Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tulinko ghostatuksi lopullisesti?

Lähettäjä: surku 
Päivämäärä:   12.6.25 22:39:30

Miehen kanssa tapailtiin, hän kertoi minusta äidilleen, sanoi monesti haluavansa minut omakseen yms...Yhtäkkiä lakkasi vastaamasta, soitin aamuinilloin parin päivän ajan ja lähettelin ihmetteleviä viestejä että olenko loukannut häntä jotenkin.

Vastasi : "Hei vttu mul palaa hermo ko paha tilanne ja nyt ei kiinnosta yhteydessä kenenkään kans. Ei henkilökohtaista mut nyt @!#$ jokunen ihminen ja haluun rauha"

Taustatietona että hän on istunut linnassa aiemmin, onkohan taas jossain ongelmissa...kaveriltaan kysyin kun ei ensin vastannut että onko sillä kaikki kunnossa ja voiko soittaa sille, niin kaveri vastasi "totta sillä on kaikki kunnossa" ja kun kysyin että mikä kyrsii niin sanoi että ei se oikeen sanonut sen enempää mutta ei udellutkaan.

Onko vika minussa? :')

Re: Tulinko ghostatuksi lopullisesti?

Päivämäärä:   12.6.25 22:41:02

Ja miten toimisitte itse, painostaisitteko että ei tälleen voi toimia, vai antaisitteko olla koko homman?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.6.25 22:42:25

Mene terapiaan, äläkä deittaile ketään

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   12.6.25 22:42:39

Antaisin todellakin olla.

Lähettäjä: @ 
Päivämäärä:   12.6.25 22:44:23

Antaisin olla koko homman koska en pystyisi olemaan missään tekemisissä ihmisen kanssa joka on ollut vankilassa.

Päivämäärä:   12.6.25 22:45:19

Mies istunu linnassa ja käyttäytyy noin, ei hitto mikä saalis!! Pidä todellaki kiinni ja soita aamunilloin, kyllä se siitä vielä.

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   12.6.25 22:46:24

Tuon tyypin unohtaisin täydellisesti. Jotain on ihmisessä vialla jos tapailee rikollisia. Narkkareita ja juoppoja. Katso peiliin oletko mielestäsi täysjärkinen vai addiktioitunut narkkari.

Päivämäärä:   12.6.25 22:47:14

Taustatietona vielä, että olen aivan rakastunut ja hänkin osoitti kiintymyksen todella selvästi sanoin ja teoin. Osaan olla myös välillä ärsyttävä ja tiedänkin että loukkasin hänen tunteitaan yhdessä asiassa josta haluaisin pyytää anteeksi.

Niin onko tuo käytös oikeutettua jos olen loukannut häntä? Hän siis kysyi olenko ollut sängyssä jonkun muun kanssa hänen jälkeen ja vastasin rehellisesti, koska emme olleet sopineet mitään ja hän ei ollut hetkeen tullut luokseni toiseen kaupunkiin vaikka lupasi. Käyttäytyi siis ihan normaalisti kyllä tuon jälkeen, mutta olisiko voinut vetää herneen nenään myöhemmin tuosta

Päivämäärä:   12.6.25 22:48:36

No, en ole missään vaiheessa väittänyt olevani täysjärkinen, ehkä siksi tollaset kiehtoo kun ne hyväksyy mut sellaisena kuin olen...Narkkari en kuitenkaan ole

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   12.6.25 23:22:01

Joo unohda.

Päivämäärä:   12.6.25 23:31:38

Voitteko perustella että miksi olette sitä mieltä että pitäisi unohtaa?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   12.6.25 23:39:05

Olet selvästi itsekin ongelmainen tapaus, eikä kaksi ongelmaista ole millään tavalla hyvä yhdistelmä.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   12.6.25 23:50:39

Ihan kertomasi perusteella kannattaa unohtaa. Sinä olet ripustautuja ja mies sellainen jotka riepottelee ripustautujia miten haluaa.

Päivämäärä:   12.6.25 23:52:34

Epävakaasti käyttäytyvä entinen linnakundi, ei todellakaan jatkoon.

Päivämäärä:   13.6.25 00:30:02

Mun mielestä sun kannattaa pommittaa sitä viestein ja puheluin, kyllä se siitä vielä kouliintuu. Kuulostatte sopivan tosi hyvin yhteen, molemmat ihan pimeitä.

Lähettäjä: säälittävyys 
Päivämäärä:   13.6.25 00:34:27

Kysytäänkö tätä joka viikko?

Lähettäjä: huhhuh 
Päivämäärä:   13.6.25 00:40:30

"Taustatietona että hän on istunut linnassa aiemmin"

Juu ei, ei jatkoon.

Päivämäärä:   13.6.25 01:01:03

"Niin onko tuo käytös oikeutettua jos olen loukannut häntä?"

Anteeksi, mutta onko sinulla jotain isompia ongelmia muodostaa ihmissuhteita? Olet ilmeisesti sen lisäksi läheisriippuvainen. Oikeasti unohda tuo mies, unohda selittelyt ja anteeksi pyytäminen. Ei, mikään ei oikeuta tuollaiseen käytökseen. Ei kuulosta alkuunkaan terveeltä, ei sinun eikä miehen käytös.

Lähettäjä: Hertta 
Päivämäärä:   13.6.25 01:59:57

Minun puolestani saisi olla rauhassa lopun ikänsä etkä nyt helkkarissa ala kavereilta kysellä.

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   13.6.25 05:16:57

Monella linnassa olleella on epäsosiaalinen persoonallisuushäiriö. Pystyvät ilmaisemaan lähinnä vihaa, mutta välillä kyllä myös sanoa mitä toinen haluaa kuulla. Kulissi ei pysy kauan kerrallaan pystyssä.

Lähettäjä: Löpö 
Päivämäärä:   13.6.25 06:20:26

Nyt vähän arvostusta itseä kohtaan aloittaja.
Ei miesten perässä ensinnäkään pidä juosta ja toisekseen, löydät kyllä paremman vaihtoehdon.

Päivämäärä:   13.6.25 06:49:32

Kyllä, vika on sinussa. Et vaan tajuu.

Lähettäjä: sykiatri 
Päivämäärä:   13.6.25 06:52:54

Jos saan arvata niin aloittaja on tonnikeiju ja pää ei toimi muutenkaan täysillä. Ei muuten voi käsittää rikollisten kanssa veljeilemistä. liikalihavuus ja sekava pää on otollinen hyväksikäytölle.

Lähettäjä: wt 
Päivämäärä:   13.6.25 07:33:04

"Taustatietona vielä, että olen aivan rakastunut ja hänkin osoitti kiintymyksen todella selvästi sanoin ja teoin. Osaan olla myös välillä ärsyttävä ja tiedänkin että loukkasin hänen tunteitaan yhdessä asiassa josta haluaisin pyytää anteeksi.

Niin onko tuo käytös oikeutettua jos olen loukannut häntä? Hän siis kysyi olenko ollut sängyssä jonkun muun kanssa hänen jälkeen ja vastasin rehellisesti, koska emme olleet sopineet mitään ja hän ei ollut hetkeen tullut luokseni toiseen kaupunkiin vaikka lupasi. Käyttäytyi siis ihan normaalisti kyllä tuon jälkeen, mutta olisiko voinut vetää herneen nenään myöhemmin tuosta"

Menit antamaan siis pesää jollekin muulle kun miestä ei näkynyt hetkeen vaikka olet ihan rakastunut? Ja ilmeisesti tämä asia on nyt roikkumassa ilmassa niin sanotusti.
Tyypillä voi olla joo meneillään jotain typerää kuten kaman kanssa pelaamista, mutta voi myös olla ihan vaan heivannut sinut siksi että vosuilet ympäriinsä.

Vai luulitko että miehestä ei tule mitään kuulumaan ennenkuin annoit toiselle? Vai kuuluuko tuollainen toiminta tuohon " ärsyttävyyteesi "? Pitääkö mielestäsi erikseen sopia ettei panna muita koska muuten tottakai pannaan? Tämä saattoi miehelle olla sellainen juttu, että häntä ei enää vaan kiinnosta.

Älä hengaa linnatyyppien kanssa äläkä vosuile ympäriinsä jos jonkun kanssa hengaat.

Lähettäjä: Mjfff 
Päivämäärä:   13.6.25 07:36:04

Hän pyytää sua jättämään rauhaan joten kunnioita nyt toisen pyyntöä hemmetti.

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   13.6.25 07:41:49

Mt-ongelmainen + linnakundi, mikä voisikaan olla parempi yhdistelmä. Not.

Päivämäärä:   13.6.25 07:43:38

Joskus näitä aloituksia lukiessa tulee välitön tunne, kuinka onnekas olenkaan elämässä ja kuinka kiitollinen olen kaikesta, vaikka ei se aina ruusuilla tanssimista ole! Olen kiitollinen, etten koskaan olisi vastaavassa tilanteessa :D

Lähettäjä: () 
Päivämäärä:   13.6.25 07:45:52

Mt-ongelmainen valehteleva linnakundi, ja tosi ihana tietenkin. Mitäpä jos aloittaja hakisit apua tuohon läheisriippuvuuteesi? Kummankaan käytös ei ole normaalia.

Lähettäjä: Uuh 
Päivämäärä:   13.6.25 08:26:38

Taitaa olla miehet vähissä....

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   13.6.25 08:30:34

Siis "tosi rakastuneena" menet sänkyyn toisen kanssa jos tapailukumppani ei tulekaan luoksesi, ja nyt ihmettelet että onkohan loukkaantunut...
Siis ei mieskään miltään huippusaaliilta kiinnosta mutta ei oma käytöksesikään hyvää ole. Lakkaa häiriköimästä ja siirry seuraavaan, ellet ole jo siirtynytkin ;)

Lähettäjä: Tuus 
Päivämäärä:   13.6.25 08:37:45

Suurin osa ihmisistä osaa käsitellä vitutustaan eikä käyttäydy huonosti tapailu tai seurustelukumppaniaan kohtaan. Tuolla tyypillä on todennäköisesti ongelmia niin paljon, että saa vedettyä aloittajankin sotkuihin jos tuosta joku suhde syntyy.
Otsikon kysymykseen vastaus: toivottavasti.

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   13.6.25 08:40:04

Mitä sä tollasessa näet. Varmasti on maailmassa mukavia ja ei-rikollisia miehiä sullekin.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   13.6.25 08:44:13

Niinpä, asiallinen tapa käsitellä v*tutusta olisi tietenkin sanoa suoraan, että hei loukkasit minua kun menit sänkyyn toisen kanssa, eiköhän tää ollut tässä.

Toisaalta tuossa kohtaa pitää jo ymmärtää yskä, jos toinen lakkaa vastaamasta, sitten pyytää rauhaa, niin sitten annetaan olla. Ei laitella viestejä, ei soitella kavereille. Uuttä matoa vaan koukkuun.

Päivämäärä:   13.6.25 08:46:20

Anna olla ja välttele jatkossa linnakundeja.

Ja sykiatri voi vetää läpi kuluneen läski-korttinsa anaaliinsa ja pitää sen siellä.

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   13.6.25 08:46:55

Kuulostatte molemmat moniongelmaisilta elämämkoululaisilta, joiden ei kannata yrittää minkäänlaista suhdetta, ennen kuin saa omat asiansa järjestykseen.

Päivämäärä:   13.6.25 11:57:10

Ymmärrän että helpommin sanottu kuin tehty mutta koita ajatella vähän myös järjelläkin suurten tunteiden sijasta. Linnakundi jolla persoonallisuushäiriö, miksi haluat ehdoin tahdoin ongelmiin?

Päivämäärä:   13.6.25 19:14:29

Olen itse korkeakoulutettu ja omat mt-ongelmat ei näy arjessa koska lääkitsen niitä, käyn hyvissä töissä yms..

Eksäni tällä hetkellä vankilassa sekin, tosin ei väkivaltarikoksesta.

Nyt sitten pari päivää kuumeisesti viestitellyt ja somesekstaillut tän varatun(?) kaverin kanssa, voi hyvää päivää mikä mua vaivaa...

Ps. onko mun vika jos tää kaverinsa sanoo olevansa sinkku, somessa vaan yhteiskuvia jonkun naisen kanssa ja toisessa ig:ssä lukee naisen nimi

Lähettäjä: Mira 
Päivämäärä:   13.6.25 19:57:30

Unohda nämä "linnakundit".

Lähettäjä: sykiatri 
Päivämäärä:   13.6.25 20:10:39

Piste ei tiedä että sykiatri on näitä tapauksia käsitellyt joka päivä ja tietää mistä puhuu.Jonnet ei vaan tajuu.

Lähettäjä: Ainokainen 
Päivämäärä:   13.6.25 20:11:16

Tottakai vika on sussa. Mokasit homman siinä kohtaa kun olit toisen kanssa. Eikä sun tartte tosta varatusta kaverista olla huolissaan, ei siitä mitään kuitenkaan tule. Sen naista kuitenkin varoisin. Se kun saattaa olla hieman eri mieltä siitä, mikä on sun syysi.

Joten kyllä nyt näyttää hyvin siltä että ne sun mt-ongelmat hyvinkin hallitsee ja vaikeuttaa sun elämää.

Päivämäärä:   13.6.25 20:41:52

Menin toisen kanssa sänkyyn koska mies piti pitkään hiljaiseloa, ja mm teki oharit kerran kun lupasi viedä minut lentokentälle, niin yhtäkkiä ei mitään sinä päivänä kuulunutkaan eikä pahoitellut. Ja sanoi että mun ei tarvitse olla toisten kanssa koska hän hoitaa homman mutta silti ei vaivaudu tulemaan mun luokse kotikaupungistaan vaikkei ole töissä

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   13.6.25 20:50:23

Eli haet hyväksyntää ja huomiota jostain syystä makaamalla rikollisten ja mt-ongelmaisten kanssa. Eipä tuo koulutus kauheasti siihen auta. Terapiaa kannattaa jatkaa, ja opetella elämään välillä yksin. Toivottavasti olisi edes provo.

Lähettäjä: Påp 
Päivämäärä:   13.6.25 20:52:24

Kyllähän ne mt-ongelmat näkyy. Juuri tuollaisena sekavana, vastuuttomana ja impulsiivisena käytöksenä.

Päivämäärä:   13.6.25 21:00:48

Ei tarvitse olla vankikundikaan, "pelkkä" ohareiden tekokin on jo bye bye. Mitä hän sanoi kun kysyit että missäs olet, lento lähtee?

Lähettäjä: billia 
Päivämäärä:   13.6.25 21:54:44

Kyllä aloittaja sun vakavat mt ongelmat loistaa kilometrin päähän.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   15.6.25 08:33:40

"mm teki oharit kerran kun lupasi viedä minut lentokentälle, niin yhtäkkiä ei mitään sinä päivänä kuulunutkaan eikä pahoitellut."
No toi jo riittäisi mulle että heippa.

Päivämäärä:   16.6.25 00:07:54

Sanoi ettei ollut bensarahaa ajaa kaupungistaan mua heittämään, hän on pienituloinen jollain osa-aika oppisopimuksella

Lähettäjä: Säde 
Päivämäärä:   16.6.25 10:11:12

Uu, ihanaa wt-draamaa. Tai sitten provo. Epäilen jälkimmäistä, mutta leikitään, että olisi oikea tilanne kyseessä.

Missä maailmassa ja minkälaisissa piireissä ap elää, kun siihen mahtuu vankilassa olleita elämäntapaluusereita JA heti löytyy tyyppi, jonka kanssa pettää kumppaniaan? :D

Toinen juttu: Tuo miehen viestin ulosanti on niin puhdasta wt:tä kuin olla voi.
"Hei vttu mul palaa hermo ko paha tilanne ja nyt ei kiinnosta yhteydessä kenenkään kans. Ei henkilökohtaista mut nyt @!#$ jokunen ihminen ja haluun rauha" -> NORMAALI, sivistynyt ihminen olisi muotoillut viestin vaikka näin: " Hei voitko nyt lopettaa yhteydenotot? Elämässä on tällä hetkellä hankala tilanne ja kaipaan omaa rauhaa."

Lähettäjä: hei 
Päivämäärä:   16.6.25 12:28:13

Täällä koitetaan vetää tätä aloittajaa johonkin normi-ihmisten muottiin. Ei sovi. Näköjään aloittaja ja häiriöinen linnakundi sopivat hyvin toisilleen ja rakastavat draamaa ja epävakaisuutta. Onnea!

Päivämäärä:   16.6.25 12:33:51

Elämän korkeaa koulua on tullut ilmeisesti käytyä.

Päivämäärä:   16.6.25 12:36:58

Ei se sua hyväksy, sä vaan satuit olemaan siinä. Nyt sitä ei kinos. Vetää kamaa ja tekee omii juttui. Mun asiakkaat on tollasia.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.