettiin kuusi vuotta sitten ja sitä tulee tanssittua tunneilla nykyään kolmella tanssitunnilla viikossa. Balettiin en koe meneväni liikkumaan, vaan pitämään hauskaa. Tanssilajeja siis suosittelen ehdottomasti, alkeiskurssillle rohkeasti! Lajeja on laaja kirjo mistä valita. Sunnuntaiaamuisin juoksen naisten juoksukerhon kanssa pienen lenkin (ns hyvän mielen ryhmä, joka kokoontuu joka sunnuntai klo 10). Sinne menen vain, koska on se tuo elämään uusia kavereita ja on hauska aina vaihtaa kuulumiset ja jutella ns naisten juttuja, juokseminen on siellä kaikille ihan sivuseikka. Olen tutustunut tosi ihaniin about saman ikäisiin ja saman henkisiin uusiin ihmisiin tuossa porukassa. Mutta tämä ei ehkä aloittajan juttu, jos juokseminen vastustaa :D
Lisäksi ratsastan noin 4-5 x viikossa, mutta lasketaanko se nyt liikunnaksi - sanoisin että maastopäiviä ei, mutta valmennuspäivät kyllä. Se tuo minulle vaan kaikin tavoin hyvää mieltä, erityisesti kun päivän aamulla aikaisin ratsastamalla, niin ai että päivästä vaan tulee aina parempi
|