Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ostinpa ruohonleikkurin Bauhausista

Lähettäjä: Titta 
Päivämäärä:   10.6.25 18:35:09

Verkkokaupasta kotiintuotuna. Talotalkkarini tuli kokoamaan koneen (työntöaisan) js lisäsi siihen bensaa ja öljyn.
Alkou leikata ruohoa. Kului noin 2 minuuttia- kone pysähtyi eikä suostunut käynnistymään. Naru oli jumissa ilmeisesti kone leikkasi kiinni.
Kaksi viikkoa on Bauhausilla ihmetelty mitä minun pitäisi tehdä. Olisin halunnut nopeasti korvaajan eli uuden. En usko että yrittävät tuota korjata.
Lopulta tänään talotalkkari kävi ja otti näytteen öljystä. Se oli harmahtavaa ja sekaista verrattuna öljyyn jollaisena sen laittoi koneeseen.

Nyt tuli lopulta ohje. Kolmen viikon päästä kone haetaan ja katsotaan mitä sille voidaan tehdä.

Minä vain haluaisin saada uuden nurmileikkurin jonka jo maksoin. Ruoho ulottuu jo polviin.

Voinko perua kaupat vai pitääkö minun vaan odottaa.

Re: Ostinpa ruohonleikkurin Bauhausista

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.6.25 18:57:43

Jos tuote ei toimi kuten pitää niin tietääkseni Suomen laki velvoittaa yritystä palauttamaan rahat eikä voi hidastella tai korjata jos asiakas ei halua.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   10.6.25 19:00:47

Yrityksellä on kyllä oikeus yrittää korjata tuote.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   10.6.25 19:11:52

Jos moottori paskana niin tuskin korjaavat vaan antavat uuden. Itse vaatisin uutta tilalle .

Lähettäjä: Sad Lisa 
Päivämäärä:   10.6.25 20:18:24

Minulla sama tilanne, tosin ostin ruohonleikkurin jo viime kesänä. Nyt se kuitenkin hajosi heti kesän ensimmäisen ruohonleikkauksen yhteydessä - vaijeri, joka säätää koneen itsevetävyyttä, katkesi - ja nyt odotan, mitä maahantuoja päättää tehdä. Bauhausista olen saanut hyvin ystävällistä palvelua reklamaatiooni, mutta itse asialle ei ole tapahtunut mitään.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   10.6.25 20:46:35

Vaadi uutta tilalle. Laissa on nykyisin vaihtoehtona korjaukselle, että voi vaatia uutta tilalle. Korjaus myös pitäisi tehdä kohtuullisessa ajassa ja se on 2 viikkoa reklamaatiosta.

Lähettäjä: Vainiin 
Päivämäärä:   10.6.25 20:52:16

Jaa sulla on reklamaatio käsitelty! Itse odottelen vielä, tein reklan pääsiäisenä.

Ostin leikkimökin jonka käsittelin tasan ohjeiden mukaan, maalasin kunnon ulkomaaleilla ja se on harkkojen päällä. Lähti yhden valmispaneelin lautojen välistä homehtumaan. Eivät puhu eikä pukahda vaikka kyselen säännöllisesti mikä juttu.

Pesin sen homeenpesuaineella mutta arvatkaa sylettääkö kun lapset siellä homemökissä leikkivät. Eiköhän se taas uusi koska millä minä sinne ponttilaudan väliin saan mitään käsittelyainetta. Olisivat edes homeenpesuaineen ja pintasuojat laittaneet…

Lähettäjä: Nn 
Päivämäärä:   10.6.25 21:42:08

Mitä bensaa leikkurissa piti käyttää ?

Toisiin ei käy suoraan, vaan pitää lantrata tietty määrä öljyä sekaan. Jos tämäu unohtuu, menee kone rikki. Pienkone bensaa myydään myös valmiina, mutta on kallista.

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   10.6.25 22:03:54

Ei näissä uusissa leikkureissa mitään sekoituksia käytetä, ihan 98 käy hyvin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.