Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tarjosin huonon ruuan

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   13.6.25 23:28:09

Meillä oli uusia perunoita ja sipulikastiketta, grillijuustoa, täytettyjä niitä pieniä vihreitä paprikoita vai pepperoneja, leipiä, lihapullia, maissia ja jälkiriruuaksi mansikoita. Huono ruoka oli... alunperin olisi ollut vain ne perunat ja kastike ja ne paprikat, leipä, mansikat ja tomaattia. Sitten tuli lisää porukkaa niin haalin kaikkea muutakin grilliin. Tomaatit jätin pois kun niitä ei olisi riittänyt muutenkaan kuin kahdelle.

Mitä te toiset tarjoatte kun tulette reissusta ja haluatte vain syödä jotain pikaista ilman kaupassakäyntiä?

Re: Tarjosin huonon ruuan

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   13.6.25 23:32:51

Hyvät ruuathan nuo olivat. Reissusta tullessa kaapit ovat tyhjiä tuoreksista ja matkalla ostetaan just joku mansikka-aski. Meillä tarjotaan aina sitä mitä on, ja ns. "soppaa jatketaan vedellä" kun pöydässä onkin lisäsuita.

Lähettäjä: Hyt 
Päivämäärä:   13.6.25 23:34:24

Kuka sanoit ruokaa huonoksi?

Itselleni olisi maistunut oikein kivasti!

Päivämäärä:   13.6.25 23:38:51

Siskoni moitti ruokaa. Ei ollut hienoa eikä yhteensopivaa. Aivan uskomatonta, mutta totta!

Päivämäärä:   13.6.25 23:42:01

Oikein hyvät tarjoilut ollut. Kiittämätön sisko.

Päivämäärä:   13.6.25 23:48:03

Samaa mieltä kuin zäkä.

Lähettäjä: Daniella 
Päivämäärä:   13.6.25 23:59:01

Kutsumattomille vieraille keitän vain kahvit ja teet. Me yritetään välttää ruokahävikkiä, joten ylimääräisiä ei ostella.

Tarjottuja ruokia ei arvostella. Syömättä voi jättää, jos ei maistu.

Tarjoamasi ruoka oli ihan hyvän kuulosta.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   14.6.25 00:22:36

Oisin ollut tyytyväinen tuohon tarjoiluun.

Lähettäjä: älkgn 
Päivämäärä:   14.6.25 00:24:18

Siskosi ei sitten enää ikinä ole tervetullut luoksesi. Kannattaa hoitaa asia niin. Koska hän on huonokäytöksinen moukka.

Päivämäärä:   14.6.25 00:28:18

Ällö: Niinpä. Pöytään laitetaan sitä, mitä on! Ja jos vieraita tulee lisää, niin joskus se tarjoilu voi olla sillisalaatti. Pääasia, että jokaiselle on jotakin omaan ruokavalioon sopivaa ja saadaan yhdessä käydä pöytään. Joskus se voi olla puuroa tai lettuja tai molempia sekaisin.

Juhlat tai muu kutsuvierastilaisuus on eri juttu, mutta olen minä sellaiseenkin soveltanut lisäruokaa yllätysvieraille..

Päivämäärä:   14.6.25 00:54:34

Zäkä, jos kehtaa tuosta valittaa, niin syököön kynsiään.

Päivämäärä:   14.6.25 00:58:19

Juuri näin! Ja mistään (yllätysvierailu)tarjoilusta ei kyllä ole varaa valittaa. Aloittajan satsi sitä paitsi oli kyllä oikein hyvä, varsinkin kaapeista kokoon kyhätyksi se oli erinomainen.

Lähettäjä: Täh! 
Päivämäärä:   14.6.25 01:46:08

"Lähettäjä: Ällö
Päivämäärä: 14.6.25 00:54:34

Zäkä, jos kehtaa tuosta valittaa, niin syököön kynsiään."

Tämä! Jos minulle olisi tullut valittamaan, niin olisin sanonut että tuossa on ovi. Voi sit ihan itse mennä etsimään gurmeeruokaa ihan mistä haluaa.

Päivämäärä:   14.6.25 02:07:12

Juu, minusta pikaisesti kasattuna ruokana erinomainen - toki muutoinkin monipuolinen. Ei valitttamista

Lähettäjä: Siskosi on piip 
Päivämäärä:   14.6.25 09:08:32

Mitä ne muut sanoivat?
Niin ja toisen tarjoamaa ruokaa ei lähtökohtaisesti arvostella vaan kiitetään siitä mitä saa.
Itse väsään kiireessä jonkun salaatin itselleni ja muut syövät mitä kaapista sattuu löytymään..

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   14.6.25 09:08:58

Vastaavaa ruokaa mä tarjoaisin, vaikka olis ennenkin aikaa suunnitella ja laittaa.

Lähettäjä: mä 
Päivämäärä:   14.6.25 09:52:37

Just hyvä ruoka! Ihme kitinää. Menköön kotiinsa kokkaamaan, jos tarjottu ruoka ei kelpaa.

Lähettäjä: Viivi 
Päivämäärä:   14.6.25 10:21:46

Huippu tarjoilut mun mittapuulla. Itselläni on yllätysvieraille kahvia ja mehua, ehkä joku jäätelö tai keksi siihen kylkeen.

Lähettäjä: ll 
Päivämäärä:   14.6.25 12:37:07

"Siskoni moitti ruokaa. Ei ollut hienoa eikä yhteensopivaa."

No mitä kaikkea hän itse toi tullessaan kaikille syötäväksi, että oli hienoa ja yhteensopivaa?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.6.25 12:49:15

"Mitä te toiset tarjoatte kun tulette reissusta ja haluatte vain syödä jotain pikaista ilman kaupassakäyntiä?"

Tähän vastaan että hernekeittoa tai jos pakastimessa on jauhelihaa, niin sitten joku patapussista tehty juttu.

Yllätysvieraita en ota vastaan ruoka aikaan. Kahvit voin keittää Viivin tapaan. Mutta inhoan yllätysvieraita.

Tarjoilusi oli mahtava. Ehkä siskosi on vain kade ja halusi vähän lytätä sinua.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   14.6.25 14:07:46

"Mitä te toiset tarjoatte kun tulette reissusta ja haluatte vain syödä jotain pikaista ilman kaupassakäyntiä?"

En tarjoaisi mitään. En normitilanteessa ota vastaan vieraita, jos olen just kotiutunut reissusta. Jos olisi joku tilanne, että olisi "pakko" ruokkia joitakin ihmisiä, niin mentäisiin yhdessä kauppaan tai pyytäisin heitä tuomaan aineksia x tullessaan. Käsittämätöntä, ettei aloittaja voinut sopia syömisistä etukäteen niinkin läheisen henkilön kuin siskon kanssa.

Päivämäärä:   14.6.25 16:14:45

Meille saa aina tulla, ja aina tarjotaan kaikille samaa, mitä itse otetaan. Nyt tuli lapsen kaveri ja sisko miehineen. Eivät tienneet että tulimme juuri reissusta. Emme ole läheisiä siskoni kanssa.

Kiitos vastauksista, epäilinkin, että jokin muu sitä.siskoani nyt hiertää.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.