Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Lasten kanssa kesälomakivaa Itä-Suomessa?

Lähettäjä: Joopa 
Päivämäärä:   16.6.25 15:36:24

Suositelkaas jotain hyvää kylpylää, retkikohdetta, ym. Itä-Suomessa kesälomalle. Kaksi alakouluikäistä lasta, auto käytössä. Mielellään ihan päiväreissuja, tai yöpymiseen mahdollisuus ottaa koira mukaan. Onko esim. Imatran kylpylä, järvikylä, kesämaa millaisia?

Re: Lasten kanssa kesälomakivaa Itä-Suomessa?

Lähettäjä: Hilla 
Päivämäärä:   16.6.25 15:53:21

Nurmeksessa Bomba ja tietenkin Koli.

Lähettäjä: Elli 
Päivämäärä:   16.6.25 17:09:47

Kesämaa, Punkaharjulla

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   16.6.25 17:27:44

Ja Punkaharjulla ajelette tietysti ne hienot harjumaisemat läpi!

Päivämäärä:   16.6.25 18:43:56

Tarkoitatko Järvisydäntä? Se kylpylä on kaunis, kuten koko paikka, mutta ei lasten kylpylä. Eikä siellä aikuisillekaan niin ihmeitä ole.

Lähettäjä: izu 
Päivämäärä:   16.6.25 19:14:39

Savonlinna, siis se linna, ehdottomasti! Savonlinnassa on kiva tori myös, ja upeita rantoja. Venereissu tai sisävesilaivaristeily voisi sopia lapsillekin.

Lähettäjä: xxx 
Päivämäärä:   16.6.25 22:42:40

Se linna on Olavinlinna Savonlinnassa. Kokonaisuutena upea kaupunki. Kiteellä eläinpuisto. Punkaharjulla itse viihdyn Lustossa ja ympäristön maisemia ihailemassa. Koli tietysti.

Lähettäjä: Äääk 
Päivämäärä:   16.6.25 22:43:38

Kesämaasta tainnut aika ajaa jo aikoja sitten ohi. Savonlinnassa olavinlinna ja lettukahvila, hobittikahvila ja patsasmuseo myös ehkä käymisen arvoisia. Kiteen eläinpuisto kova paikka, kotimaisia metsäneläimiä ja suht kesyjä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.6.25 23:01:08

Elli, onko kesämaa siis vihdoin remontoitu ja uudistettu? Käytiin useampi vuosi sitten lasten kanssa ja oli kyllä niin kämäinen paikka että.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.6.25 23:21:32

Olen itse ollut holiday club saimaassa ja joskus joku jossain oli sitä mieltä, että Imatran kylpylä olisi huonompi kuin tuo holiday club. Me kyllä tykättiin holiday clubista, mutta oltiin siellä talvella niin lähinnä lilluttiin kylpylässä ja lojuttiin huoneistossa.

Päivämäärä:   16.6.25 23:29:04

Minä tykkäsin myös Saimaasta enemmän. Saattoi vaikuttaa se, että Imatralla oltiin ruuhka-aikana. Mutta Saimaa oli jotenkin sellainen ihanan hämärä. Siellä oli yläkerrassakin saunoja.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.