Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Paljonko seksiä

Lähettäjä: haluaisit? 
Päivämäärä:   14.6.25 12:40:23

Paljonko seksiä haluaisit?

Paljonko saat?

Re: Paljonko seksiä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.6.25 12:48:23

Tällä hetkellä haluaisin noin joka toinen päivä. En saa ollenkaan.

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   14.6.25 13:16:48

Miksi nainen ei saa seksiä? Onko joku tauti?

Lähettäjä: Tiina 
Päivämäärä:   14.6.25 13:17:27

En yhtään.

Lähettäjä: Eo 
Päivämäärä:   14.6.25 13:18:56

En halua yhtään. Ei minkäänlaisia haluja kyseistä hommaa kohtaan.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   14.6.25 13:20:46

Mies, naisilla saattaa olla seksikumppanin suhteen joitakin kriteerejä, tai kumppani ei halua yhtä paljoa seksiä.

Hyvin harva ihminen (oli sitten mies tai nainen) haluaa millaista tahansa seksiä kenen tahansa kanssa.

Lähettäjä: N42 
Päivämäärä:   14.6.25 13:55:53

Päivittäin. Mies ei jaksa kuin n. joka toinen päivä, joskus on useammankin päivän taukoja. Vähän tulee mietiskeltyä nuorempia miehiä :/

Lähettäjä: .-. 
Päivämäärä:   14.6.25 14:00:22

Saan about niin paljon kun haluan, eli aina kun ehditään. Jos olisi enemmän aikaa, olisi varmaan enemmän halujakin.

Päivämäärä:   14.6.25 14:02:39

"Miksi nainen ei saa seksiä? Onko joku tauti?"

Mies ei anna. Lopetti yhtäkkiä koko seksin vuosia sitten eikä kerro miksi. Ilmeisesti olen niin ällöttävä. Olen uskollinen enkä hyppää vieraissa, joten ilman on oltava. Ei tauteja.

Lähettäjä: jamina 
Päivämäärä:   14.6.25 14:09:14

En halua yhtään. Joka päivä saisin, mutta mitä enemmän kumppani vonkaa, sitä vähemmän haluan. Suostun silloin tällöin.

Päivämäärä:   14.6.25 14:12:57

Haluaisin noin joka toinen päivä, mutta yhtään varteenotettavaa partneria ei ole tullut vuosiin vastaan. Ei todellakaan kelpaa kuka tahansa, joten hoitelen sit yksin itseni.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   14.6.25 14:15:28

Tällä hetkellä en halua juuri ollenkaan. Mut se johtuu siitä, et oon sinkku eikä ole mitään mielenkiinnon kohdetta tällä hetkellä olemassakaan. Aika usein mun halut on riippuvaisia tunteista. Ja nyt oon tietysti uupunut muista syistä. Ehkä tässä joskus aktivoituu taas.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   14.6.25 16:31:08

Ehkä 3-4 krt viikossa haluaisin. Kerran viikossa saan.

Lähettäjä: mari 
Päivämäärä:   14.6.25 17:14:38

Parani, kun ostin satifyerin s-marketista, nakkasin sen ostoskoriin yhteisellä perusruokaostosreissulla, perussidepakettien vieressä oli myynnissä ja nostin pokkana likkarin kanssa ostoskärryyn. Mies oli mitä hittoo nyt taas kauppareissuss aj aunohti asian sitten, kun lastenlapset oli mukana kaupassa.

Latasin, pesin laitteen ja makkariin menevän käytävän hyllystä mies sen kotona bongasi. Ollut tosi innostunut ja heräsi halut potenssiin puolet lisää. Harkitsin jo laitteen piilottamista. Mutta onhan päivittäinen halihieronta ja läheisyys nyt ihanaa.

Nyt on ollut seksiä päivittäin ja ihan tyytyväinen olen ollut laatuun ja määrään.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   14.6.25 18:05:17

Haluaisin useammin. Yhdyntään asti johtavaa kerran viikossa, suuseksiä puolin ja toisin lisäksi 1-2 krt. Miehellä erektion kanssa haasteita, lääkettä siihen ottaa kerran vko jolloin yhdyntä sitten onnistuu. Halaillaan ja pussaillaan kyllä päivittäin eli läheisyyttä on.

Päivämäärä:   14.6.25 18:12:11

Joka päivä tai joka toinen. Tarkoittaen hyvää seksiä. Huonoa seksiä saisinkin varmaan tuon. Hyvää saan nyt noin kerran viikossa tai kahdessa. Moni mies tuntuu kuvittelevan että mikä tahansa yhdyntä olisi naista tyydyttävää ja hyvää seksiä naisen mielestä.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   14.6.25 18:22:20

Sinkku, saisin seksiä aika lailla niin paljon kuin haluaisin. Vaan koska haluan seksiä vain tietynlaisten ihmisten kanssa, olen mieluummin ilman kuin kokeilen ketä tahansa seksin tyrkyttäjää.

Haluja kuitenkin olisi paljon. Jos olisin suhteessa, haluaisin 4-10 kertaa viikossa, vähän kierrosta riippuen. Joskus monta kertaa päivässä ja toisinaan pari päivää taukoa.

Lähettäjä: voikukka 
Päivämäärä:   14.6.25 18:23:04

Haluaisin joka päivä, mutta saan noin kerran kolmessa kuukaudessa.

Lähettäjä: Uu 
Päivämäärä:   14.6.25 19:34:38

Nainen ei anna
Itse haluaisin 5-7 kertaa viikossa.

Lähettäjä: Anonyymi 
Päivämäärä:   14.6.25 21:20:55

Aina kun olen miesystävän seurassa, niin haluaisin kaiken aikaa seksiä.

Saan 0-6 kertaa viikossa.

Lähettäjä: Maikki 
Päivämäärä:   14.6.25 21:23:54

Ei ole tarvetta.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.6.25 22:21:54

Haluisin päivittäin, saan 2-3krt/kk

Päivämäärä:   14.6.25 22:54:07

Haluaisin vähintään kerran viikossa, mielellään useemminkin. On yks vakipano, jonka kanssa nähdään vaihtelevasti, joskus kerta viikkoon, joskus useempi kuukaus taukoa... Hän ei siis ole yhtä himokas kuin minä :D Mutta joku piru siinä viehättää niin ettei muut kelpaa.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   14.6.25 23:10:01

En halua yhtään, mutta saisin 3 x viikossa. Yleensä kieltäydyn, mutta pari kertaa kuussa väkisin pakotan itseni, jotta toisen ei tarvitse elää kokonaan ilman.

Lähettäjä: Miekkonen 
Päivämäärä:   14.6.25 23:22:51

Seksiä haluaisin 3-4 krt/vko. Tällä hetkellä sinkkuna en saa yhtään seksiä.

Lähettäjä: n40 
Päivämäärä:   14.6.25 23:32:24

Päivittäin olis tarve, saanti 0. Pari suhdetta takana, niistä vain turhautui. Kumpikin oli olevinaan viriileitä puheissaan, mutta viina maistui ja puheeksi jäi kaikki muu. Helpompi olla yksin koska hormoonit vähän nukahtaa kun ei ole miestä lähellä.

Lähettäjä: Blanca 
Päivämäärä:   15.6.25 05:46:34

Ehkä noin joka toinen päivä olisi halu ja ylipäätään läheisyyttä kovasti kaipaan muutenkin. Tällä hetkellä en saa lainkaan, koska olen parhaillaan sinkku eikä ole elämässä ns panokaveriakaan, kun kaikki tutut miehet on parisuhteissa. Erään hyvin huonon ja turvallisuudentunteen rikkoneen treffikokemuksen vuoksi en siis uskalla mistään tinderistä valita ihan tuntematonta tyyppiä petiin. Toivottavasti pian löytyisi joku, jonka kanssa kemiat kohtaa .

Lähettäjä: N42 
Päivämäärä:   15.6.25 07:32:18

n40: Jep ärsyttävintä on just tuo et puheissa ollaan aina hurjia korkealibidoisia panomiehiä, ja sit totuus on jotain ihan muuta. Varmaan vaan siirryttävä suosiolla nuorempiin, itse kun en miehiltä varsinaisesti muuta kuin seksiä kaipaa niin turhauttavaa jälleen kerran roikkua suhteessa vonkaamassa :'D

Lähettäjä: Kuu 
Päivämäärä:   15.6.25 09:48:38

3-4 kertaa viikossa olisi varmaan mukavin, saan 1-2 kertaa kuussa. Kumppanikin haluaisi enemmän, mutta tämänhetkinen elämäntilanne imee molemmista mehut. Tai minä ehkä jaksaisin, koska seksi on minulle sellainen arjestairrottautumishetki, jonka aikana ei tarvitse ajatella mitään muuta. Kumppani taas ei pysty innostumaan, jos jokin asia stressaa häntä, vaan hän tarvitsisi vähän stressitöntä ja väsymyksetöntä aikaa, että halut heräävät. Onneksi seksi on aivan ihanaa sitten, kun sitä on. :) Lomilla eron huomaa selvästi, silloin pistetään menemään vaikka joka päivä...

Lähettäjä: hehe 
Päivämäärä:   15.6.25 10:14:22

Menopaussissa en ollenkaan, tarttis varmaan lisätä sinkkiä ruokavalioon XD

Joskus aiemmin kierron mukaan ei ollenkaan, silloin tällöin tai kaksi kertaa päivässä. Harvemmin oli partneria tarjolla kun teki mieli...

Päivämäärä:   15.6.25 10:58:21

"Miksi nainen ei saa seksiä?"

Ilman psyykkistä ja fyysistä vetovoimaa ei voi kuvitellakaan seksiä. Kun pyörii pääasiassa samoissa ympyröissä ei juuri tutustu uusiin ihmisiin. Ja kun ei ole ihmissuhteissa se kaikkein ulospäin suuntautunein heittäytyjä, niin tutustumiseen tarvittaisiin aikaa. Esimerkiksi siksi.

Lähettäjä: Pohjanmaan Poika 
Päivämäärä:   15.6.25 11:04:18

6. Kertaa yön aikana on minun "paras " savutus . Partneri oli kyltymätön .

Lähettäjä: mies 
Päivämäärä:   16.6.25 13:56:14

Haluaisin ehkä n. kerran kuussa, nyt saan muutaman kerran vuodessa. Tosin se on osittain omaa laiskuuttakin, maksullista seksiähän saa kyllä suunnilleen silloin kun haluaa.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   16.6.25 14:15:14

En halua yhtään. Ei kiinnosta ollenkaan koko homma. Ihmettelen varsinkin jos naisilla korkea libido kun kierron mukaan ei kuuluisi hormonien hyrrätä jatkuvasti.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   16.6.25 14:22:17

Ehkä kerran tai kahdesti kuussa. Mies haluaisi enemmän, mutta itseäni ei kiinnosta pätkääkään. Pitäisi varmaan kokeilla palaisiko halut, jos lopettaisi hormonaalisen ehkäisyn. Mutta kun elämä on niin paljon helpompaa ilman kuukautisia, niin ainakin toistaiseksi seksihalujen olemattomuus painaa vaakakupissa vähemmän.

Lähettäjä: C 
Päivämäärä:   16.6.25 14:23:32

2-4 kertaa viikossa kelpaisi, saan ehkä kerran 3-6 kuussa.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   16.6.25 14:23:47

Samaa mieltä tuplaviivan kanssa, kyllä se on aikalailla säädytöntä, jos nainenkin seksiä haluaa.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   16.6.25 14:43:21

Tuplaviiva, minkä ikäinen olet ja onko tilanteesi aina ollut tuo? Hormonitasoissa on yksilöllisiä eroja, myös naisilla testosteroni vaikuttaa halukkuuteen ja joillain sitä on luontaisesti enemmän. Itselläni libido on aina ollut naiseksi korkea, lähes päivittäin olen teinistä masturboinut ja ovulaation aikoihin useamminkin. Nyt nelikymppisenä halut ovat vaan nousseet entisestään, ja hain e-pillerit pahimpaa terää taittamaan. Nyt riittää taas kerta päivässä, vaikka useamminkin toki maittaisi :D

Lähettäjä: *-* 
Päivämäärä:   16.6.25 14:50:58

Mulle riittäis vaikka kerran kuussa. Mies haluais varmasti henkisesti enemmän mutta erektion kanssa ongelmia niin mä en jaksa sen puolilöysän munan kanssa vatkata edes säälistä.

Päivämäärä:   16.6.25 15:51:06

No en mäkään puolikovan kanssa jaksaisi, menee omat halut.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.