Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Op ilmoitukset

Lähettäjä: Huijaus 
Päivämäärä:   13.6.25 09:30:18

Pari päivää sitten alkoi tulla ilmoituksia puhelimeen jossa mulla op mobiili. Ilmoitetaan laskusta ja kun sitä klikkaa, kysyy mobiili id:tä, näyttää aidolta.Eka ilmo tuli kun olin hoitamassa pankkiasioita eli kirjautuneena mobiiliin. 2 muuta tuli vaan puhelimeen ja op kuvakkeesta näkyy saapuneet viestit lkm 1. Klikkaan ja en anna id:tä ja ilmo katoaa.

Olin aivan varma et nyt on huijarit liikkeellä, taatusti en anna id:tä tuollaisiin ilmoituksiin.

Mut nyt kun kirjauduin toisella laitteella niin noi 2 vikaa näkyy saapuneita e-laskuina. Eli ihan ok ovat. Ekassa oli jotain pankin omasta vakuutusyhtiöstä, tätä en ole löytänyt.

Mut onhan ne nyt idiootteja siellä pankissa kun tuollaisia lähettelevät.

Kellään muulla kokemusta ?

Re: Op ilmoitukset

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   13.6.25 09:37:08

Siis sulla on op:n sovellus ja ihmettelet, että sovelluksesta tulee ilmoituksia?

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   13.6.25 09:37:52

Ne saa muutettua niin ettei ilmoituksia tule.

Huonosti infottu kyllä. Itsekin ihmettelin kun ilmoitus e-laskusta tuli, mutta ei käynyt kyllä mielessäkään klikkailla sitä.

Lähettäjä: Huijaus 
Päivämäärä:   13.6.25 09:59:01

Jos ei viiteen vuoteen ole tullut ilmoituksia ja nyt tulee ja vielä kehotetaan antamaan id , niin kyllähän sitä hyppää kattoon.

Erittäin hämäävä tuo eka ilmoitus, kun ei mitään laskuja tms ole sillä saralla.

Tarkistin asetuksista et Erittäin tärkeät ilmoitukset ovat laittaneet päälle, mutta eihän nyt joskus tulevaisuudessa erääntyvä elasku ole mitenkään Erittäin tärkeä.

Juuri kun ovat opettaneet mummoille et mitään ei klikata ja tunnuksia ei anneta viesteihin tai puheluihin, niin nyt kääntävät homman päälaelleen.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   13.6.25 10:01:44

Mulla on aina ollut ilmoitukset päällä. En kylläkään ole niitä klikkaillut, ihan vaan lukenut.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.