Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  En kuulu talliporukkaan

Lähettäjä: _ 
Päivämäärä:   15.6.25 22:24:58

Muutettiin vuoden alussa tallia hevosen kanssa ja mentiin tallille missä oli vaihtunut juuri tallinpitäjä. Ilmeisesti edellinen oli ollut sen verran kauhea että sieltä oli lähtenyt porukkaa pois. Tallilla oli jokunen jotka oli ollut edellisen tp:n aikana ja nyt sinne muuttanut kasa näitä edellisen tp:n aikana olleita. Tulen ihan hyvin toimeen näiden ihmisten kanssa, mutta tuntuu silti että olen ulkopuolinen. Näillä aika tiivis porukka ja mä oon ysin ulkopuolinen näiden jutuissa. En tartte kavereita tallilta, mutta kun tuleehan siinä väistämättä ulkopuolinen olo kun puhuvat jostain ja satun paikalle niin siirtyvät muualle puhumaan vaikka puhuisivat vain omista hevosistaan. Tai sitten teet jotain juttuja ja nää puhui jostain ja sitten on jotain "kuulitko siitä jutusta, tuu niin kerron tuolla". Jep, suurimmaksi osaksi onneksi käyn tallilla kun nää ei siellä ole, tuntuu jotenkin paljon rennommalta kuin jos tää tallin "aiempi porukka" siellä olisi.

Re: En kuulu talliporukkaan

Lähettäjä: djdj 
Päivämäärä:   15.6.25 23:37:45

Minäkin jään usein ulkopuoliseksi. Kelpaan seuraksi, kun joku tarvitsee jotain tai ei ole ketään muuta seuraksi. Mutta olen pelkkää ilmaa ja täysin turha, jos on joku muukin vaihtoehto.

En tiedä mikä vika minussa on. Olen ihan tavallinen ja mielestäni mukava ja kuulemma helposti lähestyttävä. Mutta jotenkin en ystävysty ja jään ulkopuolelle :(

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.6.25 00:05:40

Valitettava totuus on, että ette ole riittävän cooleja. Aikuiset käyttäytyy talleilla kuin teinit yläasteella.

T. Yksi samanlainen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.6.25 10:05:15

Hevosihmisiä on loppujenlopuksi helppo lähestyä, tarvii vain oikean ajan ja oikeen paikan. Itse olen huomannut miten monet vaan liittyy seuraan ja muut nopeasti ottaa sisään porukkaan. Tai voi aloittaa kaikkia koskemalla kysymyksellä josta tiedät että vastaavat innokkaasti esimerkiksi kysymys heidän heppoihin liittyen. Olen itsekkin siirtynyt pois jonkun kanssa juttelemasta jos joku tullut mutta ihan vain kohteliaisuudesta olettanut että joku haluaa olla rauhassa kun tulee töistä tms. En kuitenkaan ole käyttäytynyt kun sitä ihmistä ei olisi vaan moikannut ja kysynyt jotain hymyillen ja pitänyt hyvän smalltalkin.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   16.6.25 18:28:54

Josko kohta tallille muuttaisi joku toinen ns. ulkopuolinen josta saisit kaverin

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   16.6.25 19:08:20

?, tallilla on jo pari ulkopuolista mun lisäksi, tän toisen näkee joskus harvoin kun käy eri aikaan kun minä ilmeisesti. Ja tällä toisella on yp hevonen tällä tallilla, mutta ilmeisesti hevosen omistaja ollut tolla tallilla ainakin joskus. Talli ei kovin iso niin ei tänne kauheesti muita enää mahdu.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.