Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Deittailu monen kanssa

Lähettäjä: D 
Päivämäärä:   14.6.25 23:09:45

Onko yleistä deittailla samaan aikaan monen kanssa?
Olen tapaillut yhtä miestä yli 3 kk ajan ja kuvitellut ettei hän tapailisi muita samaan aikaan, mutta nyt kävi ilmi että on muitakin.
Olenko ihan liian itsekäs vai mitä, kun tuntuu vähän petetty olo.

Re: Deittailu monen kanssa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.6.25 23:13:38

Jotkut deittailee useampaa, jotkut keskittyy yhteen. Kumpikaan tyyli ei ole tavaton. Kannattaa luoda pelisäännöt että ei deittailla muita samaan aikaan. Ihmisestä itsestään on sitten kiinni, noudattaako sääntöjä.

Päivämäärä:   14.6.25 23:15:06

Minulla menisi maku tuollaisesta. On toista kunnioittavaa, että ei enää tapailla muita, jos homma etenee makuuhuoneen puolelle. Toki olisi ehkä ollut hyvä ottaa asia jo aikaisemmin esiin. Esim. oma mieheni kysyi viikon tapailun jälkeen, että voidaanko sopia, että ei nähtäis muita. Tämä oli minulle jo itsestään selvää, mutta oli hyvä keskustella asia selväksi.

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   15.6.25 00:30:32

''Lähettäjä: .
Päivämäärä: 14.6.25 23:15:06

Minulla menisi maku tuollaisesta. On toista kunnioittavaa, että ei enää tapailla muita, jos homma etenee makuuhuoneen puolelle. Toki olisi ehkä ollut hyvä ottaa asia jo aikaisemmin esiin. Esim. oma mieheni kysyi viikon tapailun jälkeen, että voidaanko sopia, että ei nähtäis muita. Tämä oli minulle jo itsestään selvää, mutta oli hyvä keskustella asia selväksi.''

Mulla meni myös mieheen maku kokonaan, ilmeisesti nykypäivänä ei kannata edes olettaa ettei toinen näkisi myös samaan aikaan muita vaan nimenomaan niin että olettaa näkevänsä myös muita. Eli kannattaa asiasta keskustella.

Lähettäjä: karu totuus 
Päivämäärä:   16.6.25 14:27:59

Kuvittelu ei aikuisten maailmassa auta yhtään mitään. Jos et itse ole saanut suutasi sen verran auki että olisit keskustellut pelisäännöt tässä asiassa selviksi jo heti ensitapaamisella (mikä olisi sen keskustelun perusteella mahdollisesti jäänyt viimeiseksikin, mutta elämä on) niin vikaa on syytä etsiä myös peilistä.

Päivämäärä:   16.6.25 15:55:20

Oman kokemuksen perusteella muiden tapailu jää nopeasti jos mies on oikeasti kiinnostunut. Suhde lyödään lukkoon yleensä ensimmäisen kuukauden aikana. Jos mies on deittaillut 3kk muita niin karu tosiasia: he is not into you. Mies ei koe että haluaa vakinaistaa suhteen tai pelkää että deittailet muita = olet ok seuraa muttet mitään vaimo materiaalia. Itse lähtisin katselemaan arvoistani miestä jos olisin sinä :)

Lähettäjä: .-. 
Päivämäärä:   16.6.25 15:59:41

Mitä se teidän deittailu oli? Kolmet ravintolatreffit ja pari viestiä välissä vai vietitte kaiken vapaa-ajan yhdessä ja puhuitte yhteisestä tulevaisuudesta?

Lähettäjä: SiivoojaA 
Päivämäärä:   17.6.25 15:43:52

Kai sitä voi treffailla ja tutustua ihmisiin? Sitten kun ollaan suhteessa niin keskittyy yhteen. Tuntuu jopa erikoiselta avauksen kirjoittajan ajatusmaailma.

Tai onko tässä jotain mitä minä en tajua?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   17.6.25 16:08:50

Mielestäni et ole itsekäs, on ihan normaalia haluta olla vain yhden tapailukumppanin kanssa. Ja on normaalia toivoa sitä myös siltä tapailukumppanilta. Kuten muutkin sanoivat: näistä kannattaa keskustella mahdollisimman varhain.

Lähettäjä: kkk 
Päivämäärä:   18.6.25 08:31:42

Riippuu onko 3kk vain lenkkeilty ja kahviteltu, vai myös harrastettu seksiä.

Päivämäärä:   18.6.25 08:41:12

Nykyisin taitaa olla jopa suosituksena, että deittaillaan useampia. Ainakin jos youtuben ihmissuhdeohjevideoita katselee niin kehotetaan just siihen, että tapailee useampaa ja rauhassa rakentaa ihmissuhdetta pari kuukautta ennen kuin tekee mitään päätöksiä mistään.

Uskoakseni tämä perustuu just siihen, että tosi nopeasti etenevät suhteet on monella tapaa hälytysmerkki. Siis lovebombing ja muut vastaavat ilmiöt on vaarana jos jo parissa viikossa ollaan toisessa koko ajan kiinni.

Mutta nää on sellaisia asioita mitkä pitää puhua auki heti. Siis että tapaileeko muita ja millä tasolla ja mitkä on odotukset. Minä olen sanonut suoraan kaikille tinder-mätseille että tapailen useita miehiä ja rauhassa katselen mitä voisi kehittyä. Se on ollut kaikille ihan ok. Sitten jos joku alkaisi vaikuttaa oikeasti lupaavalta niin sitten kaikki muu tauolle ja tinderit pois. Ja sitten selkeäsanaisesti sovitaan, että nyt tästä päivästä eteenpäin ollaan kahdenkeskisessä suhteessa.

Kuitenkin on myös kokemusta tuosta, että jos mieheltä päin ei tule parissa kuukaudessa selkeää vastausta niin eipä se kiinnostus sitten taida olla kovin suurta. Hyvä kuitenkin muistaa, että ihmiset on erilaisia, jotkut kehittää tunteita hitaammin eikä siinä välttämättä ole mitään vikaa.

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   18.6.25 08:44:08

Ei kumpikaan tapa ole väärin, jos siitä on avoin, että näkee muitakin.

Minä ilmoitin ekan tapaamisen jälkeen miehelle, että oli kivaa, mutta jos hän haluaa edelleen jatkaa kahden muun pitkäaikaisemman deitin tapailua, minä jään pois kyydistä tässä vaiheessa ja kiitos tästä. Oli siis tavannut heitä jo muutamia kertoja ja minut vain tämän kerran.

Enhän minä vaatinut, että hänen TÄYTYY jatkaa minun näkemistäni ja lopettaa muu. Kerroin vain, että tämä on minun rajani ja hän saa toki valita toiset naiset :D

Mies ilmoitti näille kahdelle muulle ja sovimme seurustelusta heti toisella tapaamisella. Siitä on nyt vuosikymmen ja ollaan onnellisesti naimisissa.

Lähettäjä: Sari 
Päivämäärä:   18.6.25 09:27:22

Naisillehan monien deittailu samaan aikaan on sallittua, sankarin viittaa tällä foorumilla moisesta tarjotaan.

Lähettäjä: Jari 
Päivämäärä:   18.6.25 09:29:03

Miehille myös.

Päivämäärä:   18.6.25 09:32:46

Enemmän olen huolissani siitä, että oletatte vain. Jos keskustelu ja kommunikointi on heti alussa tuolla tasolla, niin ei tuosta mitään tulisikaan.

Lähettäjä: Sari 
Päivämäärä:   18.6.25 18:50:05

Jari: mitä tarkoitat?

Lähettäjä: Nippe 
Päivämäärä:   19.6.25 08:29:13

Ehkä tää kannattaa sopia? Toinen voi olla toista mieltä ja toinen toista.

Lähettäjä: Jone 
Päivämäärä:   19.6.25 13:01:06

Ööhh... Jos kahdessa kuukaudessa ei ihastuta, harrasteta seksiä ja vielä vaan arvotaan että löytyiskö jostain joku parempi tilalle, niin sit joutaa (ainakin mun puolesta) tosiaan ettimään sen "paremman" miehen mun tilalle. Ja oikeasti paljon nopeamminkin.

Päivämäärä:   19.6.25 13:17:38

Kuten täällä jo sanottiinkin, eli mies ei ole susta tarpeeksi kiinnostunut. Oma kokemus on myös kuten nimimerkillä hmm. Ilmoitin etten ole kellekään yksi monista ja mies teki ratkaisunsa sen perusteella. Nyt naimisissa ja lapsia.

Tulee myös mieleen ettei teillä nyt ehkä kovin tiivistä yhdessäoloa ole ollut, jos asia ei ole sun tietoon aiemmin tullut. Mä en itse edes lähtisi tapailemaan vain silloin tällöin. Joko kolahtaa tai ei, mut mitään ei jäädä tekohengittämään. Tietysti osa haluaa tapailla pitkään, mutta kyllä mulla aina nousee mieleen kysymys siitä kiinnostuksen tasosta, jos nähdään vain muutaman kerran kuussa. Kun mies rakastuu, se haluaa viettää naisen kanssa yleensä kaiken aikansa. Ihan kuten me naisetkin.

Lähettäjä: nopeammin 
Päivämäärä:   19.6.25 16:53:42

Ööhh... Jos kahdessa kuukaudessa ei ihastuta, harrasteta seksiä ja vielä vaan arvotaan että löytyiskö jostain joku parempi tilalle, niin sit joutaa (ainakin mun puolesta) tosiaan ettimään sen "paremman" miehen mun tilalle. Ja oikeasti paljon nopeamminkin.

^Tämä.

Lähettäjä: oo 
Päivämäärä:   23.6.25 10:47:37

up

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.