Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  pihvitr ja marinadi?

Lähettäjä: kassler 
Päivämäärä:   14.6.25 19:27:11

ostin paikalliselta pienteurastaolta ihan hiton hyvät pihvit. vuosia oon näitä syönyt kun on niin hyviä.
valis arinadi(mauste namnam,
nyt kylävieras sai gaaga halvauksen. olisi pitänyt huuhtoa marinadi pois ennen grillausta ja meinas saada toisen halvauksen kun lropasin paketista mausteenjämät pihvin päälle.

olen kuuemma sika ja syötän roskaa peitettynä mausteilla.

pitääkö valmiiksi marinoidut oikeasti huuhtoa? aloin jo epäillä itseäni.
austamatoan hoohdon jostain syystä ennen maustamista tai laittoa. no en jauhenlihaa kuitenkaan.

olenko nyt kuuskyppisenä ihan pihalla mten kuuluu grillata tai käyttää valmiiksi maustetut kanat lihat jne?

Re: pihvitr ja marinadi?

Päivämäärä:   14.6.25 19:29:26

kirjoitusvirheitä sori. lasit jäi alas saunalle.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   14.6.25 19:30:56

Sikäli mikäli ymmärsin tuota siansaksaa, niin ei valmiiksi marinoituja lihoja huuhdella tarvitse, mutta kyllä me ne marinadit pois pyyhimme, jotta eivät pala grillissä.

Päivämäärä:   14.6.25 19:52:30

ei kassleria noin kuumalla tehdä että marinadit palaisi. tai ylipäätään mikään. sehän tiristetään nyhdön kaltaiseksi.
aina tehnyt niin enkä ajua edelleenkään miksi se liha pitäisi huuhtoa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.6.25 21:54:36

Vanhat ohjeet opasti pyyhkimään marinadit pois koska se oli eri marinadia kun grillauskastike sitten grillatessa, jokainen tehköön niin kun itse tykkää ja jos tykkää lopputuloksesta niin hyvä.

Lähettäjä: (y) 
Päivämäärä:   14.6.25 23:30:10

Eipä tuosta saanut mitään selvää. Mutta marinadi pyyhitään pois ennen grillausta jotta se ei pala.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.