Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Koirani oli se kuuluisa irtokoira. Hävettää.

Lähettäjä: Tohelo 
Päivämäärä:   13.6.25 23:01:18

Koira karkasi treeneissä ja oli se kuuluisa toisen koiran naamalle syöksyvä räyhäävä irtokoira. Tilanne yllätti, koska koira louskuttaa joskus kauempana, mutta ei koskaan ole tehnyt mitään tuon kaltaista, väistää kaikkia koiria pienistä isoihin, ottaa aina hajuraon ja tervehtii iloisesti kaikki näkemämme irtokoirat.

Mitään ei käynyt ja toinen omistaja hääti omani samantien pois, mutta kyllä hävetti niin paljon, etten tiedä karkaisiko Keski-Eurooppaan vai Lappiin loppuelämäksi. Olen aina paheksunut moista tohelointia ja ihmetellyt, että miten noin voi muka käydä.

Muita mokailijoita?

Re: Koirani oli se kuuluisa irtokoira. Hävettää.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   13.6.25 23:04:35

Kai kävit pahoittelemassa ja kiitit omistajaa koiran häätämisestä?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   13.6.25 23:24:01

Vahinkoja sattuu. Mekin saatiin eilen irtokoira perään lenkillä. Oli kaivautunut aitauksesta ali. Oma otti hirveitä kierroksia, kun yli kaksi kertaa isompi hääräsi ympärillä. Omistajalle huikkasin kuitenkin, että ei haittaa, mitään ei sattunut. Turha kenenkään päivää pilata, kun mitään oikeaa vahinkoa ei käynyt.

Päivämäärä:   13.6.25 23:47:16

Vahinkoja sattuu aina, mutta se jälkipyykki on syytä aina hoitaa asiallisesti, niin ei jää kenellekään paska fiilis.

Meidän päälle yritti naapurin piski, pysäytin koiran kun en halunnut sitä omani luokse kun tiesin että siitä todennäköisesti tulee tappelu (ja iso lasku toisen koiran omistajalle). Akkapa tulikin raivoamaan mun eteeni eikä ottanut edes sitä piskiään kiinni, huusi naama punaisena ja pui nyrkkiä. Huomautuksena että en siinä vaiheessa koskenutkaan hänen koiraansa vaan se pysähtyi muutaman metrin päähän meistä. Jälkikäteen harmittaa etten soittanut sille hullulle siinä kohtaa poliiseja, akka rupesi tekemään vattuuksillaan sen jälkeen kiusaa.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   13.6.25 23:50:06

*: akka, piski, hullu...? Ettei nyt olisi värikynää sadussasi.

Päivämäärä:   13.6.25 23:53:34

Zäkäkö on mun hullu naapurini?

Pysäytin rähisevän irtokoiran, millä oikeudella sun mielestä omistajan passaa tulla puimaan nyrkkiä ja polkemaan jalkaa mun naamani eteen?

Päivämäärä:   14.6.25 00:06:24

Ai, no nyt tajusin tuosta jalan polkemisesta. Sori kun olen astunut varpaillesi täällä ht.netissä. Olen lähes aidosti pahoillani.

Ja jos koirani oikeasti häiritsevät, niin painu @!#$ mailtani.

Päivämäärä:   14.6.25 00:25:15

Nyt taitaa olla psykoosit tulilla jollain.

Yleinen kävelytie ei taida olla sun maitasi, eikä kerrostalon pihakaan. Joten haukupa nyt edes oikeaa puuta.

Päivämäärä:   14.6.25 00:29:56

No kyllä tosiaan taitaa olla psykoosit tulilla!

Lähettäjä: Pliis 
Päivämäärä:   14.6.25 04:14:44

"Akkapa tulikin raivoamaan mun eteeni eikä ottanut edes sitä piskiään kiinni, huusi naama punaisena ja pui nyrkkiä.
"

Tuntuu olevan kahdenlaisia reagoijia. Toiset, kuten ap, jotka voisivat vajota maanrakoon silkasta häpeästä, ja sitten nämä raivoajat. Luulen että näitä raivoajiakin oikeasti hävettää, mutta se purkautuu vain ulos raivoamisena. Ne ei kestä sitä omaa mokaansa ollenkaan ja sen vuoksi kohdistavat vihansa siihen vastapuoleen. Heillä ei tietenkään ole kykyä tarkastella omaa toimintaansa ollenkaan.

Päivämäärä:   14.6.25 07:08:25

"Olen aina paheksunut moista tohelointia ja ihmetellyt, että miten noin voi muka käydä."

No kas tässäpä sinulle oppitunti nöyryydestä ja siitä, mitä on toimia eläinten kanssa

Lähettäjä: Hah 
Päivämäärä:   14.6.25 08:04:34

Niin, vahinkoja sattuu. Ihaan varmasti on käynyt muillekkin.

Lähettäjä: Vahinko vai tapa? 
Päivämäärä:   14.6.25 09:00:38

Jopas jotakn. Olisipa naapurini samanlainen!
Myöntäisi katuvansa ja muuttuisi vastuuntuntoiseksi .Tunnistaisi tohelointinsa ja parantaisi tapansa.
Sitä odotellessa. Ehkä pojasta polvi viimein paranisi ettei rakit juoksisi enää vapaana. Ei täällä maaseudun rauhassa kenenkään muunkaan koirat enää häiritse toisten ihmisten piha- tai maanomistusrauhaa. Kummallisia itsekkäitä ihmisiä vielä mahtuu maisemaan koska aina on ilmeisesti toimittu noin. Joillakin kestää muuttaa aivotoiminta nykyaikaan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.