Lähettäjä: sellasta halua"?
Päivämäärä: 17.6.25 18:40:16
Deittailin 4-kymppistä miestä, joka seurasi somessa useita "instabeibejä", muhkeita pienissä ja tiukoissa vaatteissa, vahvassa meikissä, tursohuulissa ja lisäosissa. Jokaisella on omat turnoffinsa, minulle keski-ikäisen miehen kohdalla sellainen on tuo avoimesti tehtynä, joten hänestä tuli ex-deitti. Kun kysyi syytä, kerroin että ei kiinnosta olla se, johon tyydytään ja koska hänen makunsa on selkeästi erilainen kuin minä (hoikka, ilman lisäosia), suhteessa ei ole järkeä puolin eikä toisin, joten hänen kannattaisi tavoitella mieleisiään naisia ja minun deittailla miestä, joka ei haikaile muita. Mies kysyi, että luulenko että hän sellaisen naisystävän haluaa, että ei tietenkään. Että sehän on ihan eri asia, joka pitäisi kuulemma olla itsestäänselvää. Ei kiinnostanut, joten en jankannut sen enempää, mutta kertokaa nyt ihmeessä (miehet varsinkin), mitä järkeä tuollaisessa on vai sanotaanko noin vain siksi, että deittinainen olisi tyytyväinen ja tyhmänä uskoisi? Ei kai kukaan katsele kuvia henkilöistä, jotka eivät viehätä :D
|