Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Näin ontuvan koiran

Lähettäjä: Jutta 
Päivämäärä:   13.6.25 22:48:37

Voinko jotenkin selvittää omistajan nimen vai pitääkö odottaa jos tulisi tästä ohi toisenakin päivänä ja ottaa puheeksi? Ei ollut kolmijalkainen mutta ep, näin kokeneen hevosihmisen silmään.

Re: Näin ontuvan koiran

Lähettäjä: mä 
Päivämäärä:   13.6.25 22:50:37

Mitä sitten? Mistä tiedät, että omistaja ei olisi itse tietoinen asiasta? Kyllä se ontuvakin koira pitää pissattaa/kakattaa…

Lähettäjä: Peba 
Päivämäärä:   13.6.25 22:51:24

Koulut on taas päättyneet...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.6.25 23:05:20

Meillä esimerkiksi on ollut nyt varmaan kuukauden päivät nuori ontuva koira. Ja ihan tietoisia ollaan asiasta, mutta ensimmäisestä ontumasta leikkauspöydälle päätyminen ei ole ihan muutaman päivän homma. Onneksi tänään oli leikkaus ja toivottavasti ontumat jäi pöydälle.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   13.6.25 23:13:32

Voit ottaa puheeksi, jos kiinnostaa. Itse olen kyllä yhdelle ainoalle kysyjälle kertonut, miksi koirani ontuu. Hän tosin tuli kiekuen huutamaan, että koirani ontuu, mutta olin silloin hyvällä tuulella kun eläinlääkäri antoi hyviä uutisia ja kotimatkalla kävimme molemmat pissillä.

Päivämäärä:   13.6.25 23:14:53

Tai siis kerroin kyllä useammalle sitten sen syyn, kun tallilla yhdessä ensin pohdimme asiaa ja sitten päästiin lääkäriin. Muutkin koirat ovat ontuneet joskus, mutta silloin syy on ollut ilmeisempi.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   13.6.25 23:19:34

Kannattaa sitten nätisti ottaa puheeksi, eikä todellakaan huutamalla ja raivoamalla. Omistaja voi hyvinkin olla asiasta tietoinen ja homma voi olla täysin hoidossa, niinkuin joku tuossa jo sanoikin, on se ontuvakin kusetettava ja paskatettava. Väärällä asenteella jos menee sanomaan, niin omistaja haistattaa sulle vaan pitkät paskat.

Päivämäärä:   13.6.25 23:23:43

No mun koira alkoi ontua tänään, jalka osui rappuun. Eläinlääkärissä ne ei sille voi oikein mitään tehdä kun siinä ei ole mitään vikaa, niin seurataan ja mennään lyhyitä lenkkejä. Jos pahenee tai ei vaikuta paranevan niin takaisin, mutta ei tolle mitään muutakaan voi nyt.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   13.6.25 23:36:59

Miksi sinun pitäisi selvittää omistaja?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.6.25 00:26:56

Oma koira ontuu tällä hetkellä, sillä on niinkin vakava vamma kuin kynnessä pieni lohkeama joka ikävästi painoi ytimeen, silti vaan kehtasin ulkoiluttaa sen enkä laittanut vaippoja sille jalkaan sisällä :D

Lähettäjä: Riiku 
Päivämäärä:   14.6.25 00:29:15

Mun koira on ontunut 2 vuotta. On tutkittu ja hoidettu niin pirusti, mutta se vaan on niin vanha että ontuu. On kyllä hyvät kipulääkeet ja haluaa itse lenkkeillä reippaasti, niin eläinlääkäri oli sitä mieltä ettei vielä laiteta pois.
Koirien kanssa nää ontuma jutut ei oo niin mustavalkoisia.

Päivämäärä:   14.6.25 00:29:19

-: ihana ilmaus "vaippoja jalkaan" XD

Lähettäjä: Taateli 
Päivämäärä:   14.6.25 04:11:09

Näinköhän minut? Koirani nimittäin parhaillaan ontuu vielä lievästi yhden jalkavamman seurauksena. Asia on ollut eläinlääkärin hoidon alla ihan alusta asti, ja kuntoutus parhaillaan käynnissä ja ihan ell sekä fysioterapeutin ohjeiden mukaan mennään. Ja vaikka koirani on lievästi ep, niin ulkona se silti käy, tässä vaiheessa toipumista kevyt liike on jalalle lääke. Valitettavasti sellaista taikasauvaa eläinlääkärillä ei ollut, että se olisi saanut koiran jalan taiottua sekunnissa ehjäksi, vaan parantelu ottaa vähän aikaa. Kuten ei hevosiltakaan, niin ei koiriltakaan aina vammat parane sormia napsauttamalla. Senhän sinä varmaan kokeneena hevosihmisenä ymmärrät?

Päivämäärä:   14.6.25 06:59:51

Mun koira ontui just pari päivää. Pakkohan se koira oli tarpeillaan silti käyttää.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   14.6.25 09:19:22

Aloittaja valot päälle. Pitäisikö jokainen ep koira laittaa heti piikille. Menee kyttäys liian pitkälle.

Lähettäjä: 2r4 
Päivämäärä:   14.6.25 09:52:38

Mulla ontui koira koska vetäs liukkaalla nurmikolla rallipaska hepulit ja lens 3 volttia suuntaan y.
Sen huomasi ohikulkija 3 minuuttia tapahtuman jälkeen ja tarjoutui kantamaan tanskandogin kotiin.

Meni ohitse levolla ja särkylääkkeellä.

Päivämäärä:   14.6.25 11:34:35

Voi luoja näitä aloituksia täällä. Mikä teitä vaivaa???????

Lähettäjä: .-. 
Päivämäärä:   14.6.25 11:36:37

Aloittaja, miten ihmeessä edes voisit selvittää satunnaisen ohikulkijan nimen?

Minun koirani on vähän ep parhaillaan koska se kehitti ihottuman molempiin kainaloihin eikä tykkää kävellä pannassa. Panta taitaa haitata menoa enemmän kuin ihottuma.

Lähettäjä: Tämäonprovo 
Päivämäärä:   14.6.25 12:00:55

Ei näihin kannata vastata, aloittaja kirjoittaa säännöllisesti samanlaisia aloituksia.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.