Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  40v sinkut, millainen elämä teillä?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   11.6.25 10:10:05

Kertokaa kesäsuunnitelmianne tai muutenkin elämästännr? Itse lapseton, 40v sinkku ja välillä musertaa tämä elämä ja etenkin kesä kun pariskunnat ympärillä reissaa, mökkeilee yms. Mitä itsekin novasti haluaisi tehdä kumppanin kanssa.

Re: 40v sinkut, millainen elämä teillä?

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   11.6.25 10:35:40

Ajattele, että voit reissata ja bilettää ilman huonoa kumppania, ja tapailla muita sinkkuja. Deittailet netin kautta ja nautit. Ainahan tuohon toki voi vakiinnuttaa jonkun riippakivan, jos elämä on liian hyvää.

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   11.6.25 10:37:48

Yli 40, sinkku, lapseton, iso okt ja oma hevostalli, kesämökki 20min päässä, vakiduuni. En oikein keksi mitä voisi parantaa.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   11.6.25 12:27:44

Kuulostaa mukavalta, pitäisi varmaan itsekin elvyttää hevosharrastus uudelleen

Lähettäjä: Ziu 
Päivämäärä:   11.6.25 14:01:11

Syksyllä 40 täynnä. Lapseton, mutta eläinlauma arkeen sisältöä tuomassa. Vakityö, joka on ihan ok palkattu ja mukava. Kesän ajattelin tavata tinder-deittejä, nauttia kesästä ja syksyn tullen sitten juhlia tasavuosia.
Toki välillä lapsettomuus kaihertaa ja lujaa. Ei ole puhtaasti oma valinta olla tämän ikäisenä lapseton. Myös puolison puuttuminen harmittaa välillä. Mutta yleisesti ottaen elän kivaa elämää ja tulen toimeen.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.6.25 14:10:20

Mä olen kyl vasta 34 lapseton mut sanon vaan et reissata voi myös yksin. Ite lähden aina kesällä lomareissulle yksin ja enää en edes ottaisi kerää mukaani :D tai sit pitää olla tosi samalainen ja samoista asioista kiinnostunut

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   11.6.25 15:13:16

No siis ehdottomasti elvytät hevosharrastuksen uudelleen, siinähän on sulle ihan parasta kesäpuuhaa.

Täällä sinkku 41 v., on yksi 10 v. lapsi joka toki on välillä isällään.
Mökillä käydään pojan kanssa. Yksin ollessani käyn salilla, ratsastamassa, lenkillä ym. Treffeillekin on kyselty, mut mietin onkohan mulla sinkkuna kuitenkin mukavampaa, saan mennä ja tulla ja harrastella niin kuin haluan.
Reissuja voi tehdä yksinkin.

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   11.6.25 17:12:21

"Ainahan tuohon toki voi vakiinnuttaa jonkun riippakivan, jos elämä on liian hyvää."

Ihana :D

Ikää on 42v, ei lapsia. Lomalla on tarkoitus mökkeillä: luen, teen pihatöitä ja jos on huono sää, luen vähän lisää. Voisin käydä keikoilla, mut festareilla ei tunnu tänä kesänä oikein olevan mitään mielenkiintoista.

Mua myös lapsettomuus kaihertaa, välillä enemmän ja välillä vähemmän. En ole vela, näin on vaan päässyt tapahtumaan. En ole käynyt edes treffeillä herran aikoihin (lue: vuosiin), ja nykyisin tuntuu että haluaisinkokaan ketään. Toisaalta elämä soljuu ihan kivasti näinkin, joskus taas tuntuu että vakituinen sängynlämmittäjä olisi kiva. Ei fwb-juttuja, vaan jotain vakituisempaa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.6.25 17:30:25

Näin taannoin exäni kuvan ihan sattumalta sanomalehdessä. Tuli välitön hirveä, limainen olo ja sellainen vatsanpohjasta kumpuava kammo.
Tämä ex ei ollut varsinaisesti hirviö, tavallinen itseään ajatteleva mies vain.

Mitä haluan tällä pohjustaa on se, että vilpittömästi en usko että mies parantaa naisen elämää. Mielestäni tästä on myös tutkimuksia. Se menee jokseenkin niin, että naisen kanssa oleminen parantaa monella elämän osa-alueella miehen elämää mutta kurjistaa naisen elämää yhtä monella osa-alueella.

Minulla on aivan ihana rauhallinen elämä. Kukaan ei ole ainakaan 8 vuoteen sanonut minulle mitään ilkeää, kukaan ei ole vetänyt mattoja jalan alta tai puukottanut selkään. Mulla on empaattisia, keskustelukykyisiä naiskavereita ja autetaan toisiamme puolin toisin. Mun koti on aina rauhallinen ja siisti, ei haise pahalle eikä tarvitse koskaan pelätä. Ei ole epävakautta, ilkeitä sanoja, painostamista seksiin, tölväisyjä joiden tarkoitus on loukata jne. Saan rahaa aina säästöön ja kukaan ei syö jääkaappia tyhjäksi.

Yhden kerran vuosi sitten rehellisyyden nimissä (tää on ainoa kerta jonka muistan) tunsin kateutta yhtä pariskuntaa kohtaan. Olimme kaikki mökillä ystäväpiirissämme ja yksi pariskunta lähtiessa alkoi jutella mitä ostavat paluumatkalta kaupasta iltaruoaksi. Kuulosti niin mukavalta! Olisi kiva jos itselläkin olisi turvallinen, luotettava kumppani kenen kanssa pohtia iltaruokaa.

Sitten meni ehkä 5 sekuntia ja muistin että pariskunnan mies on sarjapettäjä, sillä on aina joku nainen kierrossa. Pariskunnan nainen tietää näistä ja elää jatkuvassa pelossa mutta uskoo että jokainen pettämiskerta on viimeinen kerta.

Tiedän aika paljon ystäväpiirini parisuhteista ja kaikki ovat enemmän tai vähemmän kauheita.

Eli vilpittömästi voin sanoa että en halua miestä, en käy treffeilla, sanon treffikutsuihin ei. En jaksa sitä kaikkea. Lapsi mulle kyllä kelpaisi ja olen pohtinut hassaisiko rahaa yhteen ivf-kierrokseen. Olisi sillekin sitten annettu mahdollisuus. Mutta lapsi ei ole mulle mikään pakkojuttu, olen pienestä saakka sen tiennyt.

Päivämäärä:   11.6.25 17:45:21

Ai niin: unohtui sanoa, että kesällä en matkustele. Pidän yleensä yhden vuosilomaviikon syksyllä ja silloin lähden johonkin kaupunkilomalle omin nokkineni. Tälle vuodelle en ole tehnyt vielä suunnitelmia, mutta mietintämyssyssä on pari ideaa.

Lähettäjä: Evj 
Päivämäärä:   11.6.25 17:48:19

N45

Hyvä työ, asuntolaina kohta maksettu, ei enää muita lainoja eikä luottokorttivelkaa. Menen Japaniin ja Etelä-Koreaan kohta muutamaksi viikoksi lomalle. Minulla on hevonen ja kilpailen ahkerasti. Ystäväpiiri on laaja ja näen kavereita useamman kerran viikossa, yleensä tallilla, kilpailuissa ja ei-hevosihmisiä ravintolassa.

Käyn paljon eri tapahtumissa ja lyhyillä kotimaanmatkoilla. Elämä hymyilee.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   11.6.25 19:11:37

Kaikki ei halua olla maanpuolustajia – onneksi nykyään ei ole pakko.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   11.6.25 22:38:30

Aika harva katsoo ihaillen näitä keski-ikäisiä, yksinäisiä tätejä, joiden läheisyydentarpeen täyttää lauma eläimiä. Enkä ole koskaan edes puhunut yhdenkään keski-ikäisen sinkun kanssa, joka ei olisi halunnut oikeasti pariutua. Joten itse en ainakaan usko hetkeäkään näihin vakuutteluihin. Yleensä mitä kovemmin vakuutellaan, sitä todennäköisemmin tilanne on se, ettei ketään saisikaan. Onhan se surullista.

Lähettäjä: Efy 
Päivämäärä:   11.6.25 22:53:26

... Kovasti yrittää lytätä muita. Harmittaako, kun ketään ei kiinnosta sinun vakuuttelusi?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   12.6.25 08:02:57

Virallisesti olen edelleen sinkku, mutta olen tapaillut tiiviisti parin kuukauden ajan itseäni kymmenen vuotta nuorempaa miestä. Olen 40-vuotias ja lapseton, yksi kissa minulla on. Juhannuksena lähdemme miehen kavereiden luokse päiväksi tai pariksi, kissa menee vanhemmilleni hoitoon. Muusta kesän vietosta ei ole vielä tehty suunnitelmia. Aion kuitenkin käydä salilla ja lukea kirjoja sen minkä ehdin.

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   12.6.25 08:17:38

"Kaikki ei halua olla maanpuolustajia – onneksi nykyään ei ole pakko."

Paitsi perustuslain mukaan on, jokainen on maanpuolustusvelvollinen. Ikävää kun olet noin katkera, olis varmaan kannattanut jättää ne lapset tekemättä niin et voisi nyt opettaa niille tuota paskaa asennetta.

Lähettäjä: På 
Päivämäärä:   12.6.25 08:20:19

Kummasti sitä tottuu omiin rutiineihin kotona. Saa nukkua pitkään tai herätä aikaisin, jättää rintsikat lattialle tai istua vessassa ovi auki.
Toisaalta parisuhde kiinnostaa, Toisaalta laiskottaa. Ei viitsisi muuttaa omia juttuja.

Lähettäjä: C 
Päivämäärä:   12.6.25 09:15:21

Reissaan ja mökkeilen. Lomakauden ulkopuolella retkeilen, liikun luonnossa ja hoidan puutarhaa. Talvella laskettelen. Toki myös töissä käyn harrastusten rahoittamiseksi.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   12.6.25 09:19:11

"Aika harva katsoo ihaillen näitä keski-ikäisiä, yksinäisiä tätejä, joiden läheisyydentarpeen täyttää lauma eläimiä. Enkä ole koskaan edes puhunut yhdenkään keski-ikäisen sinkun kanssa, joka ei olisi halunnut oikeasti pariutua. Joten itse en ainakaan usko hetkeäkään näihin vakuutteluihin. Yleensä mitä kovemmin vakuutellaan, sitä todennäköisemmin tilanne on se, ettei ketään saisikaan. Onhan se surullista."

Tunnet kaikki Suomen nelikymppiset sinkkunaiset vai?
No itsellä kyllä olisi ottajia, eikä mitään peräkammarinpoikia vaan hyvännäköisiä, hyvin toimeentulevia miehiä. MUTTA, en halua parisuhdetta sotkemaan mukavaa elämääni, treffeillä voin käydä välillä huvin vuoksi. Olen ollut kahdessa yli kymmenen vuoden parisuhteessa ja lapsikin löytyy, ei ole tarvetta enää miehelle kattoni alla.
Asun mukavasti omassa talossa, saan hyvää palkkaa, on aikaa harrastella ja olen paremmassa kunnossa kuin ikinä. Arvostan myös suuresti omaa rauhaa ja nukkumista yksin isossa sängyssäni, ilman että kukaan on pyörimässä vieressä. <3

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   12.6.25 09:23:07

Keski-iässä on se(kin) hyvä puoli, että viimeistään silloin ihminen on itsetunnoltaan kunnossa. Hän ei siis kaipaa mitään ihailua ulkopuolisilta, tyytyväisyys omiin valintoihin riittää. Silloin kun ihminen on tyytyväinen omiin valintoihinsa niin hän ei myöskään koe tarvetta arvostella muiden tekemiä; toivottavasti kolmipisteellekin koittaa tulevaisuudessa sellainen aika.

Päivämäärä:   12.6.25 09:48:16

^ Just näin, ei ole nykyään mitään väliä mitä muut ajattelee, pääasia että itsellä oma elämä kondiksessa ja seesteinen mieli. Ei ole myöskään tarvetta miellyttää miehiä, ihan ok jos joku joskus osoittaa huomiota, muttei mitenkään välttämätöntä.

Lähettäjä: Rcb 
Päivämäärä:   12.6.25 12:19:35

Jaa, jos nyt ihailusta puhutaan niin minua kyllä säännöllisesti kutsutaan supernaiseksi ja ihmetellään, miten osaan ja ehdin tehdä kaikkea. Itse taas ihmettelen, miten monelle muulle minusta tavalliset asiat ovat niin vaikeita.

Aika harva ihailee muuten nelikymppisiä naisia, joilla on lapsia. Aika harva ihailee naisia ollenkaan.

Päivämäärä:   12.6.25 12:23:09

"Aika harva ihailee muuten nelikymppisiä naisia, joilla on lapsia."

Toisaalta, mitäs sillä ihailulla tekee? Aika sama ihaileeko joku vai ei, eihän se elämääni millään tavalla vaikuta. :D

Lähettäjä: Rcb 
Päivämäärä:   12.6.25 12:38:08

Niinpä. Mutta kun sekin tässä nyt on mainittu lapsettomien naisten herjaamiseksi.
Kas kun lapsettomia miehiä ei lähes koskaan herjata.

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   12.6.25 12:42:34

Aika monella elämä pyörii aika vahvasti omien vanhempien kanssa. Ainakin siskollani on näin ja parilla kaverilla.

Lähettäjä: Xcv 
Päivämäärä:   12.6.25 12:59:01

Aika lailla todellisuudesta irtaantunut saa olla, jos kuvittelee että nelikymppistä naista ihaillaan, jos hän on tehnyt lapsia. Toivon mukaan oma mies kuitenkin ihailee, ketään muuta ei kiinnosta. Surullisen montaa ei edes se oma mies ihaile.

Lähettäjä: Z 
Päivämäärä:   12.6.25 13:30:44

Miksi ihmisellä on niin kova tarve kritisoida toisten elämää jos se on erilaista kuin oma? Itse olen yli 40, ei lapsia, ei puolisoa. Elämä ei vaan ole mennyt niin. Joskus kaipaa vakituista läheisyyttä, suurimman osan ajasta en. Harrastan, teen töitä, elän elämää. En halveksi toisella tavalla elämäänsä eläviä. Olen iloinen, että lähelläni on myös lapsia, se tekee jokaiselle meistä hyvää. Kesälomalla lepään, harrastan, mökkeilen, teen matkan kotimaassa. Tuntuu kurjalta kuulla, että minun elämäni on jonkun mielestä surullisinta mitä on, mutta onneksi toisen tuntemus ei tän ikäisenä enää pakota muuttamaan mitään.

Lähettäjä: Hertta 
Päivämäärä:   12.6.25 14:14:20

Minulle on taivahan sama miten minua katsotaan tai ei katsota. Nautin elämästäni ihan siitä riippumatta.

Lähettäjä: Ulla 
Päivämäärä:   12.6.25 14:31:22

Hanki elämä niin ei tarvitse huolehtia toisten dildoista❤️

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   12.6.25 14:35:25

Tänne on näköjään jotain ylilauta-inceleitä eksynyt, kun triggeröityvät niin kovasti siitä, että nainen kehtaa olla onnellinen ilman miestä ja/tai lapsia.

Minusta kaikkien elämä tässä ketjussa kuulostaa oikein mukavalta.

Lähettäjä: satisfyer 
Päivämäärä:   12.6.25 15:08:44

Dildo ei myöskään kuorsaa, piereskele, sotke kotia tms.

Lähettäjä: C 
Päivämäärä:   12.6.25 15:16:51

Hyvin sanottu tuossa edellä, nimim. Satisfyer 😆
Eikä myöskään sitä riskiä että dildo lerpahtaa kesken kaiken tai kahdessa minuutissa, ja itse jää vajaaksi.

"Aika monella elämä pyörii aika vahvasti omien vanhempien kanssa. Ainakin siskollani on näin ja parilla kaverilla."
Ai nelikymppisenä?? Enpä ole tähän ilmiöön itse törmännyt. Oma äitini on kuollut, hänen kanssaan en tee mitään, isän kanssa joskus soitellaan ja satunnaisesti käyn jossain asiassa auttelemassa.

Lähettäjä: Sateenvarjo 
Päivämäärä:   12.6.25 16:59:56

Ketä kiinnostaa toisten siviilielämä, miten elää ja yksin vai suhteessa. Ei ketään.
Jokainen tekee juuri kuin parhaaksi katsoo.
Yhdenkään naisen ei tarvitse olla ilman miesseuraa, miehillä se on hankalampaa.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   12.6.25 17:35:02

Sateenvarjo, mihin tuo perustuu? Miehiä ja naisia on sama määrä, naisia jopa enemmän, kun elävät vanhemmiksi.

Lähettäjä: Sateenvarjo 
Päivämäärä:   12.6.25 18:32:46

Osa miehistä ei kelpaa kellekään , naiset löytää aina halutessaan seuraa. Näin se vaan on.

Päivämäärä:   12.6.25 20:49:59

"Kas kun lapsettomia miehiä ei lähes koskaan herjata."
Herjataanhan. Tässäkin ketjussa on käytetty termiä peräkammarinpoika.

"Ai nelikymppisenä?? Enpä ole tähän ilmiöön itse törmännyt. Oma äitini on kuollut, hänen kanssaan en tee mitään, isän kanssa joskus soitellaan ja satunnaisesti käyn jossain asiassa auttelemassa."
Mun elämäni ei _pyöri_ vanhempien ympärillä, mutta myönnän kyllä olevani hyvissä väleissä äitini kanssa ja ollaan paljon yhteydessä. Isäni kuoli joitain vuosia sitten täysin yllättäen sairauskohtaukseen. Siinä ymmärsin, miten nopeasti lähtö täältä voi tulla, enkä halua että sitten kun äitini täältä joskus lähtee, mua harmittaisi etten ole pitänyt yhteyttä tai että jokin asia on jäänyt sanomatta. Ja sama tietysti toisin päin, saatanhan minä jäädä vaikka huomenna kauppareissulla auton alle.
Sitä paitsi meillä on samoja mielenkiinnon kohteita ja samanlainen huumorintaju, niin mikäs siinä on ollessa :)

"Osa miehistä ei kelpaa kellekään , naiset löytää aina halutessaan seuraa. Näin se vaan on."
Páskapuhetta :D

Päivämäärä:   12.6.25 21:24:19

^ Peräkammarinpoika ei ole kylläkään mikään herja lapsettomuudesta, vaan siitä että elää aikuisena vanhempiensa nurkissa, eikä ole saanut elämässään juurikaan mitään aikaiseksi. Sellainen nyhvö.

Päivämäärä:   12.6.25 21:51:16

"^ Peräkammarinpoika ei ole kylläkään mikään herja lapsettomuudesta, vaan siitä että elää aikuisena vanhempiensa nurkissa, eikä ole saanut elämässään juurikaan mitään aikaiseksi. Sellainen nyhvö."

Kyllä mä tiedän mitä se termi tarkoittaa, mutta peräkammarinpojallahan ei ole akkaa tai lapsia. Se on siis samalla piikki siitä, ettei ole onnistunut näitä saamaan.

Päivämäärä:   12.6.25 21:57:38

Onnistunut? Jospa se peräkammarinpoika ei haluakaan akkaa ja lapsia, vaan nyhvää mielellään siellä vanhempien nurkissa.

Päivämäärä:   12.6.25 22:06:48

"Onnistunut? Jospa se peräkammarinpoika ei haluakaan akkaa ja lapsia, vaan nyhvää mielellään siellä vanhempien nurkissa."

Voi hyvä luoja. Minä puhuin ihan siitä, mitä tällä termillä yleensä tarkoitetaan, ja yleensä tällä nimityksellä on negatiivinen kaiku. Sillä nimenomaan halutaan halventaa yksin elävää miestä ja ajatuksena on juuri se, että ei ole onnistunut. Ihan samalla tavalla kuin vanhapiika on (ainakin tänä päivänä) halventava nimitys naisesta, jolla ei ole puolisoa tai lapsia.

Minä en itse käyttäisi näitä termejä kenestäkään, en edes itsestäni vitsimielellä.
Minulle on ihan sama, mistä syystä kukin on sinkku, ja onko siihen tilanteeseen tyytyväinen tai ei.

Lähettäjä: 46 vee 
Päivämäärä:   13.6.25 08:03:07

Ihan hyvää ja tavallista elämää elän. Olen ollut yksin 16 vuotta, menneisyydessä pari pidempää ja merkittävämpää suhdetta ja muutama lyhyempi.

En ole kokenut, että perinteinen parisuhde olisi antanut minulle oikein mitään ihmeellistä, jota olisin jäänyt kaipaamaan. Miehet oli ihan hyviä tyyppejä, mutta rakastan elämääni yksin.
Paljon on kyse ihan arkisista käytännön asioista ja vähän siitäkin, ettei sopivaa ihmistä ole myöhemmin tullut kohdalle, mutta elämä yksin on jotenkin niin selkeästi helpompaa.
Perinteiseen parisuhteeseen en enää ryhdy.
Enkä vihaa miehiä, tai harrasta noituutta, mutta tykkään elää yksin.

Lähettäjä: N45 
Päivämäärä:   13.6.25 08:19:47

Lapseton, eläimetön, vanhempiini en juuri pidä yhteyttä, pari nuorempaa fuckbuddyä löytyy joita tapaan kun panetus yltyy sietämättömäksi. :D Muuten en miesten seuraa oikein siedä, en ole koskaan sietänyt. Joskus nuorempana pakottauduin parisuhteisiin, mutta se oli yhtä kidutusta. Haluan tulla ja mennä miten huvittaa, enkä jaksa neuvotella asioista kenenkään kanssa. Saatan heittää repun selkään ja häipyä ulkomaille parin tunnin varoitusajalla jne.

Lähettäjä: 46 vee 
Päivämäärä:   13.6.25 09:05:59

Ja vielä kesästä ja lomista: teen samoja asioita kuin pariskunnatkin, mutta yksin. Ei se elämä sen ihmeellisempää mielestäni ole. Matkustelen, jos siltä tuntuu. Pysyn kotona jos siltä tuntuu. Mistään ei koe jääväni paitsi, koska elän yksin ja surullisuutta tai säälittävyyttä en osaa yhdistää arkeeni.

Päivämäärä:   13.6.25 09:18:47

Vanhemmat asuu 200 km päässä, muutin heiltä naapurikaupunkiin heti kun pääsin yläasteelta. Emme ole paljoa tekemisissä, joskus käytän lasta isovanhempiaan moikkaamassa.

Lähettäjä: HiiMan 
Päivämäärä:   13.6.25 09:27:59

Hyvää elämää kaikin puolin ja ehkä juuri siksi en ole enää käyttänyt aikaa parisuhteen metsästämiseen. Ujoksikin olen tullut siinä mielessä, että uusiin ihmisiin tutustuminen tuntuu työläältä.

Olen ehkä juuri se peräkammarinpoika, joka elää yksin maalla. Toki mielikuva ei sinänsä pidä kohdallani paikkaansa, koska olen muutoin elämässä pärjännyt kivasti.

Asun vuonna 2018 rakennetussa talossa ja elän pörssisijoitusteni ja metsätulojen turvin eli en käy päivätyössä. Minulta löytyy kaikenlaisia moottorilla käyviä "leluja" ja olen kova kalamies.

Mitäpä sitä enää mutta kaipaa. Stressitasot laskivat oleellisesti, kun älysin lopettaa seuranhaun. Kaikilta kun se ei käy luonnostaan.

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   13.6.25 09:32:55

Joo ainakin mun nelikymppinen sisko viettää aikaa vanhempieni kanssa runsaasti (itse en). Samoin nuo kolme kaveriani. Käyvät aina viikonloppuisin kotona syömässä, mökkeilevät, matkustavat jne. En näe tässä mitään huonoa! Asuvatkin kaikki tyyliin vanhempiensa naapurissa.

Mutta muuten kyllä viettävät hyvinkin aktiivista elämää ratsastuksen ja muiden harrastusten parissa.

Lähettäjä: Liila 
Päivämäärä:   13.6.25 09:51:44

Olen 38v, mutta saanko silti vastata? Minulla on ihan hyvä elämä. Aivan mieluinen työ hyvällä palkalla ja hyvillä työajoilla, harrastan minulle iloa tuovia asioita eli balettia, crossfittiä (jossa innostuin myös vähän kilpailemaan nyt vanhana”) ja ratsastusta, elämässäni on ihania, kanssani samanhenkisiä ystäviä joiden kanssa viettää aikaa, osaan ottaa aikaa myös levolle ja esim koirani kanssa vaan rauhassa metsässä samoilulle jne jne. Tuntuu, että olen ns tasapainossa elämässäni ja sinut itseni kanssa.
Mutta valehtelisin kyllä jos väittäisin, että en kaipaisi silti miestä parisuhdetta elämääni. Edellinen suhteeni päättyi miesystäväni sairastumiseen ja hänen menehtymiseen. Sen jälkeen olen ollut monia, monia, monia vuosia yksin. Kynnys lähteä ns sinkkumarkkinoille on ollut korkea. Nyt kuitenkin on sellainen olo, että oikeasti kaipailisin vielä sittenkin kumppania elämääni. Jotenkin olen vaan ns tipahtanut deittailukelkasta jo niin kauan aikaa sitten, että tässä iässä se tuntuu todella vaikealta. Miten ja missä sitä oikein pitäisi julistaa, että ”hoi kaikki vapaat ja edes suht asialliset parisuhdetta elämäänsä etsivät miehet, mulla olisi haku päällä” :D

Lähettäjä: Peräkartanon poika 
Päivämäärä:   13.6.25 12:33:01

HiiManin kanssa samoilla linjoilla paitsi paitsi päivätöissä pitää käydä kääntyilemässä aina :D.

Ihan mukavasti menee, ihan 40 en vielä ole mutta vastailen silti.

Hyväpalkkainen duunariammatti ja ei tarvi viedä töitä kotiin, kivat työkaverit, muutenkin kavereita ja välit perheeseen kunnossa.

Omistusasunto n. 30min Helsingin keskustasta omalla rauhalla varustettuna, kivat naapurit joiden kanssa tehdään myös yhdessä kaikkea ja mökki vähän pohjoisemmasta.

Mukavaa tekemistä hevosten parissa ja muitakin harrastuksia mm. vanhat autot ja motskarit. Vanhaa taloa ja puutarhaa on myös kiva laitella. Ryypyt on elämässä ryypätty jo aikaa sitten joten krapulakaan ei haittaa harrastuksia.

Joskus tulee ihastuttua mutta siihen se vähän jää. Vitsillä voisi todeta että onneksi menee nopeasti ohi tai selviää puhumalla. Naiset eivät kauheasti tule ulos kysymään, eipä sinänsä haittaa.

Ei ainakaan prioriteeteissa ylimpänä ole kumppanin etsiminen, tykkään elämästäni näinkin. Ihan hyvä että yhteiskunnassa ei katsota enää niin kieroon yksineläviä miehiä ja naisia, eipä sinänsä itselleni itsetunnon päälle käy vaikka jollain olisi liikaa aikaa miettiä miten minä elän. Oma häpeänsä jos tekee toisen tavasta olla itselleen ongelman.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.