Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mies ei halua kulkea yhdessä julkisilla paikoil

Lähettäjä: Rrä 
Päivämäärä:   11.6.25 12:23:39

Mitä muut on siitä mieltä, että vakiintunut, yhdessä asuva pariskunta ei voi liikkua julkisesti omalla asuinpaikkakunnalla?

Olisiko teistä ok se että kaupassa käytäisiin aina erikseen tai ajetaan naapurikaupunkiin? Missään julkisilla paikoilla ei voi omalla kylällä liikkua. Itseä alkaa yhdessä asuessa tämä rassammaan, ja olen jo miettinyt lähtöä vaikka kaikki muuten hyvin.

Eikä ketään varmaan yllätä että syynä on miehen entinen nainen. Minulle täysin vieras ihminen jolle en mitään ole tehnyt. Tämä nainen on tekemisissä miehen perheen kanssa ja kiusaa humalassa miestä ja miehen lapsia ja äitiä yli vuoden jälkeen erosta. Tuntuu epäreilulta että näin voi tehdä mutta minä en voi käydä kumppanini kanssa kaupassa, kesätapahtumissa tai missään 40 kilometrin säteellä.

Re: Mies ei halua kulkea yhdessä julkisilla paikoil

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   11.6.25 12:24:48

Syynä ei ole tuo nainen, vaan se, että mies antaa hänen vaikuttaa nykyiseen suhteeseen.

Lähettäjä: .-. 
Päivämäärä:   11.6.25 12:26:21

Lähettäjä: -
Päivämäärä: 11.6.25 12:24:48

Syynä ei ole tuo nainen, vaan se, että mies antaa hänen vaikuttaa nykyiseen suhteeseen.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   11.6.25 12:26:35

Mitä mies teki sille naiselle?

Lähettäjä: -.- 
Päivämäärä:   11.6.25 12:27:12

Onko ne oikeasti eronnut vai miehellä 2 perhettä?

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   11.6.25 12:27:43

Mitä se entinen nainen siis tekisi, jos tulisi kaupassa vastaan?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.6.25 12:29:14

No ei ole ok. Nsiselle lähestymiskielto ja jatkatte elämää. Jos rikkoo lähestymiskieltoa, tulee se hänelle kalliiksi.

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   11.6.25 12:38:44

Kuulostaa ihan absurdilta. :D Kuten aiemmin jo sanottu, niin syy ei ole tuo nainen, vaan se, että miehesi antaa noin tapahtua. Mä en kuuna päivänä olisi tuollaisessa suhteessa, jossa mies kohtelee mua noin häpeällisesti.

Lähettäjä: mä 
Päivämäärä:   11.6.25 12:44:12

No en jaksais katsella moista. Mitä tapahtuisi jos nainen näkisi teidät yhdessä? Miksi ihmiset on sen kanssa tekemisissä jos kiusaa? Onko miehen lapset siis kyseisen naisen lapsia?

Lähettäjä: perusjuttu 
Päivämäärä:   11.6.25 12:57:57

Lähettäjä: .-.
Päivämäärä: 11.6.25 12:26:21

Lähettäjä: -
Päivämäärä: 11.6.25 12:24:48

^Tämä. Ja siis luultavaahan on että miehesi on edelleenkin tuon kanssa suhteessa selkäsi takana, ja SE on se varsinainen syy miksei halua että teidät nähdään yhdessä.

Päivämäärä:   11.6.25 12:57:57

Mä: ei ole yhteisiä. Nainen soittelee humalassa miehen teini-ikäiselle tyttärelle ja solvaa hänelle isäänsä.

Naisella on lapsia jotka ovat olleet pieniä kun he ovat olleet yhdessä. Näistä lapsista lähettelee videoita miehelle ja miehen äidille jossa 'itkevät isiä". Mieheni ei siis ole lasten isä, ja lasten biologinen isä on mukana kuvioissa kyllä.

En edes tiedä kaikkea kun en ole halunnut vaivata päätä asioilaöa joihin en liity niin en edes tiedä kaikkea ja pyysin miestä omemaan kertomatta mitään. Sen tiedän että on ollut mm. perättömiä ilmiantoja naisen taholta ja kai mies sen jälkeen on tehnyt tästä poliisiasian. Nää kaikki on siis tapahtunut meidän yhdessä ollessa ja tätä perheen kanssa kahvittelua tapahtuu yhä. Kuulemma niiden lasten takia joilla tää nainen pelaa. Miulle ihan sama vaikka olisivat anopin kanssa bestiksiä, asia ei minulle kuulu enkä sillä halua päätöni vaivata, mutta mies ei oikein ymmärrä että minä en välttämättä halua käydä hänen vanhemmillaan, etenkään kun ei voida edes kahvileipää matkalla ostamassa...

Päivämäärä:   11.6.25 13:10:38

Sua huijataan ja kovaa. :D miehes selkeästi häpee sua. Miks oot tollanen tossu?

Lähettäjä: mä 
Päivämäärä:   11.6.25 13:44:56

Miksi mies ja lapsensa ei vaan estä kyseistä naista? Miksi antavat soitella ja häiriköidä?? Tosi outo kuvio.

Lähettäjä: D 
Päivämäärä:   11.6.25 13:46:22

Miehellä on "yli vuosi" (mutta alle kaksi vuotta?) erosta ja nyt olette jo "vakiintunut pariskunta"?

Olisiko tässä syy siihen edellisen naisen käytökseen? Mies on takuulla pyörittänyt teitä samaan aikaan.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   11.6.25 13:47:21

"Kuulostaa ihan absurdilta. :D Kuten aiemmin jo sanottu, niin syy ei ole tuo nainen, vaan se, että miehesi antaa noin tapahtua."

No ihan näin. Ja itse siunaat tämän käytöksen myös alistumalla siihen.

Teini-ikäiselle tietysti rauha moiselta kaholta ja puhelut estoon ja pois someista jnejne. Tossut !

Lähettäjä: ö 
Päivämäärä:   11.6.25 13:49:56

sillä on varmaan jo joku kolmas...

Päivämäärä:   11.6.25 13:56:50

Ei tosiaan ole ok, ettei puolison kanssa voi koskaan kulkea julkisesti yhdessä.

Miehellä on luultavasti edelleen suhde sen "exän" kanssa tai sitte sillä on muita suhteita, eikä halua vaikuttaa varatulta.

Joko se on ero tai mies kasvattaa munat ja kulkee ylpeydellä puolisonsa rinnalla julkisesti välittämättä mistään exien olemassaolosta.

Päivämäärä:   11.6.25 14:00:07

D: Me olemme tavanneet heidän eronsa jälkeen . Ja oon ihan satavarma että ei ole pyörittänyt yhtä aikaa. Kun kävin miehen luona ekaa kertaa ihan parin päivän sisällä, oli asunnosta jo ihan ilmiselvää että naista siellä ei asu.
Kyllä vakiintuneesti näkisin sen, että yli puolentoista vuoden seurustelun jälkeen muutin miehen aauinpaikkunnalle ja hommasin täältä vakityöpaikan.

Päivämäärä:   11.6.25 14:02:58

Onko tässä siis kuitenkin ongelmana myös anoppi ja muu suku, joiden mielestä miehen olisi pitänyt pysyä tämän naisen kanssa ja nyt kaveeraavat ja lisäävät vettä myllyyn?

Päivämäärä:   11.6.25 14:04:10

Jos olisi realistinen pelko, että sekakäyttäjäexä saattaa hypätä puukon kanssa selkään, niin väliaikaisena varotoimena hyväksyisin sen, että käydään yhdessä naapurikunnan ruokakaupassa.

Päivämäärä:   11.6.25 14:07:00

En minä rupea miettimään mikä anopin rooli tässä on, kun se kuka anopilla käy ei ole minun asia yhtään. Mutta minun asia on se että minulla itsellä on heihin ok välit. Luontaisesti nyt vähän etäisemmäksi jäävät. Sain tietää näistä kahvitteluista somesta tosi jälkikäteen, eksä jakaa näitä siis anopin seinälle, ja kuvia lapsista "mummolassa"

Päivämäärä:   11.6.25 14:07:58

Myönnän kyllä että tekis mieli piilottaa se anopin FB kokonaan että en näkisi näitä, mutta röyhkeältä sekin tuntuis

Lähettäjä: Ainokainen 
Päivämäärä:   11.6.25 14:41:06

Uskomatonta että joku on noin tyhmä. Kyllä siihen on mies syynä, ettei sun kanssa kehtaa edes kaupassa käydä, ei suinkaan sen eksä.

Nää jotka väittää että joku vainoaa heitä, mutta eivät saa itse asiaa sanottua, saati estoja päälle, valehtelevat. Jos asiasta olisi tehty poliisille ilmoitus, olisi sieltä tullut vastaava ohjeistus. Eli menit sitten muuttamaan miehen luokse salarakkaaksi. Onnittelut valinnastasi.

Päivämäärä:   11.6.25 14:43:31

Ainokainen: Mies kun esti eksän, otti yhteyttä miehen lapseen, lapsi kun esti eksän, otti yhteyttä äitiin.

Päivämäärä:   11.6.25 14:44:37

Ja oot ollut siihen ihan itse tyrkyllä. Mikään ei ole helpompaa kuin jättää tollaselle "mä oon niin aikuinen ja itsenäinen kissa, ettei mua edes kiinnosta -älä siis pliis ees kerro mitään" totuus kertomatta..

Päivämäärä:   11.6.25 14:47:31

Eli nyt on kaikki jo estetty. Miten sitten voi vielä soitella?

Päivämäärä:   11.6.25 14:49:53

Ainokainen: Tää meni niin, että niin kauan kun nainen soitteli ja viestitteli miehelle solvatakseen, niin asia oli ihan sama, ja toivoin jopa että kyllä tästä kaikki vielä asettuu ja miehen ehkä kannattaisi ymmärtää että laiha sopu on parempi kun lihava riita. Kun se lapselle viestien laitto alkoi, meni mulla hermot. Sanoin miehelle että tätä en hyväksy enkä aio stressata, en halua tietää mutta hoida jotenki. Mies soitti poliisille ja sitten nainen alkoi tehdä perättömiä ilmoituksia viranonaisille... Niistä nyt ei seurannut mitään, kun olivat perättömiä mutta onhan tuo älytöntä kiusaa yli vuoden jälkeen erosta, suhde oli kestänyt alle kaks.

Päivämäärä:   11.6.25 14:51:02

Ei enää soittele vissiin kun anopille. Mutta tilanne on siis se että soiteltu on ennen poliisien soittoa aika paljon

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   11.6.25 15:11:28

Miten teidän julkinen esiintyminen liittyy noihin viesteihin? Älkää välittäkö, kyllä se väsähtää kun ei saa vastakaikua. Estätte sen kaikkialla, niin ei voi lähettää viestejä

Päivämäärä:   11.6.25 15:14:01

..: Sehän se tässä rassaa, kun minä en liity nit mihinkään mutta tämä vaikuttaa elämääni joka päivä. En tunne uudelta paikkakunnalta kuin miehen ja hänen vanhempansa

Päivämäärä:   11.6.25 15:16:02

Eipä tuossa oikein auta kuin pakata kamansa ja häipyä, jos mies (ja anoppi) eivät saa elämää normalisoitumaan. Minäkin mietin, että mitä varsinaisesti tapahtuu, jos olette julkisesti yhdessä? Uusi aalto soittelua vai mitä?

Päivämäärä:   11.6.25 16:10:49

"Miehellä on luultavasti edelleen suhde sen "exän" kanssa tai sitte sillä on muita suhteita, eikä halua vaikuttaa varatulta."

Tämäkin on muuten ihan varteenotettava vaihtoehto. Miehellä on kaupungissa toinen (vai kolmas?) nainen jolle ei ole - oho hupsis! - kertonut sinusta mitään, eikä halua että tämä näkee teidät yhdessä. Ja mikäpä olisi loistavampi savuverho tälle kuin sekopääeksä?

Päivämäärä:   11.6.25 16:25:58

Siis sää oikeesti taivut tohon, että mies piilottelee sua ihan kuin häpeis sua. :D miksi ihmeessä olet tuollaisen ilkeän ihmisen kanssa? Et parempaakaan löydä niin sitten tyydytään tuollaiseen? Kynnysmatto olet. Surullista.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   11.6.25 16:28:25

Miehesi on munaton luuseri, jos antaa exän pilata oman muijansa elämän...

Päivämäärä:   11.6.25 16:32:24

Kyl mää sanoisin, että aloittaja on vielä munattomampi kuin miehensä. Taitaa miehellä olla eksä vaan tekosyy, jonka aloittajaraukka uskoo.

Päivämäärä:   11.6.25 16:33:27

Miehellä on vaimo ja sinä olet leikkikalu.

Lähettäjä: Na 
Päivämäärä:   11.6.25 16:34:34

Entinen vaimo ja pari muuta päälle...

Päivämäärä:   11.6.25 17:18:20

Niin siis olet toinen nainen, kai tajuat sen?

Päivämäärä:   11.6.25 17:20:00

Asutaan yhdessä, niin en ymmärrä miten minä mikään toinen nainen voisin olla?

Lähettäjä: Mjfff 
Päivämäärä:   11.6.25 17:21:28

No juuri siten että sun kanssa ei kuljeta missään. Vaimolle sanonut että asuu itsekseen...

Päivämäärä:   11.6.25 17:23:48

Mjff: Ei tää eksä onneksi mikään vaimo ollu, ja me ollaan oltu jo pidemmän aikaa yhdessä mitä he olivat, aika lyhyt suhde ja loppui siihen että nainen on kilari alkoholisti

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   11.6.25 17:29:37

Jos ei mies halua näyttäytyä kanssasi julkisilla paikoilla
a) hän häpeää ulkonäköäsi
b) mies on varattu/hänellä on muita kierroksessa/hän haluaa esiintyä sinkkuna koska etsii uutta naista

Päivämäärä:   11.6.25 17:34:00

Mitä on tapahtunut, kun nainen on nähnyt teidät?

Päivämäärä:   11.6.25 17:35:43

...: Ei hän ole nähnyt, missä olisi kun ei me tosiaan koskaan käydä missään yhdessä?

Lähettäjä: mie 
Päivämäärä:   11.6.25 17:36:00

Sekä aloittaja että mies olette vaan tosi nynnyjä. Miten IHMEESSÄ sä aloittaja olet tommoiseen SUOSTUNUT??? Mitä tapahtuu jos kävelette käsikädessä kylällä??
Tuleeko se ex puukon kanssa ja tappaa teidät molemmat? Vai mitä?

Kyllä tässä pahasti haisee siltä, että sä olet se tyhmä ja sinisilmäinen jota tässä vedätetään.
Ja kuten sanottu, kenet tahansa voi estää somesta, puhelimesta, ihan joka paikasta - jos haluaa...

Päivämäärä:   11.6.25 17:36:33

Eli siis tämä on täysin miehen keksimä ennaltaehkäisykeino? Mitä hemmettiä se mies oikein pelkää?

Lähettäjä: # 
Päivämäärä:   11.6.25 17:40:28

Toinen nainen ja äiti sekä teini-ikäinen tytär on saatu hommaan mukaan salaamaan kuvio miehen vaimolta? No nyt on villiä :D

Lähettäjä: gallop 
Päivämäärä:   11.6.25 17:41:13

Aloittajaa tässä kusetetaan oikein olan takaa.

Lähettäjä: ## 
Päivämäärä:   11.6.25 17:47:57

Olet sanonut miehelle, ettet halua nähdä tai kuulla toisesta mitään? Sanot, että anopin sivuakaan et tahtoisi nähdä, kun saatat nähdä siitä exästä kuvan?

Tässä nyt tulee mieleen, että exä on toki hankala ja takertuva, mutta sinä olet sanonut, ettet halua kuulla naisesta mitään. Ihmisillä nyt on kuitenkin ihmissuhteita eikä niitä joidenkin ero katkaise (esim. se anoppi). Etkä halua käydä miehen vanhemmilla? Miksi ihmeessä et?

En ole koskaan ymmärtänyt näitä, jotka vaatii, ettei exän kanssa saa olla tekemisissä. Minä yrittäisin jopa itse tulla toimeen, jos tulisi jossain vastaan. Jos henkilö olisi oikeasti jotenkin vaarallinen, asia olisi toinen. Näyttää siltä, että miehesi yrittää vaan estää mahdollisen konfliktin. Tietää teidät molemmat omistushaluisiksi.

Päivämäärä:   11.6.25 17:50:58

##: Kuten sanoin, itse yritin ehdotella että koittaisi jotenkin sopia välinsä. Mulle olisi ollut ok vaikka mies tapaisi naisen lapsia ja on ihan ok että miehen äiti tapaa.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   11.6.25 17:53:24

Siis vuoden kestänyt "vakiintunut" suhde, olet muuttanut miehen luo paikkakunnalle mistä et tunne ketään, ja joudut liikkumaan kodin ulkopuolella yksin, koska mies ei halua liikkua kanssasi.

Aloittajan kuva pitäisi laittaa kuvakortiksi sanan "epätoivoinen" kohdalle.

Päivämäärä:   11.6.25 17:54:14

Ja siis risuaita luithan että nainen soittelee ja viestittelee kännissä miehen tyttärelle ja haukkuu miestä? Tekee kuntaan turhia ilmiantoja?

Ymmärrän kyllä ihan jos mies ei halua olla tekemisissä, enkä minä ole kieltänyt. Minusta laiha sopu olisi ollut parempi kuin lihava riita.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   11.6.25 17:55:53

Joko mies häpeää sinua tai sitten sillä on kylillä toinen nainen.

Päivämäärä:   11.6.25 18:46:08

"luithan että nainen soittelee ja viestittelee kännissä miehen tyttärelle ja haukkuu miestä? Tekee kuntaan turhia ilmiantoja?"

Puhelimeen saa estot.

Ja mitä täällä kitiset, odotatko ymmärrystä vai mitä? Etpä ole sitä saanut. Itsepä olet elämäsi valinnut.

Päivämäärä:   11.6.25 18:54:47

Minä en olisi koskaan lähtenyt tuollaiseen kuvioon. Tässä kohtaa lähtisin aloittajan sijassa viimeistään pois siitä.

Päivämäärä:   11.6.25 19:24:09

"Jos vaimoke on melkonenkin läskikasa, niin eipä sen kanssa julkisille paikoille juurikaan haluaisi,
tai jos on muuten ruma kuin variksenpelätin. Mutta näinhän se on toki hyvin harvoin ;- )"

Miksi mies elää melkosenkin läskikasan tai muuten ruman kuin variksenpelättimen kanssa, jos ei sen kanssa julkisille paikoille juurikaan haluaisi?

Päivämäärä:   11.6.25 19:27:13

^ Koska se tekee kotityöt ja siltä saa seksiä. Ei kannata hakea mitään kovin monimutkaisia kuvioita tästä, yleensä yksinkertaisin selitys on myös todennäköisin.

Päivämäärä:   11.6.25 20:52:29

Tee lapsi sen miehen kanssa.

Päivämäärä:   11.6.25 22:09:52

Tässä on jotain tosi omituista. Eli mistä syystä mies edelleen piilottelee sua? Eksä on estetty ja soittelee enää vain miehen äidille, jonka kanssa on muutoinkin väleissä. Hyvin mahdollista on että mies haluaa vain päästä helpolla mutta jos sitoutumisen taso on tuo, niin olet kyllä satavarma laastari.

Päivämäärä:   12.6.25 09:02:33

Noh, onneksi siitä nyt voin olla varma että läskeistäni tää ei oo kii, jos ois niin vielä vähemmän olisi voinu edellisen kanssa kulkea :D. Oon nuorempi, töissä käyvä ihan "normi-ihminen", tää entinen dokaileva yh-mamma....

Päivämäärä:   12.6.25 09:07:17

Et sitten osaa avata suutasi sinne miehen suuntaan? Hyppäät sinne rattiin kun seuraavan kerran lähdette kauppaan ja ajat sinne lähikauppaan. Älä oo tollanen nössö ja tossu.

Lähettäjä: Jaa. 
Päivämäärä:   12.6.25 09:10:14

Lähettäjä.

Päivämäärä12.6.25 09:07:17

Et sitten osaa avata suutasi sinne miehen suuntaan? Hyppäät sinne rattiin kun seuraavan kerran lähdette kauppaan ja ajat sinne lähikauppaan. Älä oo tollanen nössö ja tossu.

^ No tämä. Tai jos mies pistää hanttiin niin keula kohti uusia tuulia ja täyspäisiä miehiä. Älä hyvä ihminen suostu tuommoiseen, joko sinua vedätetään 6-0 tuossa "suhteessa" tai mies on täysi idiootti.

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   12.6.25 09:10:42

Nää on ihania nää aloitukset, "kaikki on muuten hyvin" tai "mies on muuten hyvä mies", ja sitten tulee joku ihan valtaisa ongelma, kuten tässäkin, aloittaja on tuoreessa suhteessa, muuttanut miehen luo paikkakunnalle mistä ei tunne ketään, ja sitten mies ei voi liikkua hänen kanssaan missään, edes arkisesti ruokakaupassa.

Miten hemmetissä tuossa tilanteessa kaikki on muuten hyvin? Mikä on hyvin?

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   12.6.25 09:11:11

Joo ei oo kyl mikään syy olla liikkumatta yhdessä julkisilla paikoilla, sua huijataan nyt

Päivämäärä:   12.6.25 09:12:38

Enhän minä nyt voi sitä rueta sitä määrittelee että missä mies kauppa-asiansa hoitaa ja siitä riitaa jossain autossa vääntämään?!? Kai nyt kaikki saa ostoksensa tehdä missä haluaa.

Päivämäärä:   12.6.25 09:17:38

Et tietenkään voi määritellä, olet hienosti sisäistänyt että nimenomaan mies määrittelee miten suhteessanne toimitaan.
Eli eihän tuossa oikeastaan mitään ongelmaa olekaan. Kivaa kesänjatkoa,olet selkeästi löytänyt helmen josta kannattaa pitää kiinni.

Päivämäärä:   12.6.25 09:23:42

Joko sanot miehelle, että tilanne on naurettava näin, ja lähikaupassa pitäisi pystyä käymään yhdessä.

Tai jos pelkäät keikuttaa venettä, annat asian olla.

Nämä kaksi vaihtoehtoa on.

Päivämäärä:   12.6.25 09:30:56

nomadi: En nyt niin nössö ole kuitenkaan, ettenkö olisi jo sanonut. Kohta kaks vuotta eikä oo sanomisella muuttunut. Tässä olen asunut kohta 3kk, ja nyt tästä on ruettu jo riitelee

Päivämäärä:   12.6.25 09:38:00

Kuulostaa hyvältä suhteelta, siis vaikka mies ei halua liikkua kanssasi julkisesti eikä kunnioita toivettasi, niin jotenkin aistii että hän on varmaan muuten hyvä mies ja pukeutuu takuulla tosi hyvin.

Päivämäärä:   12.6.25 09:40:03

Mikä tossa sun miehessä on hyvää? Ihan karsea tyyppi. Häpeää sua ja on polkenut sut ihan maahan.

Päivämäärä:   12.6.25 09:40:48

"Enhän minä nyt voi sitä rueta sitä määrittelee että missä mies kauppa-asiansa hoitaa ja siitä riitaa jossain autossa vääntämään?!? Kai nyt kaikki saa ostoksensa tehdä missä haluaa."

Mikset voi? Miksi mies saa määrätä kaiken ja sinä et?

Lähettäjä: Jaa. 
Päivämäärä:   12.6.25 09:45:39

Et tietenkään voi määritellä, olet hienosti sisäistänyt että nimenomaan mies määrittelee miten suhteessanne toimitaan.
Eli eihän tuossa oikeastaan mitään ongelmaa olekaan.

^ Tämä. Mutta teit kuitenkin aloituksen eli alkanut kajastaa lopulta, että ongelma kuitenkin on eikä mikään ihan pieni. Herää nyt ja lopeta tuo pelleileminen edes omalta osaltasi, tuo mies ei ole sitoutunut sinuun yhtään millään tavalla.

Päivämäärä:   12.6.25 09:52:00

Kyllä minäkin saan määrittää sen missä en miehen kanssa käy, eikä mies voisi pakottaa esim. motonettiin. Jos ei taho, ei taho. Kyllä nyt sen verran pitää toista ihmistä kunnioittaa. Enkä ole valmis arjessa kinastelee tästä yhtään. Me vaan tullaan kummatkin joskus kauppakassien kanssa kotiin.

Päivämäärä:   12.6.25 09:53:41

Koska jos mä tästä olisin päivittäin tapellu, olisin päästänyt sen eksän mun pään sisään sekoilee joka päivä. Helpompi oli kun en asunut täällä, antaa vaan olla, pysyä kaukana ja toivoo että ratkeis. Kaks vuotta kohta.

Päivämäärä:   12.6.25 09:54:45

Kun sanot asiasta, mitä mies tarkalleen ottaen vastaa? Miten perustelee exän pelkonsa?

Lähettäjä: -.,-., 
Päivämäärä:   12.6.25 09:59:39

Sä olet sille piika / seksintarjoaja kunnes löytää jonkun paremman. Ei halua paikkakuntalaisten kovin paljon sua näkevän ettei sitten joudu vastailemaan kysymyksiin kun löytää sen uuden ja heivaa sut pihalle.

Päivämäärä:   12.6.25 10:00:12

Hienoa että sinäkin voit määrittää, ettet lähde miehen kanssa Motonettiin. Minimissään siis 40km päässä olevaan, lähempänä olevaan mies ei sua huolisikaan :D:D:D

Lähettäjä: Täti 
Päivämäärä:   12.6.25 10:34:25

Aloittaja kerää kimpsunsa ja kampunsa sekä muuttaa pois.

Olet miehen itsestäänselvyys. Mies edelleen riippuvainen exästä ja on exän vaikutusvallan alainen. Lisäksi voi olla paikkakunnalla toinen hoito, joka ei tiedä sinusta. Eli ihan luuserijätkä.

Sinä siis kotiappari ja tarpeiden tyydyttäjä. Et kelpaa muuhun ja sen takia kaupoilla käydään toisella paikkakunnalla, jotta kukaan ei näe. Huhuh...

Itse en tuollaisessa suhteessa suostuisi olemaan.

Lähettäjä: Guarana 
Päivämäärä:   13.6.25 06:20:59

Tee huoli-ilmoitus sitä exästä.

Lähettäjä: niin 
Päivämäärä:   13.6.25 12:06:43

"aika lyhyt suhde ja loppui siihen että nainen on kilari alkoholisti"

Itsehän en edes alkaisi suhteeseen kenenkään sellaisen kanssa jolla on niin huono arvostelukyky, että seukkailee kilareiden alkkisten kanssa.

Päivämäärä:   13.6.25 12:22:45

^Sama. On iso red flag jos suunnilleen ekana kerrotaan miten eksä on hullu.

Päivämäärä:   13.6.25 21:01:44

Ootko varma ettei mies petä sinua?

Lähettäjä: Täh 
Päivämäärä:   13.6.25 22:51:44

Niin miten se exä liittyy siihen ettei ukkosi halua näyttäytyä kanssasi?

Lähettäjä: Öööh 
Päivämäärä:   13.6.25 23:34:21

Oletko väärän uskoinen miehelles? Esim jehovat ovat tarkkoja

Päivämäärä:   14.6.25 14:45:05

No jos nyt oikeasti on niin, ettei miehellä ole suhdetta exään tai johonkin muuhun naiseen (mikä on kyllä todellakin epätodennäköistä) niin aivan idioottihan se muuten on. Kerää kamppeet ja etsi itsellesi arvoisesi mies joka haluaa oikeasti olla sun kanssa yhdessä...

Ihan oikeasti, täälläkin aika moni puhuu kokemuksesta. Esimerkiksi tuota kahden perheen pyörittämistä tapahtuu tuon tuosta, ei ne ole vain leffoissa ja kirjoissa. Saati pettäminen, se on kuule hyvin helppo peitellä ja varsinkin jos puoliso haluaa olla laput silmillä.

Lähettäjä: Lilli 
Päivämäärä:   14.6.25 16:46:59

Ei ex liity siihen ettei halua näyttäytyä. Sillä on muuta salattavaa tai kaksoiselämä.

Päivämäärä:   14.6.25 17:02:21

"Mjff: Ei tää eksä onneksi mikään vaimo ollu, ja me ollaan oltu jo pidemmän aikaa yhdessä mitä he olivat, aika lyhyt suhde ja loppui siihen että nainen on kilari alkoholisti"

Miehellä aikaa erosta vuosi ja olette aika pitkään olleet yhdessä. Eli olit toinen nainen miehen edellisen suhteen aikana.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   14.6.25 17:09:08

"Minä en olisi koskaan lähtenyt tuollaiseen kuvioon. Tässä kohtaa lähtisin aloittajan sijassa viimeistään pois siitä."

Näin.

Noin lyhyen seurustelun jälkeen pitäisi mitään muuttoja tapahtua vain täydelliset pinkit lasit nenillä.. ja jos näin olisi käynyt ja pudotus olisi tuollainen niin jokainen järkevä keskustelisi painokkaasti kerran ja keräisi kimpsunsa jos ei isoa muutosta tulisi ja juttu olisi ollut joku iso väärinkäsitys. Mutta sitä saa mitä on valmis hyväksymään ja nyt on hyväksytty tällainen vaikka vähän ärsyttääkin..

Päivämäärä:   14.6.25 18:08:07

Lähettäjämä

Päivämäärä11.6.25 13:44:56

Miksi mies ja lapsensa ei vaan estä kyseistä naista? Miksi antavat soitella ja häiriköidä?? Tosi outo kuvio."

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.