Lähettäjä: shhss
Päivämäärä: 11.6.25 19:36:26
Tein pari viikkoa sitten elämäni ensimmäisen profiilin deittisivuille.
Laitoin sinne oman pituuteni ja toiveen, että mies on max 180 cm. Miehen pitää olla raitis ja savuton, itsekin olen.
Miksi ihmeessä miehet ottavat yhteyttä kertoen, että "olen pitkä 193 cm" ja "En juo paljoa, joskus tulee otettua".
En viehäty liian pitkistä miehistä, joten jos kertoo olevansa yli 180 cm niin kertoo, ettei ole lukenut profiiliani. Enkä muutenkaan ymmärrä, miksi miehet leuhkivat pituudellaan, kun minä en halua yli 190 cm miestä. Toivon max 180 cm miestä. Saa olla myös lyhyempi, ei haittaa yhtään. Se 180 cm on maksimipituus.
Ja kun toivon miehen olevan raitis ja savuton, niin en viehäty siitäkään, että "joskus käyn kavereiden kanssa kaljalla" ja "en polta vakituisesti".
*huoh*
Ikähaitari on 35-45 vuotta, mutta todella paljon tulee yhteydenottoja yli viisikymppisiltä miehiltä, jopa yli kuusikymppisiltä. Ja myös alle kolmekymppisiltä.
Jotkut ovat täysin pervoja ja kertovat tämän jo ekassa viestissään. Jotkut jatkavat pervoilujaan, vaikken vastaa edes ensimmäiseen viestiin. Moni on pettämässä vaimoaan, eli ei ole mikään avoin suhde vaan ihan suora pettäminen. Moni ehdottaa ihan suoraan seksiseuraa ja muualla asuvat kertovat olevansa tulossa tänne työreissulle ja haluavansa panna. Aika monelta olen saanut kuulla, minkä kokoinen kalu heillä on.
Ja joku, joka vaikutti viesteissä alkuun yllättävän fiksulta mieheltä, alkoikin yhtäkkiä jankata ja halveksia minua. Ja siis jäi jankuttamaan ja jankkaamaan ja jankkaamaan. Totesin siihen, että kiinnostus lopahti täysin, heihei.
Taidanpa poistaa profiilin. Tarkoitus oli etsiä ihan vain ystävää ja ehkä parisuhdetta. Mutta toistaiseksi on tullut vastaan vain pervoja ja dorkia.
|