Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Myönnä erehdyksesi tässä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.6.25 01:06:33

Minä olin paska ja ennakkoluuloinen kun tallinpitäjän äiti kehui toista tytärtään. Tapasin tämän tyttären ja olikin ihan asiallinen rouva. Joo, hieman nirppanokka, mutta asiallinen kuitenkin.

Kenen kohdalla sinä olet erehtynyt?

Re: Myönnä erehdyksesi tässä

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   11.6.25 01:16:48

Minulla oli aikoinaan työkaveri, jolla oli silikonirinnat, kasvoihin laitettu ties mitä täytteitä ja ripsipidennykset ja rakennekynnet. Luulin ammattitaidottomaksi bimboksi. Ollaan yhä tekemisissä, vaikka yhteisestä työrupeamasta on jo 10 v. Todella sympaattinen ja mukava ihminen, ei lainkaan pinnallinen, kuten kuvittelin ensi näkemältä.

Lähettäjä: huoh 
Päivämäärä:   11.6.25 01:17:39

Aika monen, itseni mukaan lukien. On tullut erehdyttyä niin hyvässä kuin pahassa.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   11.6.25 01:24:16

Hevoselleni oli tukossa vuokraajakokelas, ja ajattelin hänen liioittelevan taitojaan. Päin vastoin oli vähätellyt, ja vuokrasuhteemme kesti kahdeksan vuotta, kunnes hepo menehtyi äkillisesti. Olemme yhä ystäviä tuon naisen kanssa, ja vaikka hän ei kuitenkaan ole maailman paras ratsastaja (väitti olevansa maailman huonoin mutta osaavansa hoitaa ja käsitellä) niin hän piti aina sanansa ja tosiaan osasi hoitaa ja käsitellä. On ammatiltaan hevostenhoitaja.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   11.6.25 09:11:38

Yhtä tuttua erehdyin pitämään ystävänä. Hän osaa niin hyvin imartelemalla saada toinen ihminen kokemaan itsensä erityisen tärkeäksi ystäväksi.

No, myöhemmin kävi ilmi, että tuo oli yhden mun kaverimiehen perään ja pääsi mun kautta tutustumaan häneen. Kun mies oli napattu, niin alkoi jäähdytellä minun ja hänen välejä ja lopulta myös verottaa miestä meidän kaveriporukasta. Ja onnistuikin varsin hyvin. Eniten harmittaa, että tuli kerrottua luottamuksellisia asioita siinä vaiheessa kun luulin olevamme ystäviä. Nyt jännään että milloin kertoo niitä eteenpäin

Lähettäjä: mä 
Päivämäärä:   11.6.25 09:29:19

Aika harvoin on erehdyksiä tullut, joutuu ihan muistelemaan.

Ehkä usein käy niin, että kuulen negatiivista jostain ihmisestä, mutta totean ettei se niin paha voi olla. Ihmiset on yleensä pääasiallisesti mukavia ja haluan uskoa hyvää. Sitten ihminen paljastuu oikeasti jopa ilkeäksi. Eli kaverit tai tutut olleet oikeassa. Onneksi näin, koska mua on ns. varoitettu ja en ole ihan ollut sinisilmäinen. Mutta harmittaa silti, kun on usein itse kerinnyt auttaa ja olla ystävällinen.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   11.6.25 09:41:08

Otin talliharjoittelijan oppisopimuksella. Oli jo enemmän ikää kuin noilla yleensä ja ajattelin että saan tehtyä tilan rästihommia kun saan hevosen hoitoon apua ja lapset pieniä ja oli lähipiirissäkin ollut ikävä tragedia.
No alkuun meni hyvin mutta kun kaikki oli opetettava alusta asti ja oppikin hyvin. Mutta sitten alkoi kadehtiminen ja selän takana puhuminen ja kiukuttelu ja oikuttelu . Meillä oli kuulemma täitäkin hevosella ja hän lapsen täikamman kanssa tutki hevosen harjaa ja kukaan muu ei niitä nähnyt eikä hevonen hangannut mistään itseään. Mutta kiva että kylillä leviteltiin tuollasta ja tuo vaan jäävuoren huippu.
Erehdys siksi että kalliit palkat meni melkein hukkaan ja rahalla olisi tehnyt paljon muuta. Olisi pitänyt antaa potkut heti kun ongelmat tuli . Oppisopimustaho ei myöskään tukenut mitenkään minua .

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   11.6.25 10:38:15

Hyvä ystävä oliin vain hyväksi käyttäjä taloudellisesti. Luulin aluksi ystävyyttä aidoksi. Erästä julkkista pidin leuhkana ja koppavana kunnes sattumalta tutustuin ja oliki ja on. Ihan kiva ihminen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.6.25 10:52:40

Luulin veljeni naisystävän pitävän minua junttina, kun hän katsoi minua usein pitkään hiljaa kun olin puhunut jotain. Nyt syvemmän tutustumisen jälkeen selvisi, että hän on vain ujo ja piti minusta eikä uskaltanut näyttää sitä. Pidin häntä ennakkoluuloisena mutta olinkin sitä itse.

Lähettäjä: XOXO 
Päivämäärä:   11.6.25 10:57:39

Minäkin luulin kerran erehtyneeni , mutta sitten huomasin että olin väärässä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.