Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  En osaa luottaa miehiin

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.6.25 21:51:25

Kauan sinkkuna jo ollu ja myös nähnyt kuinka paljon varatut miehet yrittää. Sen kun on nähnyt monet kerrat, alkaa miettiä voiko oikeesti keneenkään luottaa ? Ja ei, en ole lähtenyt varattujen matkaan

Re: En osaa luottaa miehiin

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   13.6.25 21:55:18

Älä luota – nussi dildoa.

Lähettäjä: mitäää 
Päivämäärä:   14.6.25 01:40:20

Surullista kun syntyy poikalapsi ja sitten aikuistuessaan saa kokea hyljätyksi tulemista. Minä olen itse esimerkilläni kasvattanut lapseni uskollisuuteen jos avioituvat. Ja lapseni luotti siihen hänen saamaan kasvatukseen ja meni teologiaa opiskelleen naisen kanssa naimisiin. No nainen valmistui papiksi ja eteni lastensairaalan johtavaksi papiksi. Mutta hänen perusturvansa särkyi äitinsä kuolemaan. Ja nainen vei heidän yhteiset lapsensa salaa sukulaiselleen ja lasten isä ihan järkyttynyt. Nainen haki eroa ja syynä Turvattomuuden tunne. Onko oikein, että isä ei ole nähnyt lapsiaan yli vuoteen.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   14.6.25 09:32:58

Ihminen ei ole lajina yksiavioinen. Eikä ole parisuhdetta, jossa toiseen voisi sataprosenttisesti luottaa.

Voit valita kumppanin, jolla on samanlainen arvomaailma kuin itselläsi, ja voit yrittää pitää liiton hyvänä. Kuitenkin toinen ihminen on aina jollakin tapaa vain lainassa, kuin kirjaston kirja, ja voit lopulta vaikuttaa vain omiin ratkaisuihin ja valintoihin.

Sinkulla on aina varattuja yrittämässä. Ne varatut kannattaa vain systemaattisesti jättää huomiotta. Siinä sammakkolaji, jota suutelemalla ei löydä prinssiä - tai jos löytää, saa pettäväisen prinssin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.