Lähettäjä: Cinnamon
Päivämäärä: 15.6.25 11:13:28
Ymmärrän aloittajaa. Täällä myös yksi kesäpukeutumisen kanssa tuskaileva. Koen asiasta valtavaa stressiä. Mulla on huono suhde mun kehoon, vaikka olen pienikokoinen ja treenin myötä myös timmin lihaksikas. Nuorempana sairastettu syömishäiriö on kuitenkin jättänyt jäljet mieleen (ja suolistoon, mahani turpoaa äärimmäisen herkästi palloksi ihan vaikka joisin vaan vettä, se lisää epävarmuutta). Tosi herkästi edelleen näen itseni virheellisesti isona ja peilissä pelkät kehoni virheet ja se saa aikaan tunteen, että pitäis peittää löysään telttaan koko ruho päästä varpaisiin tai jäädä jopa sisälle kotiin piiloon… vaikka samaan aikaan haluaisin vaan pukeutua rohkeasti oman makuni mukaan kauniisiin vaatteisiin ja toteuttaa tyyliäni . Häpeä omasta kehosta on pelottavan vahva tunne, joka pilaa monta hyvää hetkeä elämästä. Tänä kesänä aion yrittää yhä useammin laittaa vaikka sen kauniin kaapissa odottavan topin ja kivat pellavahousut päälleni ja lähteä ulos nauttimaan kesästä ja kokemaan elämää (olen 29 v, tässä iässä ei vielä pitäisi jättää elämää elämättä) välittämättä siitä, että joku voi erottaa muotojani ja vaikka turvonneen vatsani. Rohkeaa kesää kaikille :)
|