Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kävin hierojalla ja nyt sattuu

Lähettäjä: Gerggi 
Päivämäärä:   13.6.25 18:19:14

Käyn aivan liian harvoin hierojalla, ja nyt menin kun minulle oli järjestetty hemmottelupäivä. Hieroja hieroi hyvin, ja se oli aivan mahtavaa. Muutama kunnon jumi löytyi, esimerkiksi kahta puolta selkärankaa. Se ei ole ollut kipeä, mutta olen joutunut pyytämään miestäni naksauttelemaan selkää siitä kohdasta, kun se on ollut jotenkin kumman tuntuinen.

Lopuksi hieroja käsitteli vielä suht pikaisesti posket, kallonpohjat ja päänahan, suurimmaksi osaksi keskittyi noihin selän jumeihin.

Tämä siis oli eilen. Tänään olen niin kipeä, että hädin tuskin pääsin sängystä ylös. Päähän koskee, eikä siihen selän jumialueeseen kärsi koskeakaan. Päätä ei kärsi kääntää eikä käsiä nostaa. Tiedän, että Jumala oli ja ne on käsitelty ja siksi koskee. Tiedän, että parin päivän päästä olen kuin uusi ihminen.

Mutta kysymys kuuluu: pitäisikö minun nyt varata täältä kotipaikkakunnaltani uusi aika hierojalle? Nyt heti vai parin päivän päästä kun ei enää koske?

Re: Kävin hierojalla ja nyt sattuu

Päivämäärä:   13.6.25 18:20:11

Jumala oli ja on, mutta oli tarkoitus sanoa, että jumeja oli :D.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.6.25 18:22:45

Ei tarvitse. On normaalia että seuraavana päivänä on kipeä. Ota särkylääkettä jos tarvii. Varaa aika hierojan ohjeistuksen mukaan tai miltä alkaa tuntua. Mutta hieronnasta johtuva seuraavan päivän kipuisuus ei ole syy varata hierojaa.

Päivämäärä:   13.6.25 18:27:51

Kiitos, kärsin sitten tämän kivun ja yritän jatkossa käydä useammin. Jotenkin ajattelin, että tämä johtuu liian harvoista käynneistä (tai varmaan johtuukin, mutta siis ajattelin että uusi käynti auttaa)

Päivämäärä:   13.6.25 18:35:31

Ensin pitää palautua edellisestä hieronnasta ennen kuin on järkeä mennä seuraavaan.

Lähettäjä: .-.-. 
Päivämäärä:   13.6.25 18:39:38

Voit hyvin varata jo seuraavan, mutta älä ota sitä kuin _aikaisintaan_ 2 viikon päähän.
Kun jumit ovat pahoja, kannattaa ottaa hiukan tiiviimmin ensi alkuun hierontoja, jotta ne saadaan auki, ja sen jälkeen pidentää väliä.

Itselläni oli kerran viikon väli juuri siksi, että olin niin jumissa, että hieroja oli heti että mahdollisimman nopeasti uusi aika. Sitten seuraavaksi oli 2 viikon väli ja siitä eteenpäin kerran kuukaudessa.

Päivämäärä:   13.6.25 19:06:15

Hieronnan jälkeen pitää muistaa juoda kunnolla, jotta lihaksista vapatuneet kuonat poistuvat virtsan mukana.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   13.6.25 19:08:37

Samaa tulossa sanomaan että pitää juoda vettä sen jälkeen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.