Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Joko mies pilasi juhannuksen?

Lähettäjä: Iso-D 
Päivämäärä:   19.6.25 05:10:29

No mites, joko juhannus on pilalla miehen vuoksi, vai onko nyt yllättäen vaimo sen mennyt pilaamaan?

Re: Joko mies pilasi juhannuksen?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   20.6.25 11:03:52

Eikö kenelläkään?

Lähettäjä: ht-lady 
Päivämäärä:   20.6.25 11:05:30

Vaimo? Vaimohan on nainen. Miten hän muka voisi pilata juhannuksen? Nyt en ymmärrä ollenkaan.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.6.25 11:48:19

Miehen tyttöystävä ui rantaan, kuvitteli olevansa joku merenneito, sanoin että ui pois tai savustan kalanhajuisen tulokkaan päivälliseksi.

Lähettäjä: Kyllä 
Päivämäärä:   20.6.25 12:14:36

Yritti pilata, mutta päätin itse, ettei pilaa mun päivää. Tehkööt mitä haluaa, niin minäkin aattelin tehä.

Lähettäjä: Mama 
Päivämäärä:   20.6.25 12:20:39

Joo, se on syntynyt juhannuksena

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.6.25 12:23:01

Sellainen MiViLa sieltä.

Lähettäjä: Make 
Päivämäärä:   20.6.25 13:24:35

MiViLa. Miehenvihaajalapikasta.

Lähettäjä: .-.-. 
Päivämäärä:   20.6.25 13:31:07

Noup. Mut mä luulen että mä pilasin miehen juhannuksen jo

Piti käydä aamusta hoitamassa hevonen ja hän tuskaili jo 9 aikaan aamulla että ei olla vielä puolelta päivin perillä.

No hei, hevonen pitää hoitaa (oli tiedossa) ja kerran mun piti auttaa ruokkimaan lapsetkin aamulla, niin juu, en ollut kuin vasta puoli 10 tallillakaan. Ja otin yhden lapsen mukaan, jotta hänen kotona tehtävät hommat olisi helpompia.

Kun tulen kotiin, niin kaksi muuta lasta ruokimatta yhä jne

Ollaan perillä ehkä siinä 14 aikaan, kun matkaan päästiin 13 aikaan

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   20.6.25 13:35:50

Ei ole pilannut mies mitään juhlapyhää.

Lähettäjä: Missä on m strömsö 
Päivämäärä:   20.6.25 13:42:17

Ryypätkää vettä, se on paras juoma.

Lähettäjä: MaleAssumeD 
Päivämäärä:   20.6.25 13:44:53

Nainen pilasi. En kerro yksityiskohtia, joku kuitenkin tunnistaa.
Hän järkkäs ovelasti niin , että minä olen nyt sitten jumissa mökillä vieraislauman kanssa ja hän on vapaana pk-seudulla.

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   20.6.25 14:01:08

Mies kutsui kaverinsa mökille ja nyt ryyppäävät ihan koko ajan. Kun mies sammuu niin kaverin kanssa pannaan. Ja koska kaverikin vähän kännissä niin nuoletan vittua.

Lähettäjä: Joopajoo 
Päivämäärä:   20.6.25 14:38:58

Nimimerkki Juu on miesprovoaja😄

Lähettäjä: Liisi 
Päivämäärä:   20.6.25 14:47:25

Pilasi. Meni kuolemaan keväällä. Mökki meni sen lapsille, joten en pääse mökille.

Lähettäjä: Sunnia 
Päivämäärä:   20.6.25 14:55:52

Mies ilmeisesti ei löydä perille mökille. Harmillista, mutta ihan hyvä näin.

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   20.6.25 15:08:04

Kyllä nyt ehti joku muu jo pilaamaan, ei mies.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   20.6.25 16:06:50

Ei oo miestä ja yksin vietän niin itseäni voin syyttää jos jokin menee pieleen.

Lähettäjä: Bad word 
Päivämäärä:   20.6.25 18:54:21

Ei pilannut mutta aiheutti kyllä oudon fiiliksen. Oltiin kaupassa, hän etsi yhtä tiettyä tuotetta ja sanoin:" Ei se tietenkään tuolla ole", sain kuulla olevani todella loukkaava, sanaa tietenkään ei saa käyttää, se saa sen kenelle se sanotaan kuulostavan, että on tyhmä.
Onko teidän mielestä sana tietenkään loukkaava? Hämmästyin kun en halunnut loukata, oli vain lausahdus.

Lähettäjä: Bree Vandekamp 
Päivämäärä:   20.6.25 19:07:13

No ei tietenkään ole tietenkään sana loukkaava, mitä ihmettä :D
Ihme mielensäpahoittaja.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   21.6.25 00:23:03

Ei. Koska tänä juhannuksena olen sinkku!

Lähettäjä: Sori mut 
Päivämäärä:   21.6.25 01:23:59

Ei pilannut mutta oma vika koska en antanut saanut mahdollisuutta pilata. Viimeksi näin hereillä viime sunnuntaina koska vuorotyöt minulla ja ysistä viiteen miehellä. Laitoin keskiviikkona viestiä ja kysyin että muistatko muuten että lähen huomenna reissuun. Ei ollut muistanut. Oikein hyvä juhannus tähän saakka.

10 vuotta yhdessä.

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   21.6.25 01:59:31

Oltiin kaupassa, hän etsi yhtä tiettyä tuotetta ja sanoin:" Ei se tietenkään tuolla ole",

Onhan tuo loukkaavasti ilmaistu.

Lähettäjä: ,,, 
Päivämäärä:   21.6.25 07:24:19

"Onko teidän mielestä sana tietenkään loukkaava? Hämmästyin kun en halunnut loukata, oli vain lausahdus."

Tuo tuohon lauseeseen sävyn "olisihan sinun se pitänyt itsekin tajuta, oletko tyhmä".

Lähettäjä: Kps 
Päivämäärä:   21.6.25 08:18:41

Ei, mutta anoppi kyllä. Suosii yhden lapsensa perhettä niin, että kaikkien muiden aikataulut ja tekemiset määräytyy näiden mukaan, muut odottelee, kun nämä haluaa saunoa, ja myös muut hoitaa näiden lapset, kun aikuiset haluaa omaa aikaa. Kaikki muut tuo yhteiseen pöytään tasapuolisesti kaikkea, nämä tuo yhden limsapullon jne.

Lähettäjä: Bad word 
Päivämäärä:   21.6.25 09:21:30

No, pitää lisätä listaan mitä sanoja ei voi käyttää. Tilanteessa mies siis etsi halloumijuustoa ja oli menossa katsomaan onko se mahdollisesti missä pidetään anjovikset ja sardiinit. Siihen sanoin tuon lauseen minkä aiemmin kirjoitin.
Kysympä sitten samaan hengenvetoon, että onko ok tyyli mieheltäni aina jättää ilmaan asiat eli joku kysyy esim. voiko tulla viikoksi kylään (asutaan ulkomailla). hän tietää ettei sovi, niin vastaa " koitan järjestellä, katsotaan" ja mun tapa ilmoittaa suoraan jos joku ei sovi on tyly vaikka jos joudun kieltäytymään ehdotan aina jotain sopivampaa eli en ikinä sano pelkästään "ei käy"

Lähettäjä: sam 
Päivämäärä:   21.6.25 10:03:39

Ei tietenkään! Juhannusta vietetty ystävien ja perheen kanssa, ja on aina avulias ja ystävällinen kaikille. Sen sijaan järjesti meidän ystäville iloisen yllätyksen, joka sai yllätetyt liikuttumaan kyyneliin.

Lähettäjä: ,,, 
Päivämäärä:   21.6.25 10:41:41

Bad word: Mitäpä jos opettelisitte kommunikoimaan keskenänne, keskustelisitte ja tarkistaisitte asennettanne? Sen sijaan, että käyt täältä kysymässä mitä se tarkoittaa tuolla ja saako jostain sanotusta loukkaantua.

Mikään sana tai sanottu ei ole irrallaan taustastaan eli sana voi itsessään olla neutraali, mutta esim. se millä äänenpainolla se sanotaan tai missä yhteydessä sen on tottunut elämässään kuulemaan, vaikuttaa siihen miten sen tulkitsee.

Ja tuo jälkimmäinen asia on myös sellainen, josta voitte ihan keskenänne keskustella. Mutta kun kerran kysyit, niin vaikuttaa, että sinä olet tyly (kuten kirjoitit) ja miehesi ei halua olla tyly. Ja veikkaanpa, että tuo tyylisi olla tyly vaikuttaa myös siihen, että mies tulkitsi esim. tuon kaupassa sanomasi tylyksi.

Lähettäjä: majlis 
Päivämäärä:   23.6.25 10:55:34

Mitään hauskoja sattumia juhannuksen ajalta? Vai menikö ihan kaikki nappiin?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.6.25 11:56:14

Bad word

Mieheni käyttää samanlaista ilmaisua joskus. Tietenkin se asia menee noin. Kyllä siitä vähättelevä asenne tulee mieleen, kun asian pitäisi selvästi olla itsestään selvyys, mutta minä nyt en asiaa tiennyt. Eli en ihmettele, että miehellesi tuli vähättelevä/tyhmäksi kutsuttu olo.

Ja tuo pitää lisätä kiellettyjen sanojen listaa kuulostaa lähinnä vittuilulta. Eli et ota toisen tunnetta vakavasti, vaan vittuilet päälle, et mitä herkkis. Meillä nuo tilanteet eivät ainakaan aiheuta sen kummempaa draamaa, sillä asiallisesti sanon miehelleni, että tuo ei ole kiva tapa ilmaista asiaa ja hän pyytää anteeksi. Joo on tapahtunut pariinkin kertaan, mutta minulla riittää anteeksipyyntö ja asia on sen jälkeen molemmin puolin kuitattu. Ei mies jää sitä ihmettelemään, että tuli outo fiilis, kun hänelle asiasta huomautin.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   23.6.25 12:04:53

Ei oma, mutta kaverin mies. Tai ei pilannut, mutta latisti kyllä tunnelmaa aina kun avasi suunsa. Kommentoi jokaisesta asiasta mikä meillä täällä maalla on rempallaan (asuntaan maatilalla eläinlauman ja lasten kanssa kun hän itse asuu kaverini kanssa kaupungissa kerrostalossa) ja kuinka ei viitsitä korjata. Ruoka oli "ihan ok, mutta sitä tätä ja tuota", ohjelma oli tyhmää, kukaan ei osannut laulaa, oli hölmöä pitää mekkoa päällä, saunan pitäisi olla isompi, palju oli liian kuuma, unoa pelattiin väärillä säännöillä jne lista on loputon. Ensin vitutti, lopulta vähän huvitti kun hällä ei ollut mitään muuta puhuttavaa kuin mitä muut tekee väärin ja mikä on huonosti yms. Eikä edes omaa lautastaan saanut koneeseen puhumattakaan että olisi auttanut mitenkään muuten.

Lähettäjä: Eukko 
Päivämäärä:   23.6.25 12:13:19

Ah, ei pilannut, eikä pilaa koskaan enään <3 Vanha kunnon totuus, olisi pitänyt erota jo aiemmin. Siellä on nyt toisen samanlaisen kanssa, pysyköön ikuisesti yhdessä XD

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   23.6.25 13:23:04

Pilasi. Jätti ennen juhannusta. Oli yksinäistä ja ahdisti katsoa muita pariskuntia.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.