Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Näkijät? Missä muistivihkoni on?

Lähettäjä: apuva 
Päivämäärä:   10.6.25 14:41:25

Kääk, paniikkisiivous lyhyellä varotusajalla ennen vieraiden tuloa viikonloppuna, ja nyt en löydä, mihin hiivattiin olen jemmannut muistivihkoni! Auttakaa! Pakko löytyä pian, siellä on tärkeitä asioita! Normaalistihan se on siis yöpöydällä. Koko makkarin olen kolunnut läpi, onko se silti täällä jossain vai onko se toisessa huoneessa, mitkä nekin on jo aika hyvin käyty läpi?

Miten voi näin tehokkaasti siivota...?!

(jos joku ihmettele, miksi olen yöpöytää siivonnut, eikös vieraat yleensä ole olohuoneessa. No juu, mutta olohuoneesta näkyy makkariin ja yöpöydällä oli mm iso kirjapino, mikä kyllä vieraiden lähdettyä löytyi kirjahyllystä, mutta muistivihko ei ole kirjahyllyynkään päätynyt)

Re: Näkijät? Missä muistivihkoni on?

Lähettäjä: apuva 
Päivämäärä:   10.6.25 14:55:36

Löytyi!
Aloituksen kirjoittamisen jälkeen jalat veivät yläkerran pikkuhuoneeseen ja siellä jostain syystä katsoin tuolilla olevien kierrätykseen menevien vaatteiden alle. Sieltä löytyi. Kysymys kuuluu enää, miten ihmeessä se oli tuonne joutunut :D

Kiireessä ja hajamielisenä ei pitäisi ikinä siivota.....

Re: Näkijät? Missä muistivihkoni on?

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   10.6.25 19:04:06

Symppaan niin aloittajaa! Olen myös pika/paniikkisiivooja ja tulee tungettua kaikki irtosälä "talteen" ja sitten tätä "tallessa" olevaa paikkaa etsitään.

Viimeksi kadotin lompakkoni siivotessa ja tiesin, että se oli kädessäni ollut. Löytyi sitten hupparin taskusta, kun olin siivoillessani riisunut hupparin ja laskenut sen tuolin selkänojalle. Pieni paniikki ehti jo tulla.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.