Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Deitti seurasi instabeibejä, mutta "en mä

Lähettäjä: sellasta halua"? 
Päivämäärä:   17.6.25 18:40:16

Deittailin 4-kymppistä miestä, joka seurasi somessa useita "instabeibejä", muhkeita pienissä ja tiukoissa vaatteissa, vahvassa meikissä, tursohuulissa ja lisäosissa. Jokaisella on omat turnoffinsa, minulle keski-ikäisen miehen kohdalla sellainen on tuo avoimesti tehtynä, joten hänestä tuli ex-deitti. Kun kysyi syytä, kerroin että ei kiinnosta olla se, johon tyydytään ja koska hänen makunsa on selkeästi erilainen kuin minä (hoikka, ilman lisäosia), suhteessa ei ole järkeä puolin eikä toisin, joten hänen kannattaisi tavoitella mieleisiään naisia ja minun deittailla miestä, joka ei haikaile muita. Mies kysyi, että luulenko että hän sellaisen naisystävän haluaa, että ei tietenkään. Että sehän on ihan eri asia, joka pitäisi kuulemma olla itsestäänselvää. Ei kiinnostanut, joten en jankannut sen enempää, mutta kertokaa nyt ihmeessä (miehet varsinkin), mitä järkeä tuollaisessa on vai sanotaanko noin vain siksi, että deittinainen olisi tyytyväinen ja tyhmänä uskoisi? Ei kai kukaan katsele kuvia henkilöistä, jotka eivät viehätä :D

Re: Deitti seurasi instabeibejä, mutta "en mä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   17.6.25 18:42:52

En mä sellasta saa, on oikea muoto.

Päivämäärä:   17.6.25 18:44:03

Hän on perinteinen misogynisti. Naiset jakautuu neitsyisiin, kunnon tyttöihin, äiteihin ja huoríín. Nuo beibet kuuluu hänelle noihin viimeisiin, heitä vain esineellisetään ja vedetään lapaseen heitä katsellessa, mutta he ei ole hänelle ihmisiä ollenkaan.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   17.6.25 18:58:30

Kyllä minä voin katsella treenattua ja lihaksikasta miestä mutta en minä sellaisen kanssa haluaisi seurustella koska tiedän millaista elämäntyyliä sellainen vartalo vaatii.

Päivämäärä:   17.6.25 19:39:45

Mä oon pari kertaa sanonut tästä muissa topiikeissa. Olen nainen ja seuraan Käärijän Onlyfans-tiliä. Mun miesystävä myös tietää tästä ja välillä näytän sille niitä materiaaleja. Tarkoittaako se, että mun miesystävän pitää olla Jere Pöyhösen klooni? Tatuointi ja arvet samoissa kohdissa? Ja sit vihree bolero kaapissa ja pottatukka?

Viihde on viihdettä. Oikea elämä on oikeaa elämää.

Lähettäjä: Hopo 
Päivämäärä:   17.6.25 19:41:58

Sanoisin minäkin, että mies on sentään sen verran tajunnut ettei oma taso riitä saamaan tuollaista instabeibeä. Eli sanamuoto pitäisi olla haluamisen sijaan tosiaan "saa". Kyllä minäkin voin katsella timmejä miehiä mutta en ikinä voisi olla sellaisen kanssa, koska mun taso ei riitä eikä myöskään itsetunto riittäisi olla sen näköisen miehen kanssa, vaikka joku haluaisikin.

Päivämäärä:   17.6.25 19:46:13

Kyllä se totta kertoi.

Miehet jakaa naiset karkeasti kahteen; on vaimomatsku ja on ei-vaimomatsku.

Instatyrkyt on ei-vaimomatskua, niistä voi ajatella ihan mitä vain seksimielessä. Vaimomatskunaisesta ei niin halua ajatella kaikkea sellaista vaikka nekin näkee kuumina.

Lähettäjä: ASkars<3 
Päivämäärä:   17.6.25 20:19:25

Jep kyl määki kattelen A. Skarsgårdin kuvia kuola valuen, mutta jos se kävelis jossain vastaan niin juoksisin kirkuen karkuun naama punasena. :/

Lähettäjä: ASkars<3 
Päivämäärä:   17.6.25 20:21:25

"Jep kyl määki kattelen A. Skarsgårdin kuvia kuola valuen, mutta jos se kävelis jossain vastaan niin juoksisin kirkuen karkuun naama punasena. :/ "

Tästä huolimatta, en kyllä pystyisi kunnioittamaan aikuista miestä joka kyttää jotain teinisometyrkkyjä :'D

Päivämäärä:   17.6.25 20:26:23

Hei mäkin tykkään Skarsgårdista :D Ois kyl ihana mutta en taida haluta omaksi.

Teinit on sitten asia erikseen, rikollista toimintaa ei tarvitse hyväksyä.

Päivämäärä:   17.6.25 20:32:54

16v teinejä on laillista ja normaalia kuolata – piditte siitä tai ette.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.