Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Deittailu monen kanssa

Lähettäjä: D 
Päivämäärä:   14.6.25 23:09:45

Onko yleistä deittailla samaan aikaan monen kanssa?
Olen tapaillut yhtä miestä yli 3 kk ajan ja kuvitellut ettei hän tapailisi muita samaan aikaan, mutta nyt kävi ilmi että on muitakin.
Olenko ihan liian itsekäs vai mitä, kun tuntuu vähän petetty olo.

Re: Deittailu monen kanssa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.6.25 23:13:38

Jotkut deittailee useampaa, jotkut keskittyy yhteen. Kumpikaan tyyli ei ole tavaton. Kannattaa luoda pelisäännöt että ei deittailla muita samaan aikaan. Ihmisestä itsestään on sitten kiinni, noudattaako sääntöjä.

Päivämäärä:   14.6.25 23:15:06

Minulla menisi maku tuollaisesta. On toista kunnioittavaa, että ei enää tapailla muita, jos homma etenee makuuhuoneen puolelle. Toki olisi ehkä ollut hyvä ottaa asia jo aikaisemmin esiin. Esim. oma mieheni kysyi viikon tapailun jälkeen, että voidaanko sopia, että ei nähtäis muita. Tämä oli minulle jo itsestään selvää, mutta oli hyvä keskustella asia selväksi.

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   15.6.25 00:30:32

''Lähettäjä: .
Päivämäärä: 14.6.25 23:15:06

Minulla menisi maku tuollaisesta. On toista kunnioittavaa, että ei enää tapailla muita, jos homma etenee makuuhuoneen puolelle. Toki olisi ehkä ollut hyvä ottaa asia jo aikaisemmin esiin. Esim. oma mieheni kysyi viikon tapailun jälkeen, että voidaanko sopia, että ei nähtäis muita. Tämä oli minulle jo itsestään selvää, mutta oli hyvä keskustella asia selväksi.''

Mulla meni myös mieheen maku kokonaan, ilmeisesti nykypäivänä ei kannata edes olettaa ettei toinen näkisi myös samaan aikaan muita vaan nimenomaan niin että olettaa näkevänsä myös muita. Eli kannattaa asiasta keskustella.

Lähettäjä: karu totuus 
Päivämäärä:   16.6.25 14:27:59

Kuvittelu ei aikuisten maailmassa auta yhtään mitään. Jos et itse ole saanut suutasi sen verran auki että olisit keskustellut pelisäännöt tässä asiassa selviksi jo heti ensitapaamisella (mikä olisi sen keskustelun perusteella mahdollisesti jäänyt viimeiseksikin, mutta elämä on) niin vikaa on syytä etsiä myös peilistä.

Päivämäärä:   16.6.25 15:55:20

Oman kokemuksen perusteella muiden tapailu jää nopeasti jos mies on oikeasti kiinnostunut. Suhde lyödään lukkoon yleensä ensimmäisen kuukauden aikana. Jos mies on deittaillut 3kk muita niin karu tosiasia: he is not into you. Mies ei koe että haluaa vakinaistaa suhteen tai pelkää että deittailet muita = olet ok seuraa muttet mitään vaimo materiaalia. Itse lähtisin katselemaan arvoistani miestä jos olisin sinä :)

Lähettäjä: .-. 
Päivämäärä:   16.6.25 15:59:41

Mitä se teidän deittailu oli? Kolmet ravintolatreffit ja pari viestiä välissä vai vietitte kaiken vapaa-ajan yhdessä ja puhuitte yhteisestä tulevaisuudesta?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.