Lähettäjä: paljon kokemuksia!
Päivämäärä: 14.6.25 09:26:36
Itsekin olen kokenut tätä, mutta mitä tälle voi tehdä? Onko älypuhelimen vaihtaminen tavalliseen ainoa keino? Siis todella kammottava kokemus sille ihmiselle kelle tätä tapahtuukin, muut ei ymmärrä.
Selaimessani ei toimi enää hakamerkit että saisin linkitettyä.
https://www.tiktok.com/ @kristy_ooo/video/ 7469407082605841686
"Nyt on todella mielenkiintoinen juttu. Kaikkihan tietää sen että jos sä etsit googlesta jotain tiettyä tavaraa tai tietoa jostain asiasta, niin sun puhelin alkaa sen jälkee ehdottamaan sulle mainoksia liittyen kyseiseen asiaan, lähettää linkkejä. Sama juttu jos keskustelet vaikka työkaverin kanssa, niin kas kummaa sulle tulee tähän aiheeseen liittyviä mainoksia.
Mutta mikä on hiuksia nostattava juttu, on se että mä oon välillä saanut kohdennettuja mainoksia sen perusteella, mitä oon AJATELLUT. Ja mun aikuinen tytär sanoi tätä samaa, että kun hän on ajatellut jotain, on tullut siihen liittyviä mainoksia.
Miten pitkälle meitä vakoillaan? Onks tää tosiaan jo arkipäivää, onks niin pitkälle mennyt tekoäly ja kaikki että jopa ihmisen pään sisään voidaan kuulla. En ymmärrä. Tää menee yli ymmärryksen. Miten se on mahdollista?
Ja siis en tarkoita mitään sellaista että tähän aikaan vuodesta moni ajattelee vaikka laskiaispullia. Mutta esimerkiksi ajattelin yhtä plastiikkakirurgista toimenpidettä, jota ei mistään olisi voinu arvata, ei liity yhtään mihinkään.
Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Meneekö nää laitteet oikeesti jo meidän pään sisään."
https://www.vauva.fi/keskustelu/5621910/ miten-voi-olla-mahdollista- etta-alypuhelin-lukee-ajatuksia
https://www.vauva.fi/keskustelu/ 4032172/osaako-puhelin-jo -lukea-ajatuksia
"Katselin meidän yläkerran portaita ja mietin, että ne pitäisi kohta uusia. Arvatkaapa mitä? Avasi puhelimen, niin google tarjosi ensimmäiseksi mainosta, jossa oli portaiden malleja. En ole niitä ikinä hakenut sieltä. Olenko hullu? Vai onko puhelin hullu?"
"Tänään tuntui sille että puhelin kyttää minua. Kävin hakemasta kaapista kynsienlaitto välineeni ja tipit. Kun olin laitta ne ja avasin puhelimen niin minulle mainostettiin tippejä ja tarvikkeita. Tuli olo että katseleeko se jo mitä teen kun en sanallakaan asiasta ollut maininnut koska olin yksin."
"Olin töissä yksin ja ajattelin että käyn lounaaksi salaattibaarista kanasalaatin. Siis vain ajattelin, en puhunut asiasta edes itsekseni, enkä googlannut. Face alkoi mainostamaan salaattibaaria jo ennen lounastaukoa. Kyllä se lukee ajatuksia.."
"Sunnuntaina kävimme tyttäreni uudessa asunnossa. Keskustelimme keittokomeron remontista naamatusten. Kotimatkalla (istuin pelkääjän paikalla) laitoin tekstiviestin pojalleni, jolla ei ollut vielä imuria ostettu. Kotona Facebookissa oli mainoksia keittiöfirmoilta ja imurimainoksia. En ole googlaillut kumpaakaan asiaa netistä.
"Mietin erään kerran jotain sähkövehjettä, että mikähän se on nimeltään. Kun en nimeä tiennyt, en olisi siitä voinut puhuakaan ja mitäpä yksin olisin ääneen ruvennut muutenkaan kuvailemaan. Avasin puhelimella netin ja pitkät rimpsut oli mainoksia kyseisestä laitteestaan nimellä. Jota en edelleenkään muista, oli niin tuntematon itselle. En kyllä keksi mitään selitystä."
"Kyllä lukee pelkästään vain ajatuksia. Kävin ostoskeskuksessa, puhelin oli autossa. Pihassa oli taxi jonka kyljessä Wanha Mestari -baarin mainos. Katselin sitä pitkään että vieläkö sekin baari on toiminnassa. Seuraavana päivänä selatessani facebookia puhelimella, tuli mainos Wanha Mestari. Aamulla mietin aamupalalla pitäisikö viedä eräs kultakoru kullan ostajalle, kun en sitä koskaan käytä. Parin tunnin päästä avasin facebookin, jossa mainos: ostetaan kultaa. Puhelin ei ollut kädessäni kun mietin asiaa. Näitä on toistunut niin usein, oikeastaan yhä tiuhemmin viime aikoina, että ensin poistin facebook profiilin ja sitten olen jättänyt koko älypuhelimen sivuun. Sillä eräs mainos tuli lähipiirini jäsenen henkilökohtaisesta asiasta ja se oli liikaa. En ole puhelinta ostaessani antanut lupaa ajatusteni lukemiseen. Tämä on rikos, ihmisoikeus loukkaus."
"Itse myös miettinyt tuota. Tuorein tapaus kun mietin erästä harvinaista sairautta, mahdollisuutta sairastus jne. En googletellut, aiheesta, ei ole ollut kirjoituksia, sitten ajattelin että eiköhän kohta ole juttua tästä ja niin, eiköhän just tästä sairaudesta ollut seuraavana päivänä kattava kuvaus. Totutetaanko meitä jo yleisesti telepatian tuloon? Yhtä hyvin minäkin olisin voinut lukea ajatukset, mistä sitten saa piankin tietoa."
"Up. Taas tälläviikolla ja viimeviikolla tapahtunut monta kertaa. Onko tämä teknologia kokeilussa vain pienellä porukalla, ettei synny suurta porua? Jos kaikki huomaisivat tämän ilmiön, niin puhelimia ei enää myytäisi."
|