Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kauanko odotat?

Lähettäjä: galluppi 
Päivämäärä:   17.6.25 14:40:19

Jos soitat henkilölle (ei siis yrityksen yleiseen numeroon, vaan yksittäiselle henkilölle, joko työ- tai yksityisasioissa) eikä tämä vastaa, kauanko odotat ennen kuin soitat uudelleen? Vai jäätkö odottamaan, että ko. henkilö soittaa takaisin?

Re: Kauanko odotat?

Lähettäjä: nn 
Päivämäärä:   17.6.25 15:09:25

Riippuu onko kiireellinen asia vai ei. Jos haluan että soittaa mahdollisimman pian takaisin niin laitan teksitiviestin. Jos soitin muuten vain niin en välttämättä soita takaisin tai soitan jollekulle muulle jos olen vain juttelun tarpeessa.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   17.6.25 15:11:19

Jos asia täytyy hoitaa tänään, niin saatan soittaa suht nopeastikin, riippuu mihin aikaan olen yrittänyt ensimmäisen kerran. Jos asia ei ole kiireellinen (tai se ei koske minua vaan vastapuolta), niin soitan seuraavana päivänä.

Lähettäjä: mä 
Päivämäärä:   17.6.25 15:16:46

” Riippuu onko kiireellinen asia vai ei. Jos haluan että soittaa mahdollisimman pian takaisin niin laitan teksitiviestin. Jos soitin muuten vain niin en välttämättä soita takaisin tai soitan jollekulle muulle jos olen vain juttelun tarpeessa.”

Tämä. Kiireellisessä asiassa jätän viestin, että vastaanottaja tietää asian olevan kiireinen.

Kellonajalla on myös väliä. Kokoukset usein loppuu puolelta tai tasalta, joten yritän soittaa seuraavan tasatunnin jälkeen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.