Lähettäjä: .
Päivämäärä: 11.6.25 16:05:30
15v ei ole ilmeisesti ymmärtänyt jäähdytysnesteen vakavuutta vaan luullut että toimii kuten alkoholi. Moni luulee että desinfiointiaine toimii aivan samalla tavalla kuin alkoholi alkoholimäärän takia vaikka näinhän ei ole.
Mulla itsellä oli sisaruksen kanssa tosi paljon riitaa lapsena. Ei todellakaan tullut edes mieleen myrkyttää omaa sisarusta mutta se riitaisuus tuli pitkälti kateudesta, sillä nuorempi sisarus oli aina selvästi enemmän vanhempieni suosiossa. Uutisessa kun mainittiin että pitkää riitaa ollut lapsien kesken. Minun piti tehdä kotityöt pikkupennusta aikuisuuteen asti ja minulta odotettiin paljon apua jo perhen yritykseen ihan pikkumuksusta saakka samalla kun sisaruksen ei tarvinnut edes omaa huonetta siivota. Samalla synttäreitänikin unohdettiin mutta ei koskaan sisarukseni. Jos otin asian esille vanhemmat vähätteli minun tunteita aiheeseen ja kielsi asian joka johti että tunsin ettei minua kuunneltu ja muutuin aika haastavaksi sen takia jopa vanhemmilleni huutamisen ja itkuraivareitten kautta ja haukkumisen. Edelleenkin minulla näkyy se kateus piirre helposti. Jonkun häissä saatan olla kateellinen kun ne ei ole minun ja tulee olo että se olisi muka minulta pois. Tiedostan kyllä sen, joten se ei näy ulospäin eikä vaivaa pitkään. Nyt kun olen muuttanut pois kotoa jo monet vuodet niin tulen hyvin toimeen sisarusten kanssa kun sitä perhedynamiikkaa ei enää näy kun kaikilla on omatkin elämät.
En puolusta tuota tekoa, se oli todella älytön, mutta jostain syvemmältä perhedynamiikasta se varmasti tulee. Tietääkseni tässä ei ollut murhayritystä vaan yritti saada vaan humalaan tietämättä mitä myrkkyjä on antanut. Kenties pelästynyt nähdessään että tilanne onkin vakava ja lukittautunut huoneeseen katumaan ja piiloon. Moni tunnelukossa oleva lapsi varsinkin jos väkivaltaa on perheessä ei uskalla hakea apua aikuiselta. Tai voi toki olla että on vaan puhdas narsisti sekopää.
|