Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miehet deittisovelluksessa

Lähettäjä: shhss 
Päivämäärä:   11.6.25 19:36:26

Tein pari viikkoa sitten elämäni ensimmäisen profiilin deittisivuille.

Laitoin sinne oman pituuteni ja toiveen, että mies on max 180 cm. Miehen pitää olla raitis ja savuton, itsekin olen.

Miksi ihmeessä miehet ottavat yhteyttä kertoen, että "olen pitkä 193 cm" ja "En juo paljoa, joskus tulee otettua".

En viehäty liian pitkistä miehistä, joten jos kertoo olevansa yli 180 cm niin kertoo, ettei ole lukenut profiiliani. Enkä muutenkaan ymmärrä, miksi miehet leuhkivat pituudellaan, kun minä en halua yli 190 cm miestä. Toivon max 180 cm miestä. Saa olla myös lyhyempi, ei haittaa yhtään. Se 180 cm on maksimipituus.

Ja kun toivon miehen olevan raitis ja savuton, niin en viehäty siitäkään, että "joskus käyn kavereiden kanssa kaljalla" ja "en polta vakituisesti".

*huoh*

Ikähaitari on 35-45 vuotta, mutta todella paljon tulee yhteydenottoja yli viisikymppisiltä miehiltä, jopa yli kuusikymppisiltä. Ja myös alle kolmekymppisiltä.

Jotkut ovat täysin pervoja ja kertovat tämän jo ekassa viestissään. Jotkut jatkavat pervoilujaan, vaikken vastaa edes ensimmäiseen viestiin. Moni on pettämässä vaimoaan, eli ei ole mikään avoin suhde vaan ihan suora pettäminen. Moni ehdottaa ihan suoraan seksiseuraa ja muualla asuvat kertovat olevansa tulossa tänne työreissulle ja haluavansa panna. Aika monelta olen saanut kuulla, minkä kokoinen kalu heillä on.

Ja joku, joka vaikutti viesteissä alkuun yllättävän fiksulta mieheltä, alkoikin yhtäkkiä jankata ja halveksia minua. Ja siis jäi jankuttamaan ja jankkaamaan ja jankkaamaan. Totesin siihen, että kiinnostus lopahti täysin, heihei.

Taidanpa poistaa profiilin. Tarkoitus oli etsiä ihan vain ystävää ja ehkä parisuhdetta. Mutta toistaiseksi on tullut vastaan vain pervoja ja dorkia.

Re: Miehet deittisovelluksessa

Lähettäjä: i 
Päivämäärä:   11.6.25 19:47:42

Mikset vaan blokkaa tuollaisia samantien? Jos niistä kerran näkee etteivät edes osaa lukea, en vaivautuisi edes vastaamaan.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.6.25 19:49:32

Blokkaa nuo tosiaan heti.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   11.6.25 19:54:18

Eiks tästä jauhettu riittävästi jo viimeksi? Joo, deittisovelluksissa tulee vastaan lukutaidottomia seksinvonkaajia.

Päivämäärä:   11.6.25 20:27:10

Jauhettu missä? En minä muista nähneeni täällä mitään keskustelua aiheesta enkä ole itsekään "viimeksi" osallistunut mihinkään jauhamiseen.

Sen aiemman keskustelun saa toki linkittää eikä vain aukoa päätään...

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   11.6.25 20:31:00

Sellaista se on, ei ne varmaan edes lue profiileja. Blokkaisin suoraan enkä kuluttaisi tuollaisiin yhtään aikaa.

Päivämäärä:   11.6.25 20:40:05

Yrittänyttä ei laiteta. On niitä perheitäkin perustettu ihmisen kanssa, joka ei oikeasti kiinnosta.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   11.6.25 20:40:57

MiViLa

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   11.6.25 21:00:11

Minusta on outoa, jos joku ulkoinen asia määrittää noin paljon. Enemmän viehättää ihmisen tapa kantaa itseään kuin se, että onko hän pituudeltaan 160 cm vai 200 cm. Kunhan muu täsmää, niin ei kiinnosta tuollaiset seikat.

Päivämäärä:   11.6.25 21:51:48

Ällö: Tuota minäkin ihmettelen. Miksi ihmeessä kertoo ekassa viestissä "Hei! Olen 192 cm ja vähän yli 100 kg", kun voisi kertoa jotain ihan muuta. Voisi jättää pituuden ja painon kertomatta ja kertoa vaikka jotain mielenkiintoista itsestään, joka johtaisi tapaamiseen, jonka perusteella voisin sitten vaikka kiinnostuakin, VAIKKA kyseinen henkilö olisikin yli 190 cm.

Mutta kun en itse ole kovin pitkä, eikä pitkät miehet lähtökohtaisesti viehätä, niin ei todellakaan viehätä myöskään ihmiset, jotka kertovat itsestään pituuden, kun kertovat vain yhden asian.

Mutta monet naiset haluavat pitkän miehen, ja siksi miehet kuulemma valehtelevat pituutensa. Jotkut kuulemma väittävät olevansa yli 190 cm, vaikka ovat oikeasti 180 cm. Eli kannattaisiko lukea vaikka se naisen profiili läpi...

Päivämäärä:   11.6.25 22:37:25

Missä tämmöistä menoa on? Olen kolme vuotta ollut sinkkuna ja käytän mm. Tinderiå, Valoa, Badoota, Okcupidia, Faceboot datingia ja Bumblea. Mutta olenkin todella nirso, joten hyvin harvoin tulee match ja muissahan mies ei voi kirjoittaa ilman matchia kuin noista Badoossa.

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   13.6.25 20:53:05

Pysy vaan sinkkuna

Päivämäärä:   13.6.25 21:54:18

Se on muuten hauska. Tämmösenä 30 vuotiaana tuntuu että kaikki oman isän ikäset kyllä jaksaa kiinnostua. Vaikka sanoo hakevan omaa ikäluokkaa.

Lähettäjä: mada 
Päivämäärä:   14.6.25 16:29:21

"Se on muuten hauska. Tämmösenä 30 vuotiaana tuntuu että kaikki oman isän ikäset kyllä jaksaa kiinnostua. Vaikka sanoo hakevan omaa ikäluokkaa."

Niinpä. Mikähän kumma siinä on, että kun hakee max 30 v seuraa omanikäisistään, niin viestejä tulee lähinnä viisi-kuusikymppisiltä.

Lähettäjä: Eikä 
Päivämäärä:   14.6.25 17:02:46

Eiköhän tuo pituushomma johdu siitä, että miehet olettavat vain pitkien kelpaavan ja tulkitsevat tekstisi niin, että olet tarkoittanut min. 180 cm. Mutta ihan todella raivostuttava ajattelutapa joka tapuksessa

Päivämäärä:   14.6.25 17:30:31

Ei tarvitse olettaa yhtään mitään, kun selkeästi sanotaan, että "miehen maksimipituus saa olla 180 cm, en viehäty sitä pidemmistä miehistä". Olen myös kertonut oman pituuteni, 162 cm. Eli ei pelkoa, että alle 180 cm mies joutuisi katsomaan minua ylöspäin.

Lähettäjä: siis 
Päivämäärä:   14.6.25 17:33:11

Miksi ystävän pituudella on sinulle merkitystä?

Päivämäärä:   14.6.25 17:58:44

"Miksi ystävän pituudella on sinulle merkitystä?"

Koska en pysty kiinnostumaan kenestäkään romanttisessa mielessä, jos hän ei kiinnosta minua ystävänä. En hae ensisijaisesti parisuhdetta vaan ystävyyssuhdetta, josta tilanne voisi edetä parisuhteeksi.

Jos tärkein asia, jonka mies itsestään kertoo on hänen pituutensa, niin hän ei kiinnosta minua edes ystävänä.

Päivämäärä:   14.6.25 17:59:33

"Lähettäjä: siis
Päivämäärä: 14.6.25 17:33:11

Miksi ystävän pituudella on sinulle merkitystä?"

Koska sinä et osaa lukea.

Lähettäjä: y.y. 
Päivämäärä:   14.6.25 23:48:33

"Lähettäjä: siis
Päivämäärä: 14.6.25 17:33:11

Miksi ystävän pituudella on sinulle merkitystä?"

Miksi ne ystäväksi haluavat miehet kertovat pituutensa?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.