Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Suosittele edullisia äitiyshousuja!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.6.25 14:43:55

Mistäs sitä lähtisi etsimään? Onko suosituksia?

Re: Suosittele edullisia äitiyshousuja!

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   10.6.25 14:47:40

Temu

Lähettäjä: o 
Päivämäärä:   10.6.25 14:58:03

Omasta vaatekaapista. Jos et aikonut turvota äitiyden varjolla pallokalaksi, niin omat housut sopii läpi raskauden. Ihmiset kulkee muutenki nykyään leggareissa ja lököfarkuissa. Hätätilassa voi ommella reikäkuminauhaan napin ja sillä saa mitkä tahansa housut pysymään jalassa sen muutaman viikon, kun maha on suurimmillaan. Toki sen ajan nyt voi muutenkin käyttää vaikka kuminauhavyötäröhameita tai mekkoa.

Satsaisin ennemmin kunnollisiin imetysvaatteisiin, ne sentään on käytössä kuukausia.

Päivämäärä:   10.6.25 15:00:22

o ei ole koskaan ollut selvästi raskaana.

Bonprixistä löytyi mulle mukavia. Collarit meni mutta ei ne istunut loppua kohti hyvin ja lökötti miten sattuu.

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   10.6.25 15:01:23

Käytettynä saa tosi hyvin. Itse ostin paljon Vintedista, mutta torissa, facessa yms on myös. Facessa on paljon äitiystarvikekirppiksiä.
Osa myy vaatteita myös pakettina, jolloin vsrsinkin saa tosi edullisesti. Itseä ei ainakaan pieni kuluma haitannut kun ovat niin vähän aikaa käytössä.

Lisäksi kannattaa katsoa myös normi housuja. Urheiluliikkeissä on paljon pehmeitä ja joustavia housuja myös suorilla ja levenevillä lahkeilla. Osassa vyötäröosa on taitettava. Itse olen ihan viimeisilläni raskaana ja jalassa on tavalliset Niken housut, vyötäröosan olen vain nostanut ylös asti enkä pidä taitettuna niin toimivat mainiosti. Samat housut oli käytössä ennen raskauttakin.

Päivämäärä:   10.6.25 15:06:17

o: ainakin itsellä suurin osa normihousuista lakkasi sopimasta, koska vuötärö katosi lähes saman tien jo ekalla kolmanneksella ja kaikki vähäinenkään puristus ”vyötäröllä” tuntui epämukavalta.

Nämä muutaman urheilumerkkien housut toimii, mutta esim collareissa vyötärölle tuleva kuminauha ahdisti, ellei ollut niin löysällä että housut tippuu jalasta.

Istuvissa legginsseissä oli pakko vaihtaa myös äitiysmalliin nopeasti, koska monissa legginsseissä on joku kompressiovyötärö tms ja se puristi liikaa.

En nylskään voinut käyttää housuja, jotka jää mahan alapuolelle (eli esim normi farkut joissa jatkopala edessä) koska ne myös hiersi ja tuntui että tippuu jalasta.

Eli oma ratkaisu oli nämä tietyt urheiluhousut joissa sai vyötärön korkealle eikä kuminauhaa vyötärössä tai sitten äitiysmallin housut.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   10.6.25 15:08:36

Mä ostin käytettynä, koska käyttöaika on niin lyhyt. Ostin SPR-kontti ja Fida. Myös Torista löytyy. Sitten ne saa kätevästi kiertoon, kun ei enää tarvitse.

Lähettäjä: Ehdotus 
Päivämäärä:   10.6.25 15:09:05

Kiertäisin kirpparilta ja ostaisin Bonprixiltä joustovyötäröhousut. Nyt ihan muutenkin kotihousuina muutamat köytössä ja olisi hyvin mennyt raskausaikanakin. Vähän saman tyyliset Lidlistä ostetut joogahousut oli raskausaikana käytössä ja olivat sektion jälkeen myös kova sana.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   10.6.25 15:25:52

Prismasta.
Kävin just eilen kummitytön kanssa hänelle ostamassa kahdet äitiyshousut Prismasta.
Ostettiin sellaiset äitiysjegginsit, vähän kuin farkut, ja sitten kangashousut joustavaa materiaalia.

Ja itse aikanaan koin lappuhaalarit miellyttäviksi mahan kanssa.

Päivämäärä:   10.6.25 15:29:03

Ja serkku kehui hm äitiysvaatteita. Hällä 4 lasta, joten varmaan tuotteet tulleet tutuiksi :D

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   10.6.25 15:43:38

Millä viikoilla olette alkaneet käyttää äitiyshousuja? Ja miten ne siis toimii - onko se mahaosa niin joustava, että menee ihan sinne loppuun saakka? Mä olen nyt viikolla 15 ja pikkuhiljaa alkaa housut kiristää. Jos nyt siis ostan äitiyshousut, niin onko ne sopivat sekä nyt että viikolla 40? Joo sori, jonkun mielestä kysymys voi kuulostaa tyhmältä, mutten ole ikinä edes nähnyt äitiyshousuja kuin netistä...

Päivämäärä:   10.6.25 15:44:12

” Ja serkku kehui hm äitiysvaatteita”

Itsellä hm raskauslegginssit ja ne on kyllö tosi mukavat. Istuu tosi hyvin ja pysyi ylhäällä pienemmänkin mahan kanssa ja toisaalta venyy nyt isollekin hyvin.

Suosittelen muuten lämpimästi myös hameita. Kuminauhavyötäröiset (tarpeeksi pitkät) hameet toimii hyvin niin, että vyötärö tulee vatsan yläpuolelle. Alle sit vaikka tommoset raskausleggarit. Helppo ratkaisu jos tarvitsee jotain siistimpää asua esim töihin. Toki tämä korostaa vatsaa tosi paljon.

Lähettäjä: Ehdotus 
Päivämäärä:   10.6.25 16:12:14

? //Minulla oli parit vähän eri kokoiset raskausfarkut enkä olisi yhdellä koolla niiden suhteen pärjännyt. Muut meni läpi raskauden.

Äitiyshousuissa leikkaus niin että jousto osa alkaa suht alhaalta v mallisesti ja usein jousto osa peittää mahan.

Päivämäärä:   10.6.25 17:02:13

"Millä viikoilla olette alkaneet käyttää äitiyshousuja? Ja miten ne siis toimii - onko se mahaosa niin joustava, että menee ihan sinne loppuun saakka?"

Vaikea sanoa, mutta kyllä se oli toisen kolmanneksen loppu puolella kun aloin huomata ettei tavalliset housut enää kunnolla istu. Mun raskaus loppui viikolla 34 kiireelliseen sektioon, mutta aivan varmasti olisi mennyt loppuun asti. Jousto peitti koko mahan ja housut oli ryhdikkäät kun oli mahalle tehdyt. Versus ne omat perushousut, jotka jäi mahan alle lötköttämään miten sattuu kun eivät enää istuneet mitenkään järkevästi.

Päivämäärä:   10.6.25 17:17:06

” Millä viikoilla olette alkaneet käyttää äitiyshousuja?”

Minä ostin yhdet äitiyshousut, yhdet leggarit ja kolmet sukkikset. Muuten olen käyttänyt lisäksi näitä joustavia tavallisia housuja. Nämä tuli käyttöön viimestään tokalla kolmanneksella.

Itsellä alkoi vyötäröllä housut ahdistamaan jo ihan alussa, vaikka housut mahtui, vatsa ei kestänyt yhtään puristusta eli esim farkut jäi pois melkein heti. Löysempiä collareita pystyi käyttämään pidempän mutta näissäkin monissa kuminauhavyötärö alkoi ahdistamaan joskus puolivälissä raskautta.

Tavalliset sukkikset ja legginssit meni aika pitkään, vasta tokan kolmanneksen lopussa ne alkoi käydä pieniksi. Käytän paljon mekkoja, joten siksi housuja tarvitsen aika vähän.

Lähettäjä: What 
Päivämäärä:   10.6.25 17:34:23

Zalandolta oon löytänyt. Raskaudesta riippuen jostakin viikoista 18-20 on normihousut puristaneet liikaa. Voi olla, että kolmannesta aiemminkin. Ilmeisesti olin sitten todellakin pallo, mutta eipä sekään ihme ole.

Päivämäärä:   10.6.25 17:37:49

Lidl ja hm

Lähettäjä: Viivi 
Päivämäärä:   10.6.25 18:59:48

H&M. Itsellä ei todellakaan mennyt normifarkut kauan, koska lantio leveni. Ostin äitiysleggarit, olohousut ja farkut kaikki Hennesiltä. Farkut ei kyllä mennyt edes koko raskautta. Ratsastushousuja pidin kuminauhavirityksillä auki. Pidin paljon ihan tavallisia mekkoja ja sukkiksia. Sitten sellainen mahatuubi oli hyvä.

Lähettäjä: o 
Päivämäärä:   10.6.25 20:46:07

o on ollut itse raskaana, kolme kertaa. Ehkä olen poikkeuksellisen taloudellisen mallinen. Kaikki viisi raskauskiloa on joka kerta jääneet synnärille.

Päivämäärä:   10.6.25 21:32:54

o voi tällöin yrittää ymmärtää, jos kykenee, että hänen huikeat kolme raskautta ei kerro mitään. Ne ovat sinun raskauksiasi, ei muiden. Muiden keho ei toimi kuten sinun. Ole hyvä ja käy käytöstapakoulussa, tarvitset niitä myös jälkikasvusi kasvattamisessa.

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   10.6.25 21:43:59

Tästä on jo lähemmäs 10 vuotta, mutta hm:n farkut oli silloin ainakin hyviä. Ekassa rakkaudessa käytin viimeiset 10 viikkoa, koska mahaa ei juuri ollut ja normaalit housut menu hyvin, mutta toisessa aloin käyttämään jo aiemmin. Verkkareita käytin lisäksi.

Raskauskiloja tuli ekassa 14kg ja en silti ollut pallokala, 10kg jäi synnärille ja loputkin lähti viidessä viikossa. Silti loppuraskaudesta äitiyshousut oli mukavammat, vaikka o ei ole niitä tarvinnutkaan.

Lähettäjä: ninni 
Päivämäärä:   10.6.25 21:46:19

Upeeta o. Jos sinulle on tullut ylimääräisiä raskauskiloja tasan yksi niin sehän tarkoittaa sitä että silloin muidenkin tulee mahtua normaaleihin houhuihinsa läpi koko raskauden.

Minulla paino ei noussut moneen kuukauteen kiloakaan, päin vastoin laihduinkin välillä mutta silti omat housut ei menny vyötäröltä kiinni. Pallokala @!#$!

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   10.6.25 21:54:21

2 lasta en koskaan käyttänyt äityishousuja. Farkuissa vetoketju auki ja kuminauha napista napinläveen, pitkä pusero. Käytin myls väljää mekkoa kesällä.

Päivämäärä:   11.6.25 09:16:36

Ostin H&Mltä farkut, mutta laatu oli huonoa. Vyötärön resori hajosi jo tokalla käyttökerralla. Synnytyksen aikoihin oli kuin Uuno Turhopuron paita.

En olisi kokenut mieluisaksi mennä ihmisten ilmoilla housut auki. En vaikka siinä joku viritys olisi ollut, että pysyy jalassa. Touhuan vanhempien lasten kanssa paljon, joten paitakin voi välillä nousta. Inhottavaa olla housut auki.

Töissä käytin hameita. Alkuun meni omat hameet, jotka vaan nostin korkeammalle. Ihan lopussa ei enää kaikki menneet (eivät sujahtaneet mahan yli), silloin käytin siistimpiä äitiyshousuja. Ne löysin Facen äitiysvaateryhmästä.

Lähettäjä: Viivi 
Päivämäärä:   11.6.25 10:32:29

Siihen aikaa myytiin sellaista housujen jatkopalaa, jonka nimeä en muista. Mutta se oli kätevä myös.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.