Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Millainen ihminen ostaa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.6.25 22:28:39

vaikuttajien ylijäämävaatteita, mitkä saatu tuotelahjoina?
He ei maksaneet niistä, mutta kauppaavat kirppiksillä muille.

Re: Millainen ihminen ostaa

Päivämäärä:   15.6.25 22:35:35

Mitä helkkarin väliä mitä he ovat maksaneet tai eivät ole

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   15.6.25 22:39:06

Ei mua kiinnosta paskaakaan mitä he ovat niistä maksaneet.

Uskallatko aloittaja ostaa kirppiksiltä ylipäänsä yhtään mitään kun jokuhan saattaa jopa tehdä niillä vaatteilla/tavaroilla voittoa, hui!

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   15.6.25 22:41:32

Sellainen, jonka mielestä kirppistely on hyvä asia?

Vaikka niistä vaatteista ei välttämättä rahalla makseta, niin ilmaisiahan ne ei yleensä ole noille vaikuttajillekaan. Vaikka olisivat oikeasti ilmaisia ja saatuja, niin ei niiden myyminen ole millään tavoin väärin.

Millainen ihminen kyselee tällaista?

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   15.6.25 23:02:29

Jos haluan punaisen kauluspaidan pajunkissakuviolla, niin olen iloinen, jos löydän sellaisen, jota joku ei enää tarvitse ja joka sopii minulle. Uuden hintaa en sellaisesta maksa, mutta sama, vaikka jollekulle olisi maksettu sellaisen vastaanottamisesta ja hän myy sen minulle halvalla.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   15.6.25 23:10:01

Eikös tässä ole pääasiana kierrättäminen ja se, että tavara saa uuden omistajan? Onko sinusta vastaavasti väärin, jos joku ostaa/saa halvalla/ilmaiseksi jotakin ja myy asian voitolla? Tuleepahan käyttöön.

Lähettäjä: Kiulu 
Päivämäärä:   16.6.25 00:03:19

Ällö, tää aloittaja on vissiin niitä joiden mielestä on suunnilleen rikos ostaa facekirppikseltä eurolla ja sit myydä heti kahdella. Maksaisi varmaan satasen ettei naapuri saa vitosta.

Päivämäärä:   16.6.25 01:02:43

"He ei maksaneet niistä, mutta kauppaavat kirppiksillä muille."

Työtä on monenlaista ja sosiaalisessa mediassa vaikuttaminen yksi niistä. Myös korvaus tehdystä työstä voi olla jotain muuta kuin rahaa, vaikka vaatteita. Eli ihan työllä ansaittuja, miksi ne pitäisi eteenpäin ilmaiseksi antaa?

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   16.6.25 01:08:33

Suosittelen aloittajalle sitä, että kokeilee tätä vaikuttajana toimimista. Ei meinaan ole mikään helppo homma, vaan vaatii tuhottomasti töitä. Ei tarvitse sitten kadehtia sitä, jos joku myy itselleen sopimatonta tavaraa. :D

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   16.6.25 01:11:41

Ällö: Niinpä. Itse olen joskus saanut muutamasta pikkuhommasta tavaraa palkaksi, esimerkiksi kerran sovittiin yhdestä tallityöstä pari loimea, jotka olivat tarpeettomia ja jotka kelpasivat minulle. Myyntityöstä sain keittiötavaraa. Olivat niin pieniä hommia, että nyt kannattaa kadehtia ja itkeä veroista. Mutta eivätkös tavarat ole omiani? Enkö saisi myydä niitä, jos huomaisin, ettei loimi käykään tarkoitukseeni?

Päivämäärä:   16.6.25 10:10:33

Ootteks te valittajat ajatelleet kun ostatte maitopurkin kaupasta, että se on ostettu kauppaan halvemmalla kuin mitä te maksatte siitä. Tai kaljamuki terassilla, maksatte enemmän kuin mitä terassinpitäjä on siitä maksanut.
Täytyy kyllä sanoa, että muakin vähän meinasi ketuttaa siinä tilanteessa, kun jossain ulkomailla tilattiin jotain ruokaa baarissa, en muista mitä. Siinä ruokaa odotellessa joku henkilökuntaan kuuluva tuli kauppakassin kanssa baarille ja silleen vaikutti siltä, että se kävi ostamassa sen meidän syötävän kaupasta ja sit tarjoili meille baariruokana.... ja varmasti osti kaupasta paljon halvemmalla kuin millä myi meille..

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.