Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Elämä on perseestä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.6.25 22:00:27

Ja syvältä. Tiedoksi vaan. Mitään muuta ei elämä tarjoa kuin raskasta ja masentavaa. Joka ikinen päivä, vuodesta toiseen. Kukaan ei tiedä, että ajattelen näin.

Re: Elämä on perseestä

Lähettäjä: Qi 
Päivämäärä:   19.6.25 22:10:28

Entäs jos muuttaisit näkökulmaa? Entäs jos alkaisit oikeasti arvostaa ihan sitä että olet elossa.

Päivämäärä:   19.6.25 22:22:33

Kukaan ei ole itse valinnut tulla tähän maailmaan, välillä saa valittaa ja tuntea niitä ikäviä tunteita. Nekin on osa elämää. Some on jatkuvaa posihypeä varten...

Lähettäjä: Qi 
Päivämäärä:   19.6.25 22:33:09

Tottakai kaikki tunteet kuuluu elämään. Mutta jos joka päivä päivästä toiseen näet kaiken nurjasti, jää sinulta huomaamatta paljon hyvää. Tottakai elämä on kurjaa jos valitsee nähdä negatiivisia puolia. Yltiöpositiivisuus on toinen ääripää, mutta lopultahan asioita vaan tapahtuu. Kukaan muu niitä asioita ei määritä negatiiviseksi tai positiiviseksi kuin sinä. Tai minun elämässäni minä.

Lähettäjä: Sori mut 
Päivämäärä:   20.6.25 00:40:22

Sama fiilis. Tiedän että elämässä on hirveästi hyvää ja että olen todella onnekas monen asian suhteen.
Mutta hyvät asiat ja tapahtumat tekevät minut oikeastaan surulliseksi koska tajuan etten saa niistä mitään iloa.
Huonot asiat päin vastoin jotenkin helpompi kestää.

Ei masennusta voi järkeillistää.

Päivämäärä:   20.6.25 03:13:14

Hanki/vaihda lääkitys.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.